رزرو آنلاین اقامتگاه راهی آسان برای رفع دغدغه های مسافران

کدخبر: 2374440

یکی از اصلی ترین دغدغه ها و نگرانی های مسافران پیش از سفر، مسئله اسکان و اقامتگاه است. همانطور که احتمالا می دانید کیفیت اقامتگاه تاثیر مستقیم و زیادی بر روی کیفیت سفرتان خواهد داشت. بنابراین بهتر است که پیش از شروع سفر و بعد از انتخاب مقصدتان قدم اول را بردارید. رزرو و اجاره اقامتگاه به مثابه خشت اول در ساخت یک بناست. فرض کنید شما می خواهید به شمال بروید. اجاره ویلا در شمال اولین قدمی است که باید بردارید. اگر در انتخاب اقامتگاه اشتباه کنید، کل سفرتان را تحت تاثیر آن انتخاب اشتباه قرار داده‌اید. 

انتخاب اقامتگاه مناسب از میان تعداد زیاد اقامتگاه ها کار چندان راحتی نیست، اما این روزها با پیشرفت تکنولوژی سامانه هایی دست به کار شده اند تا این کار را هم برای مسافران آسان کنند. به این ترتیب دیگر نیازی نیست زمان زیادی از سفرتان را صرف پیدا کردن اقامتگاه کنید. اما مسئله ای که در این مورد پیش می آید این است که به کدام یک از این سامانه ها اعتماد کنیم؟ در ادامه می خواهیم یکی از وبسایت های معتبر در این زمینه را به شما معرفی کنیم که به کمک آن می توانید رزرو آنلاین را به راحتی و بدون دردسر انجام هید. 

لیدوماتریپ، سامانه ای امن برای رزرو آنلاین 

سامانه گردشگری لیدوماتریپ یک پلتفرم آنلاین است که چندین سال است در زمینه رزرواسیون آنلاین اقامتگاه فعالیت می کند. هدف اصلی این مجموعه از ابتدا ارائه دادن بهترین خدمات به کاربران و مسافران بوده است که تاکنون در طی سال های فعالیتش توانسته در همین راستا بیش از 7 هزار اقامتگاه را در سرتاسر ایران، از کوچک ترین و دورترین روستاها تا کلان شهرها پوشش داده و در معرض دید کاربرانش قرار دهد. به این ترتیب دیگر دغدغه‌ای برای اجاره اقامتگاه وجود ندارد و کاربران لیدوما می توانند به راحتی و در مدت زمان کوتاهی این کار را انجام دهند.  

مزیت های استفاده از سامانه لیدوماتریپ 

  1. تنوع و تعدد اقامتگاه های موجود در سایت دست شما را در انتخاب باز می گذارد. 

همانطور که پیش از این نیز گفتیم، لیدوماتریپ تاکنون بیش از 7 هزار اقامتگاه را ثبت کرده و در اختیار کاربرانش قرار داده است. به این ترتیب هر مسافر می تواند با مراجعه به وبسایت لیدوما و پس از انتخاب شهر مقصد، تمام اقامتگاه موجود در آن شهر را ببیند. برای مثال لیدوماتریپ تنها در کردان بیش از 100 اقامتگاه ثبت کرده و شما می توانید اطلاعات کامل و تصاویر مربوط به هر کدام از آن ها را مشاهده کنید و بعد از بررسی و مقایسه تعدادی از اقامتگاه ها با توجه به استانداردها، بودجه، سلیقه و نیازتان مناسب ترین گزینه برای اجاره ویلا در کردان را انتخاب و رزرو کنید. 

  1. صرفه جویی در زمان 

دیگر نیازی نیست اجاره اقامتگاه را به زمان رسیدن به مقصد موکول کنید و ساعت ها درگیر این قضیه باشید. رزرو آنلاین در لیدوماتریپ زمان زیادی نمی برد. کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشید. آنگاه می توانید با مراجعه به سایت به راحتی تعداد زیادی اقامتگاه را از نظر بگذرانید و یکی از آن ها را انتخاب و رزرو کنید. 

  1. صرفه جویی در هزینه ها 

می دانید که بخش قابل توجهی از هزینه های سفر به اجاره اقامتگاه اختصاص دارد. بنابراین می توان با یک برنامه درست و مدون کمی از این هزینه ها را کاهش داد. یکی از راهکارهای کاهش هزینه در اجاره اقامتگاه، رزرو آنلاین است. در این روش دیگر دست دلالان کوتاه می شود و شما می توانید با خیال راحت و در چارچوب یک شیوه نامه مشخص برای اجاره سوئیت در تهران یا هر شهر دیگری اقدام کنید. 

  1. پشتیبانی 24 ساعته 

تیم پشتیبانی لیدوماتریپ همه روزه، حتی در روزهای تعطیل، به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به مسافران است و از لحظه رزرو اولیه تا رزرو نهایی، تحویل اقامتگاه و پس از تخلیه نیز با مسافران همراه بوده است. در این صورت در هرکدام از مراحل می توانید با شماره های پشتیبانی موجود در سایت تماس بگیرید و مشکلات و سوالاتتان را با تیم پشتیبانی در میان بگذارید تا در اسرع وقت و در کوتاه ترین زمان به آن ها رسیدگی شود. 

  1. امکان کنسلی و یا تغییر تاریخ رزرو وجود دارد. 

اگر سفرتان به هر دلیلی کنسل شود و یا تاریخ سفر تغییر پیدا کند. یا اگر اقامتگاهی که اجاره کردید مشکلی داشته باشد و بخواهید محل اقامتتان را تغییر دهید، می توانید سری به صفحه قوانین سایت بزنید و طبق همان قوانین برای کنسلی و یا تغییر رزروتان اقدام کنید. تیم پشتیبان هم در کمترین زمان کنسلی را پیگیری کرده و مبلغی که بابت اجاره‌ بها پرداخت کرده بودید را با توجه به قوانین کنسلی به حسابتان واریز می‌کنند تا بتوانید اجاره سوئیت در کیش را برای یک اقامتگاه دیگر امتحان کنید. 

نحوه رزرو اقامتگاه در لیدوماتریپ 

رزرو آنلاین از لیدوماتریپ، ده دقیقه هم زمان شما را نمی گیرد. برای این کار کافی است به آدرس سایت مراجعه کنید و در بخش جستجو نام شهر مورد نظر، تاریخ ورود، تعداد شب های اقامت و تعداد نفرات را وارد کنید. حالا روی گزینه جستجو کلیک کنید تا لیدوماتریپ لیستی از تمام گزینه ‌ها برای اجاره ویلا در شهر مورد نظرتان را به شما نشان دهد. می ‌توانید از فیلترهای موجود در سایت استفاده کنید تا جستجوی دقیق‌ تری داشته باشید. 

لیدوماتریپ با بررسی درخواست شما نزدیک ترین گزینه ‌های موجود به درخواستتان را برایتان لیست می‌کند. حالا می‌توانید روی هر مورد کلیک کرده تا جزئیات بیشتری را به همراه عکس ‌های اقامتگاه مشاهده کنید و در صورت تمایل با کلیک بر روی درخواست رزرو، به صورت رایگان عملیات رزرو ویلا را انجام دهید. 

اگر کار کردن با سیستم های آنلاین و اینترنت برایتان دشوار است و یا اگر در طول طی کردن این مراحل به مشکلی برخوردید، نگران نباشید. در چنین مواقعی می توانید از تیم پشتیبانی کمک بگیرید. 

چند نکته برای اطمینان بیشتر 

سامانه لیدوماتریپ دارای نشان اعتماد الکترونیکی است که برای اطمینان بیشتر می توانید در صفحه اینترنتی به نشانی WWW.LIDOMSATRIP.COM این نشان را مشاهده کنید. علاوه بر این در صفحه مربوط به هر اقامتگاه نظرات مسافران قبلی نیز ثبت شده‌اند که می توانید آن ها را مشاهده کنید و با توجه به آن ها تصمیم خود را برای رزرو، قطعی و نهایی کنید. 

همچنین لازم است بدانید رزرو اولیه در لیدوما کاملا رایگان بوده و تا پیش از قطعی شدن نیازی به پرداخت هیچگونه هزینه ای از جانب شما نیست. علاوه بر این بعد از قطعی شدن رزرو و پرداخت هزینه هم جای نگرانی وجود ندارد؛ چراکه تا زمان تحویل اقامتگاه به شما، هزینه‌ای که بابت اجاره بها پرداخت کرده‌اید در حساب شرکت باقی می ماند و پس از اطمینان از تحویل اقامتگاه و رضایت شما، این هزینه به حساب میزبان واریز می شود. در غیر اینصورت تمام هزینه بدون کسر کارمزد به حساب شما بازگردانده می شود. 

 

 

 

 

 

ارسال نظر: