خرید مواد دندانپزشکی از بهترین فروشگاه اینترنتی مواد و تجهیزات دندانپزشکی

کدخبر: 2374137

تهیه مواد و تجهیزات دندانپزشکی از آن جهت که جزء ابزارهای مورد نیاز دندانپزشک در ترمیم دندان بیمار است، از اهمیت ویژه‌‎ای برخوردار بوده به گونه‌‎ای که برای خرید آمالگام دندانپزشکی و یا دیگر مواد لازم در رفع علائم پوسیدگی و خرابی دندان می‌بایست اهتمام بیشتری ورزید تا محصولاتی با کیفیت بالا تهیه شده و خطری، سلامت جان بیمار را تهدید نکند. از جمله موارد حائز اهمیتی که در خرید آمالگام دندانپزشکی اهمیت پیدا می‌کند توجه به برندهای متفاوت این محصولات و درصد خلوص مواد به کار رفته در ساختشان بوده که با در نظر گرفتن این موارد و تهیه آن از مراکز مطمئن و مورد اعتماد می‌توان خرید موفقیت آمیزی را حاصل نمود.

آشنایی با آمالگام دندانپزشکی

آمالگام‌‎های دندانپزشکی مخلوطی از عناصر متفاوت جیوه، نقره، مس، قلع و روی هستند که به دلیل رنگ نقره‌‎ای ویژه‌‎ای که دارند، به نام فیلر نقره هم شناخته می‌شوند. این مخلوط‎‌های ارزشمند به علت سختی خود، در پر نمودن حفره‎‌‎‌های ایجاد شده در دندان که ممکن است بر اثر پوسیدگی رخ داده باشند موثر بوده و موجب استحکام بیشتر دندان و بالا رفتن عمر آن خواهند شد. اما میزان سختی آمالگام می‌تواند با تغییر عناصر به کار رفته در آن تغییر پیدا کرده و در نهایت به عنوان مخلوطی با کیفیت بالا و یا حتی بسیار ضعیف عمل نماید. از همین رو خرید آمالگام دندانپزشکی می‌‎بایست با در نظر گرفتن نوع عناصر به کار رفته و درصد این عناصر صورت پذیرد تا دندانپزشک متوجه شود که محصول خریداری شده از چه میزان کیفیتی بهره‌مند بوده و استفاده از آن تا چند وقت می‌تواند سلامت دندان بیمار را تضمین کند. متاسفانه گاهی برخی از دندانپزشکان با بی‎‌توجهی‎‌های که در هنگام خرید آمالگام دندانپزشکی از خود نشان می‌دهند محصولاتی ضعیف را تهیه کرده و با به کاربردن آن در دندان بیماران اعتبار خود را به خطر می‎‌اندازند.

خرید اینترنتی مواد دندانپزشکی از مراکز مورد اطمینان

ممکن است تصور کنید که برای خرید مواد و تجهیزات با کیفیت دندانپزشکی مراجعه حضوری و مشاهده‎‌ی محصولات از نزدیک الزامی بوده و در غیر این صورت نمی‌توان محصولات را با کیفیت بالایی تهیه نمود. در حالی که این تصور با فراگیر شدن اینترنت و تاسیس وبسایت‎‌های معتبری که در زمینه‎‌ی خرید آمالگام دندانپزشکی و دیگر مواد و تجهیزات مورد نیاز فعالیت می‌کنند، غلط بوده و نیاز است نگاه خود را در این باره تغییر دهید. چرا که عصر امروز عصر تکنولوژی و استفاده حداکثری از اینترنت بوده و عدم تطابق با این سبک از زندگی، می‌تواند شما را به میزان قابل توجهی از دنیای روز دور کند. بنابراین برای تهیه‌ی مواد و لوازم دندانپزشکی می‌توانید به سراغ فروشگاه‎‌های اینترنتی معتبر رفته و با دردسر کمتر و صرف انرژی پایین‎‌تر محصولات مدنظر خود را تهیه نمایید.

ویژگی بهترین فروشگاه تجهیزات و مواد دندانپزشکی

پس از تصمیم‌گیری در خصوص خرید مواد دندانپزشکی و تجهیزات دندانپزشکی، لازم است از میان فروشگاه‌‎های مختلف ارائه دهنده‌‎ی این محصولات، مناسب‎‌ترین گزینه برگزیده شود تا مشکلاتی از بابت سودجویی‌‎هایی که در برخی از سایت‎‌ها رخ می‌دهد، به وجود نیامده و خریدی امن و باکیفیت حاصل شود.

  • تنوع بالای محصولات؛ در هنگام بررسی و خرید آمالگام دندانپزشکی و دیگر مواد لازم از یک فروشگاه اینترنتی، دندانپزشک می‌‎بایست با تنوع بالایی از محصولات متفاوت رو به رو شده تا با خیالی آسوده و محدودیت کمتری بهترین گزینه‎‌ی مدنظر خود را پس از مطالعه‎‌ی اطلاعات درج شده در خصوص هر محصول تهیه کرده و در نتیجه با رضایت بیشتر بیماران خود مواجه شود.
  • پشتیبانی 24 ساعته؛ یکی از موارد بسیار حائز اهمیتی که در انتخاب بهترین فروشگاه تجهیزات و مواد دندانپزشکی اهمیت پیدا می‌کند پشتیبانی آن فروشگاه از محصولات فروخته شده می‌‎باشد. با وجود یک پشتیبان مناسب، دیگر نگرانی از بابت عدم دریافت محصول پس از پرداخت هزینه، یا خرابی محصول تحویل داده شده، بسته بندی نامناسب آن و... وجود نخواهد داشت. چرا که در صورت بروز هر گونه مشکلی می‌توان با کارشناسان و پشتیبانان فروشگاه تماس حاصل نمود و در خصوص مشکل پیش آمده با آن‌‎ها صحبت کرد.
  • شفافیت قیمت‎‌ها؛ به علت نوسانات قیمتی که در ایران وجود دارد ممکن است دندانپزشکان در هنگام خرید آمالگام دندانپزشکی از برخی سایت‎‌ها، متوجه عدم نمایش قیمت‎‌های محصولات ارائه شده شوند که این موضوع کمی چالش برانگیز بوده و سبب می‌شود دندانپزشکان نتوانند محصولات مدنظر خود را با یکدیگر مقایسه نموده و مناسب‎‌ترین گزینه از لحاظ کیفیت و قیمت را خریداری نمایند. به همین منظور توصیه می‌شود از فروشگاه‎‌هایی که قیمت محصولات خود را مطابق با نرخ روز به نمایش می‌گذارند و امکان مقایسه‎‌ی کالاهای مختلف را حاصل می‌کنند استفاده شود.

انواع آمالگام‎‌های ارائه شده در فروشگاه‎‌های اینترنتی دندانپزشکی

در فروشگاه‎‌های اینترنتی به علت فضای رقباتی که در بین سایت‌‎های مختلف وجود دارد، تنوع بالایی از آمالگام موجود بوده و دندانپزشکان در هنگام خرید آمالگام دندانپزشکی مورد نیاز خود با محدودیت کمتری مواجه خواهند شد. در زیر چند برند از آمالگام دندانپزشکی را معرفی خواهیم کرد.

  • آمالگام کپسولی سینا لوکس؛ یکی از آمالگام‌‎هایی که در فروشگاه‎‌های اینترنتی مواد و تجهیزات دندانپزشکی به فروش می‌رود آمالگام‎‌ کپسولی سینا لوکس می‌‎باشند. این محصولات، ایرانی و از بهترین مواد دندانپزشکی موجود در بازار هستند که به صورت کپسول‎‌های 1 و 2 و3 و 5 در اختیار دندانپزشکان قرار می‌گیرند. به منظور استفاده از این آماگلام می‌بایست آن را در دستگاه آمالگامتور قرار داد تا پودر آمالگام و جیوه‎‌ی به کار رفته در کپسول به خوبی با یکدیگر مخلوط شده و ترکیبی به شکل خمیر را ایجاد نمایند.
  • آمالگام کپسولی sdi؛ آمالگام sdi از 40 درصد نقره به همراه مس در درصد بالا و بدون فاز گاما دو تشکل یافته که امکان پولیش عالی را برای دندانپزشک به وجود می‎‌آورد. این محصول استرالیایی که از کیفیت بالایی بهره‌‎مند است، دارای استحکام اولیه‎‌ی خوبی بوده که منجر به کاهش احتمال شکستن ترمیم انجام شده، می‌شود.
  • آمالگام‎‌های آنا؛ یکی دیگر از محصولاتی که در بررسی و خرید آمالگام دندانپزشکی در مراکز معتبر با آن مواجه خواهید شد آمالگام‎‌ آنا می‎‌باشد. این محصولات ارزشمند که از 400 میلیگرم آلیاژ عناصر مختلف به همراه 400 میلیگرم جیوه بهره‌مندند، به علت سهولت استفاده‎‌، منجر به صرفه جویی در زمان و سرعت گرفتن کارهای دندانپزشک می‌شوند. این محصولات که دارای ثبات و ایمنی هستند پس از گذشت 7 روز از ترمیم، استحکامی برابر 510 مگاپاسکال را برای دندان ترمیم شده به وجود خواهند آورد.

جهت خرید آمالگام دندانپزشکی از جمله آمالگام سپهر، آنا، sdi، سینالوکس و.... یا هر یک از وسایل و محصولات مورد نیاز در حیطه‎‌ی دندانپزشکی می‌توانید به سایت کادنت که ارائه دهنده‌‎ی طیف گسترده‎‌ای از محصولات دندانپزشکی می‌باشد مراجعه نمایید. با ورود به این سایت با بهترین و مطرح‌‎ترین برندهای جهانی رو به رو شده و می‌توانید کالای مدنظر خود را به طور مستقیم از نمایندگی فروش آن‎‌ها تهیه نمایید. در صورت تمایل به استفاده از خدمات سایت کادنت از آدرس https://kadent.ir استفاده نمایید.

 

ارسال نظر: