اجاره هیلتی یا پیکور از تهران تخریب با ضمانت سالم بودن

کدخبر: 2374432

یکی از ضروری‌ ترین ابزارهایی که در تخریب ساختمان به آن احتیاج دارید، هیلتی یا پیکور است. به احتمال زیاد، اسم چکش تخریب‌ ها به گوش شما خورده است. این چکش تخریب‌ ها را در ایران با نام هیلتی می‌ شناسند. ممکن است قصد تخریب ساختمانی را داشته باشید، اما بودجه و مکان نگهداری از هیلتی را نداشته باشید. در این شرایط می‌ توانید پیکور مورد نظر خود را از تهران تخریب اجاره کنید.

قبل از اجاره دستگاه هیلتی، ابتدا 5 دقیقه زمان گذاشته و این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. در این مطلب، به طور کامل ابزار هیلتی را بررسی کرده و تمامی نکاتی که قبل از اجاره هیلتی باید بدانید را در اختیار شما قرار می دهیم.

اجاره هیلتی یا پیکور از تهران تخریب

هیلتی یا پیکور چیست؟

جالب است بدانید که هیلتی، در واقع نام یک شرکت سازنده انواع چکش تخریب‌ است. این شرکت، به دلیل ساخت چکش تخریب و ابزارهای دیگر ساختمانی، در کل دنیا شهرت زیادی دارد. خیلی از محصولات وجود دارند که با نام یک برند خاص شناخته می‌ شوند. این موضوع به قدرت برندینگ و شهرت شرکت سازنده آن محصول بر می‌ گردد.

هیلتی هم یکی از برندهای موفقی است که توانسته به جای نام چکش تخریب، در بازارهای دنیا استفاده ‌شود. این برند از سال 1941 شروع به فعالیت کرد.

پیکور به ابزار تخریبی گفته می‌ شود که از آن برای تخریب صخره، بتن، آسفالت و... استفاده می‌ شود. پیکورها بر اساس حجم کاری به سه دسته کوچک، متوسط و بزرگ تقسیم می‌ شوند. همچنین پیکورها از نظر سوخت به چهار دسته بنزینی، برقی، بادی و هیدرولیکی، تقسیم بندی می‌ شوند.

چکش هیلتی چیست؟

چکش هیلتی، پیکور یا چکش تخریب نام ابزاری است که امروزه برای سوراخ کردن دیوارهای بتنی، مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

یکی از ویژگی‌ های هیلتی، سبک بودن آن است. با این ویژگی شما از استفاده این ابزار خسته نمی‌ شوید و به راحتی می‌ توانید آن را جا به جا کنید.

کار با هیلتی بسیار ساده و آسان است. برای کار با هیلتی با مشکل جدی رو به رو نمی‌ شوید و به تنهایی می‌ توانید از قابلیت‌ های این ابزار استفاده کنید. اما در صورت اجاره هیلتی در تهران از تهران تخریب، می‌ توانید در هر زمان با مشاورین متخصص این مجموعه مشورت کنید و سوالات خود را برطرف کنید.

هیلتی نسبت به دیگر چکش تخریب‌، قیمت مناسب‌ تری دارد. مدیریت هزینه‌ ها در ساخت و ساز حرف اول را می‌ زند؛ به همین دلیل است که هیلتی یک انتخاب فوق العاده برای شما است. لازم به ذکر است که در برخی از شرایط، اجاره هیلتی منطقی‌ تر از خرید آن است.

یکی از بهترین ویژگی‌ های هیلتی، برقی بودن این ابزار است. با این ویژگی می‌ توانید مطمئن شوید که این دستگاه آلودگی ندارد.

هیلتی یا پیکور چیست؟

 

انواع هیلتی کدام است؟

هیلتی انواع مختلفی دارد که در این قسمت، همه آنها را بررسی خواهیم کرد:

چکش تخریب 7 کیلویی برند هیلتی

وزن چکش تخریب‌ ها، قدرت آن را مشخص می‌ کند. منظور از قدرت، موتوری قوی‌ تر با توان تولید نیروی بیشتر بر سازه است. چکش تخریب 7 کیلویی، جز هیلتی‌ های سبک به شمار می آید. از این دستگاه می‌ توانید برای تخریب‌ های سبک استفاده کنید. تخریب سبک شامل کارهایی مانند تخریب کاشی و سرامیک، شیارزنی روی دیوارها، برداشتن لایه‌ های گچ و خاک و ... می‌ شود.

چکش تخریب 10 کیلویی برند هیلتی

این هیلتی جز هیلتی‌ هایی با وزن میانه محسوب می‌ شود. با این دستگاه قادر خواهید بود تا علاوه بر تخریب‌ های سبک، تخریب‌ های نیمه سنگین را نیز انجام دهید. تخریب‌ های نیمه سنگین، شامل کارهایی همچون تخریب دیوارهای آجری، شیارزنی عمیق سطح بتنی، تخریب سنگ نما ها و... می‌ شود.

چکش تخریب 30 کیلویی برند هیلتی

همانگونه که از اسم این نوع چکش تخریب پیداست، این هیلتی برای کارهای سنگین، مورد استفاده قرار می‌ گیرد. این یعنی شما علاوه بر انجام کارهای سبک و نیمه سنگین، می‌ توانید از این دستگاه برای کارهای سنگین نیز استفاده کنید.

توجه داشته باشید که وزن این دستگاه به گونه‌ ای است که نمی‌ توانید از آن برای کارهایی که در ارتفاع هستند، استفاده کنید. این ابزار معمولا برای تخریب بتن‌ های مانده بر سطوح صاف، مورد استفاده قرار می‌ گیرد. همچنین از این دستگاه می‌ توان در کارهایی همچون تخریب آسفالت‌ ها، تخریب سقف‌ های متال، تخریب فونداسیون و کامپوزیت یا کف سازی مسلح و غیر مسلح بهره برد.

کاربرد هیلتی چیست؟

به یاد داشته باشید که هیلتی در واقع یک برند مشهور از انواع مختلف چکش تخریب‌ است. اما سوال اینجاست که کاربرد پیکور چیست؟ کاربردهای پیکور، شامل موارد زیر است :

  • در اصلاح یک ساختمان نیاز دارید تا دیوارها یا عبور لوله‌ ها بر سطح دیوار را بردارید. برای این کار، به ابزاری احتیاج دارید که قدرتی فوق العاده داشته باشد. همچنین سرعت این دستگاه باید بالا باشد و به آسانی بتوانید از آن استفاده کنید. بدون شک، قلم و پتک، این ویژگی‌ ها را به خوبی پوشش نمی‌ دهند. چرا که در صورت استفاده از این دستگاه‌ ها، دیر یا زود پشیمان می‌ شوید و همچنین کیفیت پروژه خود را پایین می‌ آورید. پیشنهاد ما اجاره دستگاه هیلتی است.

اجاره هیلتی در تهران، یکی از منطقی‌ ترین کارهایی است که در طول پروژه، می‌ توانید انجام دهید.

 

  • در ساخت و ساز یا حتی تخریب، گاهی پیش می آید که به ابزاری احتیاج داشته باشید که بوسیله آن، ضربه‌ های سنگینی به سازه وارد کنید. این ضربه‌ های سنگین، باید دقیق و ناگهانی و قدرتمند بر سازه وارد شود تا توانایی تخریب آن را داشته باشد. چکش تخریب، یک ابزار موتوری است که با نیروی برق کار می‌ کند. این دستگاه بوسیله یک مته سر تخت و نوک تیز، توانایی ضربه زدن به هر سازه بتنی را دارد. از این ابزار می‌ توانید برای تخریب‌ های سبک، خلق معبر، شیارزنی بر سطوح بتنی و... استفاده کنید.
  • شاید برای ایجاد یک نیروی ضربه‌ ای از نیروی گردشی الکتریکی نیاز به دستگاهی مانند دریل بتن کن داشته باشید. هیلتی، انتخاب مناسبی برای شماست. این دستگاه، به وسیله چند چرخ دنده توانایی این را دارد که نیروی ضربه‌ ای با فرکانس بالا، ایجاد کند. جالب است بدانید که هیلتی، شباهت زیادی با دستگاه دریل بتن کن دارد. این شباهت، به قدری است که در برخی شرایط افراد این دو دستگاه را یکی می‌ دانند.

چکش هیلتی چیست؟

تفاوت دریل بتن کن و هیلتی چیست؟

دریل یک موتور برقی قوی است که با سرعت بالا، قابلیت سوراخکاری سطح‌ های مختلفی را دارد. اما در برخی شرایط، ما احتیاج به سوراخی طولانی و قطورتر از سوراخی که دریل ایجاد می‌ کند، داریم. در این شرایط دریل ساده، نمی‌ تواند کارساز باشد. اینجاست که باید به سراغ دریل بتن کن برویم.

 دریل بتن کن، توانایی تخریب سازه‌ های بتنی را دارد. تفاوت دریل با چکش تخریب‌ ها، در یک موضوع است. دریل یک ساز و کار گردشی است، با این تفاوت که چکش های تخریب‌، دارای ساز و کار ضربه‌ ای هستند. برای اجاره دریل ، می‌ توانید به مجموعه تهران تخریب مراجعه کنید.

چگونه می‌ توانم هیلتی اجاره کنم؟

اگر قصد اجاره هیلتی در تهران را دارید، ما بهترین پیشنهاد را برای شما داریم. مجموعه تهران تخریب، یکی از بزرگترین شرکت‌ هایی است که در حوزه اجاره ابزار ساختمانی به مشتریان خدمات ارائه می‌ دهد.

با اجاره هیلتی در تهران تخریب، علاوه بر فراهم نمودن یک ابزار باکیفیت و بروز می‌ توانید به صورت رایگان با مشاورین متخصص تهران تخریب مشورت کنید و بهترین نتایج را بدست بیاورید.

اگر قصد اجاره هیلتی در تهران را دارید، وقت را تلف نکنید و همین الان با مراجعه به وبسایت تهران تخریب ثبت سفارش کنید. با اجاره هیلتی از تهران تخریب، پروژه خود را با کیفیت پیش برده و در هزینه‌ های خود صرفه جویی کنید.

 

ارسال نظر: