خرید دوربین مدار بسته لامپی انتخابی هوشمندانه برای نظارت

کدخبر: 2373905

مروزه با آمدن دوربین های مدار بسته تحت شبکه مانند دوربین مدار بسته لامپی ، شما می توانید به صورت آنلاین و برخط به بررسی فعالیت های جاری در ملک و اموال خود بپردازند. همچنین با استفاده از اطلاعاتی که در دستگاه‌های NVR و DVR ضبط کرده اید، می توانید اتفاقاتی که در روزهای گذشته نیز افتاده است را رصد کنید

 

امروزه با آمدن دوربین های مدار بسته تحت شبکه مانند دوربین مدار بسته لامپی ، شما می توانید به صورت آنلاین و برخط به بررسی فعالیت های جاری در ملک و اموال خود بپردازند. همچنین با استفاده از اطلاعاتی که در دستگاه‌های NVR و DVR  ضبط کرده اید، می توانید اتفاقاتی که در روزهای گذشته نیز افتاده است را رصد کنید. شما می توانید در حالی که در خانه خود قرار دارید،  فعالیت های کارمندان و عملکرد آنها را در محیط کار به صورت کاملاً آنلاین و با استفاده از دوربین های مداربسته تحت شبکه مشاهده کنید. برای مثال انبارها، از اماکنی هستند که نیاز است حتماً از دوربین ‌های مداربسته در آن ها استفاده شود تا نظارت و کنترل اموال به بهترین شکل ممکن انجام بگیرد. اما اگر می خواهید که با استفاده از یک دوربین مداربسته مخفی نظارت خود را تکمیل کنید انتخاب دوربین مدار بسته لامپی می‌تواند انتخاب جذاب و هوشمندانه ای باشد.

تبلیغات1

خرید دوربین مدار بسته لامپی انتخابی هوشمندانه برای نظارت

 

دوربین مدار بسته لامپی انتخابی هوشمندانه

دوربین مدار بسته لامپی نوعی از دوربین مداربسته محسوب می شود که شکل و شمایل آن مانند یک لامپ ۲۰۰ وات قدیمی است. این دوربین همانند یک لامپ، قابلیت نصب روی سرپیچ های مختلف را دارد. یعنی شما بدون اینکه نیاز به هیچ منبع تغذیه ای داشته باشید، به راحتی می توانید از برق شهری این دوربین های لامپی را تغذیه کنید. از این رو تشخیص آن به عنوان یک دوربین مداربسته برای اغلب افراد که بسیار سخت خواهد بود.

می توانیم دوربین لامپی را یک دوربین مداربسته بیسیم نیز نام گذاری کنیم. از آنجایی که برای مشاهده تصاویر ضبط شده از دوربین مدار بسته لامپی ، شما نیاز به هیچگونه کابل و وسایل دیگری ندارید، این دوربین‌ها در گروه دوربین های مداربسته بی سیم قرار داده می شود.

شما می‌توانید از طریق یک نرم افزار که بر روی گوشی موبایل خودتان نصب کرده اید، در تمام ساعات شبانه روز و در هفت روز هفته، تصاویر مربوط  به دوربین مدار بسته لامپی را از طریق شبکه وایرلس و بیسیم مشاهده بفرمایید. نکته جالب این است که این لامپ ها دارای نور ال ای دی (LED) هستند. از این رو شما می توانید علاوه بر استفاده کردن از آن به عنوان دوربین مدار بسته لامپی ، از نور ال ای دی آن برای مصارف مختلف دیگر استفاده کنید. این نور ال ای دی سبب می شود تا افراد به هیچ وجه متوجه دوربین مداربسته نشوند و تصور کنند که آن یک لامپ معمولی است!

نصب دوربین مدار بسته لامپی بسیار ساده است. شما بدون داشتن هیچ گونه دانش فنی نیز به راحتی می توانید آن را نصب و راه اندازی کنید.

تبلیغات2

خرید دوربین مدار بسته لامپی انتخابی هوشمندانه برای نظارت

مزایا و معایب دوربین مدار بسته لامپی

 در این قسمت به مزایا و معایب دوربین مدار بسته لامپی می پردازیم نکته اول آن است که این دوربین ها به دستگاه‌های NVR و DVR جهت ضبط تصاویر نیازی ندارند. بلکه شما به راحتی می توانید روی یک کارت حافظه sd تمام تصاویر را با هزینه بسیار کم ضبط کنید. از این رو می توان این دوربین های مدار بسته را نسبت به بقیه، ارزان تر دانست. این دوربین ها نصب بسیار ساده ای دارند و شما بدون داشتن دانش فنی خاصی می‌تواند آنها را نصب کنید. همچنین شما می توانید صدا و تصویر  را به صورت همزمان ضبط کنید و از آن جایی که نور ال ای دی در این دوربین ها تعبیه شده است، قابلیت تصویربرداری در شب با وضوح بالا را دارند. از طرفی، به علت اینکه مانند یک لامپ در سر پیچ ها تعبیه می شوند، شما می توانید تصویر پانورامای ۳۶۰ درجه از آن را داشته باشید. در حالی که اغلب دوربین های مدار بسته عادی چنین ویژگی را ندارند.

این دوربین ها دارای زوم دیجیتال هستند.همچنین شما می توانید برای ضبط تصاویر به صورت مداوم یا به صورت مقطعی، زمان بندی خاص خود را روی آن اعمال کنید

همانطور که در بالا اشاره کردیم شما می توانید با استفاده از یک نرم افزار که در گوشی خود نصب کرده اید، تصاویر مربوط به دوربین مداربسته را به صورت آنلاین مشاهده کنید. این قابلیت برای چند گوشی مختلف هم امکان پذیر است. این نرم افزار هم در سیستم عامل اندروید و هم در سیستم عامل ios جهت برقراری ارتباط با دوربین لامپی وجود دارد. علاوه بر تمام این تفاسیر این دوربین مداربسته، نسبت به بقیه دوربین ها قیمت بسیار مناسب تری دارد.

اما دوربین مدار بسته لامپی چند نکته مهم دارد که باید در هنگام استفاده از آن توجه داشته باشید. این دوربین ها عمدتاً در فضای باز امکان فعالیت ندارند و شما نمی توانید از آنها در مکانی استفاده کنید که امکان رسیدن آب یا رطوبت به آن ها باشد. همانطور که در بالا اشاره کردیم تصاویر بر روی کارت حافظه ذخیره می‌شوند و دستگاه‌های NVR و DVR برای این دوربین های مداربسته وجود ندارد. از این رو شما نمی توانید تصاویر را به مدت طولانی و با حجم زیاد ذخیره کنید. بلکه زمان آن ها محدود و مشخص است. تصاویری که دوربین مدار بسته لامپی به شما می دهد، عمدتاً تصاویر پارانوما است. تشخیص دادن جزئیات در تصاویر پارانوما کمی سخت است.

تبلیغات3

خرید دوربین مدار بسته لامپی انتخابی هوشمندانه برای نظارت

لزوم اهمیت دادن به مبحث نظارت بر اماکن و ساختمان ها

بحث امنیت و نظارت بر اماکن و ساختمان ها، یکی از اصلی ترین و مهمترین موضوعات برای مدیران کسب و کارها محسوب می شود. شما می توانید با خرید و نصب دوربین مداربسته کنترل و نظارت بهتری روی محیط کسب و کار خود داشته باشید. انواع و اقسام دوربین های مداربسته امروزه در جاهای مختلف استفاده می‌شود. اما یکی از جذاب ترین و جالب ترین طراحی ها در دوربین های مدار بسته، دوربین لامپی است. علت نامگذاری دوربین مداربسته به نام دوربین لامپی این است که این دوربین همانند یک لامپ معمولی عمل کرده و به راحتی شما می توانید آن را در محیط کار و محیط مد نظر خود نصب کنید.

با تمام این تفاسیر شما می توانید برای نصب دوربین مداربسته لامپی خود به عنوان یک انتخاب جذاب و جالب اقدام کنید. اگر که محیط کسب و کار شما به گونه ای است که انتخاب یک دوربین مداربسته لامپی را مناسب می‌دانید، توصیه می‌کنیم به فروشگاه اینترنتی کارپیما مراجعه کرده و نسبت به خرید یک دوربین مداربسته لامپی با قیمت بسیار مناسب اقدام بفرمایید. در فروشگاه اینترنتی کارپیما شما می توانید انواع و اقسام سیستم های امنیتی، گجت های هوشمند، دوربین هوشمند وایرلس و دستگاه DVR ، لوازم جانبی دوربین مداربسته و ... را با قیمت بسیار مناسب خریداری بفرمایید.

ارسال نظر: