بک لایت و استیکر چگونه در تبلیغات استفاده میشوند؟

کدخبر: 2374453

استیکر ها وسیه هایی برای تبلیغات هستند که با دستگاههای مختلفی چاپ میشوند و هر دستگاهی بسته به نوع جوهری که استفاده میکند ماندگاری رنگی متفاوتی دارد به صورت معمول دوام رنگی کارهای چاپی بر روی استیکر ( بسته به نوع جوهر و دستگاه چاپ) بین سه ماه تا دو سال میباشد. برای چاپ استیکر به لینک قبل مراجعه کنید.

دستگاههای چاپ اکو سالونت : این دستگاه ها کیفیت بسیار بالا و ماندگاری رنگ بین ۳ تا ۶ ماه بر روی کامیون و ماندگاری بین ۸ ماه تا ۱۲ ماه برای شیشه فروشگاهها یا داخل پاساژها. این نوع از دستگاهها به کیفیت خیلی بالا معروف هستند و اگر شما به دنبال چاپ استیکر های با کیفیت بالا هستید بهترین گزینه انتخاب این دستگاه میباشد، این دستگاه رنگها را بسیار شفاف و فونتهای بسیار ریز شما را با کیفیتی عالی و همانند پوستر چاپ میکند.

دستگاههای چاپ (سالونت بیس ): چاپ در این دستگاه با کیفیت متوسط با ماندگاری بین ۸ ماه تا ۲ سال بسته به نوع جوهر مصرفی  بر روی ماشین و ماندگاری بین یک سال تا چهار سال ( بسته به نوع جوهر ) برای استیکرهای روی شیشه فروشگاهها و تابلوهای سر درب مغازه ها دارد

نوع جوهر : مههم ترین بخش قسمت چاپ انتخاب جوهر میباشد که برخی از جوهر های چینی درجه پایین استفاده میکنند برخی از جوهرهای آمریکایی بسیار با کیفیت البته ناگفته نماند که جوهرهای چینی درجه یک نیز داریم . اگر شما به دنبال این هستید که استیکری که چاپ کردید ماندگاری بالایی داشته باشه توصیه میکنیم از جوهرهای آمریکایی استفاده کنید این جوهر طی سالیان گذشته ثابت کرده که مطمئن ترین و ماندگارترین جوهر چاپی میباشد ، اگر تصمیم برای چاپ روی کامیون و یا اتوبوس یا روی شیشه فروشگاهها را دارید حتماً از این جوهر استفاده نماییدبخاطر که اونها در معرض شرایط آب و هوایی متفاوتی هستند و باید از جوهر هایی استفاده کنید که مناسب این شرایط آب و هوایی باشند .

کاربردهای استیکر

2

وینیل  یا همون استیکر ها در صنایع بسیاری به کار میرود ، از صنایع غذایی و بسته بندی تا تمامی صنایع تولیدی و صنعتی که نیاز به لیبل های پشت چسبدار دارند.

ولی عمده ترین استفاده استیکر در صنعت تبلیغات تجاری میباشد ، تبلیغات انواع شرکتهای غذایی و تولید کننده های مواد شوینده تا تولید کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی و همچنین چاپ و تبلیغات بر روی اتوبوسهای شرکت واحد یا چاپ و نصب استیکر بر روی انواع ماشینهای پخش و یخچالهای صنعتی .

برخی از استیکر ها هستند که برای زیباسازی دیوار های منزل یا محل کار مورد استفاده قرار میگیرند.

نحوه چاپ روی بک لایت

3

از این تابلو ها بیشتر به عنوان تابلوهای تبلیغاتی در رستوران‌ها و فست ‌فود‌ها، دفاتر کار و غرفه‌های نمایشگاهی، در شرکت ها برای معرفی محصولات و لوگوی شرکت، در مطب ‌پزشکان، داروخانه‌ها و دفاتر کار مهندسین‎ ‎، در منازل و محیط کار به عنوان ‌‎ ‎دکوراسیون داخلی، همچنین مکان های پر تردد مثل ‌سالن های فرودگاه، مترو، مراکز خرید، نمایشگاه‌ها و ... استفاده میشه.نوع چاپ بک لایت در این تابلو ها از نظر ضخامت و اندازه و کیفیت متفاوت هستند.این سبک از چاپ‌ها به شکلی صورت می‌گیرد که در برابر رطوبت ماندگاری بالایی داشته باشد. برای چاپ بک لایت به لینک قبل مراجعه کنید.

برای ماندگاری بیشتر از چاپ یووی سی یا لمینت هم میتونید استفاده کنید.

چاپ رول آپ

4

 

به هر وسیله ایی که قابلیت جمع شدن داشته باشه رول آپ گفته میشه نام دیگر رول آپ ها استند میباشد. از استند ها در کابرد های بسیاری میتوان نام برد مثلا جلوی درب فروشگاه ها در جلوی درب کنفرانس ها و سالن ها و بیشترین کاربرد نیز در نمایشگاه ها میباشد. استند رول آپ ها بسیار مقرون به صرفه و کاربردی هستند هم چنین که قابلیت حمل نقل آسان دارند و همین امر هم باعث شده بسیار مورد توجه قرار بگیرند در واقع باید بدونید که سازه های چارچوب نگهداری خاصی ندارند و در کمتر از یک دقیه یشه آنها رو باز و بسته و جابه جا کرد. اما توجه داشته باشید که در شناسایی برند شما بسیار مهم و تاثیر گزار هستند پس باید در حفظ و نگهداری آنها بسیار کوشا باشید.برای چاپ رول آپ به لینک قبل مراجعه کنید.

ویژگی های استند رول آپ

برخورداری از قابلیت بالایی در چاپ که بسیار موضوع مهم و تاثیر گزاری میباشد.

استفاده از سازه های لوکس

جابه جایی آسان و سریع

چاپ در ابعاد متنوع و مدنظر شما

و از همه مهم تر مقرون به صرفه بودن

 

 

ارسال نظر: