مرکز ایمپلنت سنتر دکتر اختری در تهران

کدخبر: 2374038

سلامت و حفظ ظاهر دندان‌ها در زیباتر به نظر رسیدن صورت ما نقش مهمی دارد. در سال‌های اخیر توجه به این موضوع نسبت به گذشته اهمیت بیشتری پیدا کرده است. برای جلوگیری از خراب شدن و آسیب دیدن دندان‌ها، کارشناسان توصیه می‌کنند تا هر 6 ماه یک‌بار به دندانپزشکی مراجعه کنیم. با چکاپ منظم و رسیدگی به دندان‌ها صورت شما از لبخندی زیبا محروم نخواهد ماند.

سلامت و حفظ ظاهر دندان‌ها در زیباتر به نظر رسیدن صورت ما نقش مهمی دارد. در سال‌های اخیر توجه به این موضوع نسبت به گذشته اهمیت بیشتری پیدا کرده است. برای جلوگیری از خراب شدن و آسیب دیدن دندان‌ها، کارشناسان توصیه می‌کنند تا هر 6 ماه یک‌بار به دندانپزشکی مراجعه کنیم. با چکاپ منظم و رسیدگی به دندان‌ها صورت شما از لبخندی زیبا محروم نخواهد ماند.

ایمپلنت دندان چیست؟

یکی از بهترین خدمات درمانی در حوزه دندانپزشکی، ایمپلنت دندان است. با پیشرفت در علم دندانپزشکی، متخصصان روش‌ها و راهکارهایی را برای حفظ زیبایی و سلامت دهان، دندان و فک ابداع کردند. اولین روش جهت پُر کردن جای خالی دندان‌ها، استفاده از پروتز و پُل دندان بود. با گذشت زمان و پیشرفت در این عرصه، ایمپلنت دندان به جایگزینی مناسب برای تجهیزات دندانپزشکی قدیمی تبدیل شد.

اجزای تشکیل‌دهنده ایمپلنت دندان

فیکسچر از اصلی‌ترین اجزای تشکیل‌دهنده در فرایند کاشت دندان است که درون استخوان فک جای می‌گیرد. این قطعه کوچک از جنس تیتانیوم بوده و روکشی به نام اباتمنت بر روی این قطعه قرار می‌گیرد. در نهایت نیز با پیچ شدن فیکسچر درون استخوان فک، قطعه‌ای شبیه به دندان در جای خالی جایگزین می‌شود.

مرکز ایمپلنت دندان دکتر فرشید اختری

کاشت دندان، مراحل جراحی و مراقبت‌های درمانی پس از جراحی نیاز به مکانی مطمئن، تجهیزاتی پیشرفته و نیرویی متخصص دارد. از آنجا که تعداد مرکز ایمپلنت دندان افزایش داشته است، برای انتخاب مکانی معتبر نیاز به تحقیق و جستجویی پیشرفته داریم.

یکی از بهترین مراکز در خصوص انجام کاشت دندان، مرکز ایمپلنت سنتر دکتر اختری است. این مرکز یک کلینیک تخصصی در این زمینه است که تمام امور مربوط به جراحی و کاشت در آن به شکلی صحیح و حرفه‌ای انجام می‌گیرد. کلینیک دکتر فرشید اختری با بیش از ده سال سابقه و تجربه، بهترین خدمات را به مراجعه‌کنندگان خود ارائه می‌دهد.

چرا مرکز ایمپلنت دکتر اختری؟

یکی از مهم‌ترین موارد در انتخاب کلینیک‌های تخصصی و درمانی، توجه به تجربه، دانش و مهارت متخصصان فعال در مرکز است. دکتر فرشید اختری در سال‌های تحصیل و دوره حرفه‌ای شغل خود افتخارات و تجربه‌های بسیاری کسب کرده است. دکتر اختری با کسب رتبه‌ای قابل توجه در دانشگاه شهید بهشتی از سال 1372 وارد دانشگاه شدند. از افتخارات ایشان می‌توان به گواهینامه دوره ایمپلنت و دوره زیبایی از آمریکا اشاره کرد.

از دیگر فاکتورهای تعیین‌کننده اعتبار و ضمانت کار یک کلینیک دندانپزشکی، سابقه متخصصین در زمینه رشته و فعالیت آن‌ها است. دکتر فرشید اختری به عنوان ایمپلنتولوژیست بیش از 18 سال در زمینه کاشت دندان فعالیت داشته است. طی این دوره ایشان بیش از ده هزار واحد جراحی و کاشت دندان انجام داده‌اند.

ایمپلنت سنتر

در ایمپلنت سنتر گروهی متشکل از کارشناسان و متخصصان این حوزه، بهترین روش درمان را برای مراجعه‌کنندگان انتخاب می‌کنند. در این مرکز ایمپلنت تمام مراحل لازم جهت تشخیص، بررسی و کاشت دندان به صورت یک جا و در یک مکان انجام می‌گیرد. به این معنا که شما برای کاشت دندان به مراکز درمانی دیگر نیاز نخواهید داشت.

در واقع تمام مراحل کاشت دندان که از ویزیت شدن شروع شده و به ساخت و کاشت دندان منتهی می‌شود، همگی در این کلینیک انجام می‌شود. در مرکز ایمپلنت دکتر اختری تمام جوانب امر برای انجام کاشت دندان به صورت تخصصی و حرفه‌ای صورت می‌گیرد. با بررسی وضعیت مراجعه‌کنندگان، بهترین روش کاشت (جراحی و یا بدون نیاز به عمل جراحی) برای افراد مشخص می‌شود.

هزینه کاشت دندان

در ایمپلنت سنتر دکتر اختری، هزینه کاشت دندان با در نظر گرفتن شرایط درمانی مراجعین بررسی و تعیین می‌شود. در واقع نمی‌توان هزینه کلی کاشت دندان را برای هر شخص به صورت یکسان محاسبه کرد. به همین منظور در این مرکز ایمپلنت قبل از انجام جراحی و کاشت، شرایط دهان و دندان هر شخص مشاهده و معاینه می‌شود. مراجعین می‌توانند با دریافت ویزیت رایگان مشاوره، با تمام مراحل درمان آشنا شده و نسبت به هزینه کلی کاشت دندان اطلاعات لازم را دریافت کنند.

برای مشخص کردن هزینه کامل درمان، در ایمپلنت سنتر، اسکن فک CBCT انجام می‌شود. در این اسکن شکل و ساختار استخوان فک افراد مختلف مشخص شده و بر این اساس عمل‌های جراحی دیگری مانند سینوس لیفت یا بازسازی استخوان فک نیز انجام می‌شوند. به این ترتیب با در نظر گرفتن نیاز به جراحی اضافی، ساختار فک و... هزینه درمان مشخص می‌شود.

انتخاب برند

کلینیک‌های معتبر از بهترین متریال، تجهیزات و ابزار دندانپزشکی جهت درمان مشکلات مربوط به دهان و دندان استفاده می‌کنند. در ایمپلنت سنتر دکتر اختری نیز از برندهای برتر دنیا برای کاشت استفاده می‌شود. در این کلینیک گزینه‌های مختلفی در اختیار مراجعین قرار داده می‌شود تا با توجه به بودجه، انتخابی مناسب داشته باشند، جهت قیمت ایمپلنت دندان با ما تماس بگیرید.

در حال حاضر بهترین برندهای ایمپلنت از کشورهای بهترین ایمپلنت کره جنوبی F&B ، سوئیس و بهترین ایمپلنت زیمر آمریکا در این مرکز موجود هستند. قیمت هر واحد از این ایمپلنت‌ها بر اساس کشور سازنده متغیر خواهد بود. شما می‌توانید با کمترین بودجه از 7 میلیون تومان و بیشترین هزینه تا 12 میلیون تومان، بازسازی دندان‌های خود را به این کلینیک بسپارید.

توجه داشته باشید از آنجا که ایمپلنت به نوعی دندان دائمی محسوب می‌شود، انتخاب برند معتبر اهمیت بسیاری دارد. مهمترین نکته در کاشت دندان، استحکام ایمپلنت در فرایند جوش خوردن با استخوان فک است.

چرا به کاشت دندان نیاز داریم؟

از دست دادن دندان‌ها و خالی ماندن جای آن‌ها در دهان بر روی زیبایی صورت و حفظ ساختار استخوان فک تأثیر مستقیم دارد. به همین جهت در صورت استفاده از روکش یا بریج برای دندان، در انتظار کیفیت و دوام همیشگی نباشید. بهترین گزینه برای پُر کردن جای خالی دندان‌ها در دهان، استفاده از ایمپلنت است.

مراحل کاشت دندان

اولین مرحله در این کلینیک تعیین وقت جهت مشاوره رایگان قبل از جراحی و کاشت است. در این مرکز با استفاده از تجهیزات و ابزار حرفه‌ای، شرایط دهان و ساختار فک مراجعین مشاهده و بررسی می‌شود. در نهایت نیز مشخص می‌شود که استخوان فک شخص با قطعه تیتانیومی سازگاری داشته و می‌توان عمل کاشت را انجام داد.

پس از قرارگیری ایمپلنت درون لثه، مراقبت‌های درمانی به صورت منظم انجام می‌گیرند. افراد مختلف با توجه به شرایط خاصی که دارند به مراقبت و دوره‌های درمانی پس از جراحی نیاز دارند. در مرحله بعد یک تاج به صورت موقت بر روی فیکسچر قرار می‌گیرد و در نهایت نیز تاج دائمی جایگزین تاج موقت می‌شود.

در ایمپلنت سنتر دکتر فرشید اختری تمام جوانب جهت کاشت دندان به‌صورت دقیق بررسی می‌شود. مراحل کاشت دندان در این مرکز به شکلی انجام می‌شود تا از هزینه‌های اضافی جلوگیری شود. با توجه به افزایش تعداد کلینیک‌های تخصصی دندانپزشکی، اطمینان به هر مرکزی چندان معقول به نظر نمی‌رسد. مهم‌ترین فاکتور در انتخاب مرکز ایمپلنت، تجربه و سابقه دکتر و استفاده از برندهای مطرح جهان جهت کاشت دندان است.

 

ارسال نظر: