جذاب‌ترین بازی‌های چالش برانگیز و فکری آیفون

کدخبر: 2373519

صنعت گیم این روزها آنقدر رشد و پیشرفت کرده است که دیگر تنها یک سرگرمی ساده به نظر نمی‌رسد. بازی‌ها آنقدر روی ذهن آدمی تاثیرگذارند که نباید آن‌ها را دست کم گرفت. بازی فکری آیفون از آن دسته برنامه‌هایی است که به مرور می‌تواند روی تمرکز و قدرت حل مسئله شما تاثیر بگذارد. این بازی‌ها می‌توانند حالت‌های مختلفی داشته باشند، معمایی، ماجراجویی و پازلی که هر کدام از این‌ها به طریقی روی ناخودآگاه ما اثر ‌گذارند. روی هم رفته همه آن‌ها می‌توانند برای شما مفید باشند.

Shadowmatic – بازی با سایه‌ها

اگر شما از طرفداران بازی‌های فکری ایفون هستید و دوست دارید یک گیم پلی باکیفیت، سرگرم کننده و در عین حال معمایی داشته باشید، بازی Shadowmatic گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. در این بازی شما یک شی‌ء انتزاعی دارید که روبروی یک دیوار قرار دارد و باید آن را بچرخانید و زاویه آن را تغییر دهید تا سایه‌ی آن یک جسم واقعی را نشان دهد. این بازی آنقدر باکیفیت و جذاب است، که دلتان می‌خواهد ساعت‌ها با آن ذهن خود را ورزش دهید. شما هم می‌توانید با دانلود بازی Shadowmatic برای آیفون، یکی از بهترین بازی‌های معروف و پرطرفدار این حوزه را روی گوشی خود داشته باشید.

 

MONUMENT VALLEY – بازی فکری دره یادبود

بازی Monument Valley که به معنی دره یادبود است، یک گیم پلی جذاب و متفاوتی دارد که شما را به چالش می‌کشد. در این بازی شما یک کاراکتر کوچک و بامزه هستید که یک کلاه مخروطی به سر دارد. باید او را همراهی کنید تا بتواند مسیر خود را به خوبی پیش بگیرد. چالشی که در این بازی شما را درگیر خود می‌کند، بناهای تاریخی تو در تویی است که شما در آن هستید.

تبلیغات2

 این بناها معماری عجیب و غریبی دارند و به همین دلیل شما باید به او کمک کنید تا بتواند راه خودش را را پیدا کند و به مقصد برسد. پیدا کردن مسیر و بناهای تاریخی به خوبی شما را به چالش می‌کشند و لحات جذابی را برایتان رقم می‌زنند.

Word Laces – بازی حدس کلمه

اگر از علاقمندان به زبان انگلیسی هستید، بازی‌های حدس کلمات انگلیسی می‌توانند بسیار برای شما جذاب و مفید باشد. در بازی حدس کلمه ایفون Word Laces شما باید با یک بند کفش حروف انگلیسی را به یکدیگر وصل کنید و کلمات جدید بسازید.

شما با گذراندن مراحل مختلف، می‌توانید قفل تم‌های متفاوت بازی را باز کنید و فضای متفاوتی را تجربه کنید. شما هم می‌توانید با دانلود بازی Word Laces از آی اپس، خودتان را به چالش بکشید و دایره لغات خود را گسترش دهید. شما با استفاده از آی‌اپس، می‌توانید به بهترین برنامه‌ها‌ و بازی‌های پولی آیفون، به صورت رایگان دسترسی داشته باشید و آن‌ها را دانلود کنید.

شما با این گیم پلی علاوه بر اینکه دایره لغات خود را گسترده‌تر می‌کنید، دیکته کلمات را هم به خوبی یاد می‌گیرید و این می‌تواند قدم بزرگی در یادگیری باشد. پس با این بازی فکری ایفون، شما تجربه یک اتفاق جذاب را خواهید داشت که بسیار برایتان مفید خواهد.

The Room

بازی The Room – اتاق، یک بازی به شدت معروف و محبوب است که در سراسر جهان طرفداران بسیاری پیدا کرده‌است، یک بازی فکری iOS که شما در آن داخل یک اتاق تاریک و ترسناک هستید و باید راهی برای نجات از آنجا پیدا کنید.

برای فرار از این مخمسه تنها کاری که می‌توان کرد، ماجراجویی است. در اتاق وسایل مختلفی وجود دارد که هر کدام از آن‌ها ممکن است سرنخی برای رهایی از این موقعیت وحشتناک باشد.  پس دنبال لوازم مختلف بگردید و محیط اطراف خود را حسابی تحت نظر بگیرید.

Monopoly Sudoku

بازی سودوکو از آن دسته بازی‌هایی است که واقعا شما را به چالش می‌کشد و ذهن ریاضی شما را درگیر خود می‌کند. این بازی مشهور، در زمان‌های قدیم داخل روزنامه‌ و مجلات بود و افراد بسیاری را ساعت‌ها سرگرم می‌کرد و به فکر فرو می‌برد.

اما امروزه شما می‌توانید با دانلود بازی Monopoly Sudoku از آی‌اپس، این بازی را روی گوشی iOS خود تجربه کنید. در این بازی همانطور که می‌دانید باید اعداد 1 تا 9 را طوری در ستون‌ها قرار دهید که هم همه اعداد در تمام  ستون‌ها قرار بگیرد، هم تکراری نباشند.

همین قانون ساده، ساعت‌ها شما را به چالش می‌کشد و ذهنتان را درگیر می‌کند. پس اگر شما هم عاشق چالش هستید و از بازی فکری ایفون خوشتان می‌آید، حتما بازی سودوکو را از آی‌اپس دانلود کنید و لذت ببرید.

ارسال نظر: