با قالیشویی و مبلشویی به موقع، تمیزی را به دکوراسیون برگردانید

کدخبر: 2374163

با قالیشویی و مبلشویی به موقع، تمیزی را به دکوراسیون برگردانید

هرکدام از وسایل خانه، هرچقدر هم که شیک و گران‌قیمت باشند، اگر لک گرفته و کثیف شوند، دیگر جذابیت و زیبایی خود را نشان نخواهند داد. به همین دلیل همیشه باید به تمیزی و شستشوی به موقع آنها توجه داشت. برخی از اثاثیه منزل مانند فرش و مبل، به دلیل آنکه از جنس پارچه و نخ هستند، نیاز به شستشوی مخصوص به خود دارند و صرفا با گردگیری یا جاروبرقی کشیدن نمی‌توان آنها را به شکل اولیه‌شان برگرداند. برخی افراد هر از گاهی با کمک شامپوی مخصوص شستشوی فرش و مبل، اقدام به تمیز کردن فرش یا مبل می‌کنند. ولی حقیقت آن است که این تمیزکاری فقط به صورت موقتی می‌تواند آلودگی و گرد و غبار را به صورت سطحی بزداید و حتی ممکن است آنها را به درون بافت فرش و مبل منتقل کند. به همین دلیل با انتخاب قالیشویی و مبلشویی باتجربه و حرفه‌ای، می‌توانید از نو شدن فرش و ست مبلمان خود مطمئن شوید.

012

قالیشویی با اپلیکیشن درخواست خدمات استادکار

از آنجایی‌که بسیاری از قالی‌ها و فرش‌ها ارزشمند و گران‌قیمت هستند، انتخاب قالیشویی مطمئن که هم قابل اعتماد باشد و هم بدون آسیب به فرش نفیستان آن را شستشو دهد، اهمیت زیادی پیدا می‌کند. یکی از نکات مهمی که برای سپردن فرش‌ خود به قالیشویی باید به آن توجه کنید، داشتن جواز کسب و مجوزهای لازم برای خدمات‌رسانی آنهاست. همچنین زمانی‌که فرد آشنای دیگری از سابقه و اعتبار قالیشویی خاصی با شما صحبت می‌کند و رضایت او را از نتیجه کار می‌بینید، می‌توانید با خیال راحت‌تری به انتخاب آنها فکر کنید. یادتان باشد اگر گلیم، جاجیم، گبه یا فرش دستبافت پشمی و با ارزشی دارید، حتما قبل از تحویل آن به قالیشویی در مورد نحوه شستشو یا حساسیت خود به فرش گفتگو کنید.

برخی از شرکت‌های قالیشویی که خدمات حرفه‌ای‌تری ارائه می‌دهند، علاوه بر شستشوی صرف قالی و فرش خدمات دیگری مانند لکه‌بری، رفو، ترمیم، چرم‌دوزی و تعمیر مشکلاتی که در بافت فرش به وجود آمده است را نیز در لیست خود قرار داده‌اند. طبیعتا اگر فرش و قالی شما نیاز به هرکدام از این خدمات داشت، می‌توانید با یک تیر، دو نشان بزنید.

چنانچه بخواهید نظرات و رضایت‌مندی مشتریان قبلی قالیشویی را مطالعه کنید و لیست قیمت شستشوی فرش را ببینید تا انتخاب بهتری داشته باشید، خدمات قالیشویی استادکار بهترین گزینه برای شماست. با ثبت سفارش در اپلیکیشن می‌توانید موارد مختلف را بررسی کنید و خیالتان از بابت اعتبار قالیشویی راحت باشد.

2516

 

مبلشویی با اپلیکیشن خدماتی استادکار

تمیز کردن مبل با دستمال و شوینده، فارغ از جنس پارچه رومبلی، یک راهکار موقت است که تنها می‌تواند لکه‌های سطحی را از بین ببرد. حتی در برخی از مواقع که لکه‌های سمج و سرسخت‌تری روی مبل دیده می‌شوند، دستمال کشیدن نه‌تنها دردی دوا نمی‌کند، بلکه می‌تواند لکه را پخش کرده و اوضاع را بدتر کند. در این شرایط باید از شرکت‌های مبلشویی کمک گرفت. این شرکت‌ها بسته به خدمات ارائه شده و همچنین وضعیت کثیفی مبلمان شما، روش‌های متنوعی پیشنهاد می‌کنند. مثلا اگر جابه‌جایی مبلمان شما به هر دلیلی دشوار باشد، می‌توانید از خدمات خشک‌شویی مبلمان در محل استفاده کنید. برای این منظور داشتن تخصص کافی خیالتان را راحت می‌کند که با حفظ سلامت بافت پارچه رومبلی، همه لکه‌ّها و آلودگی‌ها از بین می‌روند. برای ثبت سفارش خدمات مبلشویی استادکار، کافیست مبلمان خود را به نیروهای معتمد و باتجربه در این زمینه بسپارید.

اپلیکیشن استادکار کنار شماست

برای اینکه بتوانید مبلمان و فرش‌های خانه خود را مانند روز اول تمیز و نونوار کنید، باید از متخصصین شستشو و کارشناسان حرفه‌‌ای کمک بگیرید. متخصصین قالیشویی و مبلشویی استادکار بهترین انتخابی هستند که با اطلاع از ابعاد فرش و تعداد دست‌های مبلمان شما، منصفانه‌ترین قیمت را با بهترین خدمات ارائه می‌دهند. این اپلیکیشن به‌عنوان مرجع آنلاین خدمات، دسترسی به متخصصان را آسان می‌کند و می‌توانید به راحتی خدمات مورد نیاز خود را به‌صورت آنلاین ثبت کنید.

در حال حاضر استادکار در تهران و کرج فعال است و به زودی به شهرهای بزرگ همچون تبریز، مشهد، اصفهان و شیراز، پردیس و... نیز وارد خواهد شد. اگر ساکن این شهرها هستید، منتظر استادکار باشید.

 

 

ارسال نظر: