تجربه اقامت در هتل 5 ستاره سی نور مشهد

کدخبر: 2374284

تجربه اقامت در هتل 5 ستاره سی نور مشهد

شهر بزرگ و پهناور مشهد که هر ساله مسافران زیادی هم برای زیارت در حرم مطهر امام رضا (ع) و هم برای بازدید از اماکن تفریحی و تاریخی این شهر به آن سفر می‌کنند، هتل‌ها و اقامتگاه‌ها و هتل آپارتمان‌های فراوانی دارد که می‌توان برای اقامت در آنها برنامه ریزی کرد. اکثر افرادی که به این شهر سفر می‌کنند به دنبال این هستند که یکی از هتل‌های نزدیک حرم مشهد را برای اقامت انتخاب کنند تا بتوانند خیلی راحت و با پای پیاده به حرم بروند. به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم یکی از همین هتل‌ها را برای شما معرفی کنیم و در نهایت بگوییم که چطور می‌توانید این هتل را با مناسب‌ترین قیمت رزرو نمایید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

45

 

معرفی هتل سی نور مشهد

یکی از هتل‌های معروف و باکیفیت شهر مشهد که جزو هتل‌های 5 ستاره این جزیره نیز می‌باشد، هتل سی نور مشهد است. این هتل در نزدیکی میدان هفده شهریور مشهد ساخته شده و حدود 20 دقیقه پیاده تا حرم مطهر امام رضا (ع) فاصله دارد. این هتل 5 ستاره که در 22 طبقه مجموعا 286 اتاق و سوئیت دارد و جزو مرتفع‌ترین هتل‌های این شهر نیز می‌باشد، چشم انداز فوق‌العاده‌ای رو به شهر مشهد دارد. از امکانات تفریحی این هتل نیز می‌توان به سالن بیلیارد، استخر و سونا و حمام سنتی و همچنین فضای سبز اشاره کرد. البته که نباید از کیفیت غذاهای رستوران‌های این هتل نیز به راحتی گذشت.

دسترسی هتل

همانطور که گفتیم از این هتل تا حرم مطهر امام رضا (ع) فاصله زیادی وجود ندارد و می‌توانید با حدود 20 دقیقه پیاده‌روی خود را از هتل به حرم برسانید. اگر تصمیم داشتید سری به سرزمین موج‌های آبی بزنید و از تفریحات آبی لذت ببرید، باید حدود نیم ساعت از هتل رانندگی کنید تا به آنجا برسید. اگر هم خواستید از هتل به فرودگاه این شهر بروید، باید حدود یک ربع زمان صرف کنید. از این هتل تا خانه تاریخی داروغه نیز حدود 5 دقیقه با ماشین راه است.

رزرو هتل در مشهد

برای رزرو هر یک از هتل‌های مشهد با بهترین قیمت و در سریع‌ترین زمان، کافیست سری به اپلیکیشن و یا وبسایت اسنپ تریپ بزنید. شما از طریق اسنپ تریپ می‌توانید با مشخص نمودن شهر مورد نظرتان برای اقامت و همچنین تاریخی که برای ورود به هتل در نظر گرفته‌اید و همچنین تاریخی که می‌خواهید از آن خارج شوید، لیستی از هتل‌های مشهد را دریافت کنید. شما می‌توانید این لیست را به لحاظ موقعیت مکانی، امکانات و هزینه‌ها با هم مقایسه نموده و در نهایت هتل مورد نظرتان را رزرو کنید. پس از رزرو، اگر کد تخفیفی داشتید وارد کنید و سپس وارد مرحله پرداخت آنلاین شوید تا رزروتان قطعی و نهایی شود.

 

ارسال نظر: