دکورال مرکز خرید آینه و کنسول چوبی

کدخبر: 2374454

همه ما دوست داریم خانه‌ای با دکوراسیون خیره کننده داشته باشیم. یک میز چوبی ساده و یا یک آینه و کنسول چوبی ارزان قیمت ، زیبایی طراحی داخلی را چندین برابر می‌کند. بهتر است هنگام خرید کنسول چوبی ایده‌آل و مواردی از این دست به دنبال یک مرکز خرید آینه و کنسول معتبر باشید. زیرا این محصول باید چشمگیر، کاربردی و هماهنگ با دکوراسیون داخلی خانه ما باشد؛ بنابراین، انتخاب یک کنسول عالی چندان آسان نیست. هنگام خرید کنسول، اگر سلیقه، طراحی، تزئینات و کیفیت شخصی را در نظر بگیرید، به شما کمک خواهد کرد. شما می‌توانید کنسول‌ها را در سبک‌ها، رنگ‌ها، کیفیت‌ها و اندازه‌های مختلف در مرکز خرید آینه و کنسول دکورال به راحتی پیدا کنید.

دکورال مرکز خرید آینه و کنسول چوبی

کنسول چوبی چیست؟

کنسول چوبی یک لوازم جانبی تزئینی و در عین حال کاربردی است. شاید میزهای قدیمی مادربزرگ‌تان را به یاد بیاورید؛ کنسول‌های امروزی شکل مدرن شده میزهای مادربزرگ‌ها هستند. آن‌ها می‌توانند بسیاری از اقلام، عکس‌های خانوادگی و برخی لوازم تزئینی را جاسازی کنند. این اکسسوری عنصر اصلی طراحی داخلی منازل است. امروزه کنسول‌ها در طرح‌های مختلف مدرن و کاربردی تولید می‌شوند. هر شخصی سلیقه منحصر به فردی دارد و این موضوع باعث می‌شود طراحان از جدیدترین روش‌های ساخت استفاده کنند. برای پیداکردن کنسول مدرن، میز کنسول کلاسیک، کنسول چوبی ساده به یک مرکز خرید آینه و کنسول معتبر مراجعه کنید.

اگر به دنبال یک قطعه تکمیلی عالی هستید که تعادل ظریفی از درام و پیچیدگی جذاب را به فضای منزل‌تان بیاورد، میز کنسول چوبی دقیقاً همان چیزی است که به آن نیاز دارید. تمایز و جذابیت بالا به این قطعه چشمگیر کمک می‌کند تا زیبایی‌شناسی نقطه کانونی خود را ایجاد کنید و به منزل‌تان با سبکی مجلل جان ببخشید. قرار دادن یک کنسول در یک اتاق کوچک یا راهروی باریک و جفت کردن میز کنسول با یک آینه می‌تواند فضا را بزرگ‌تر نشان دهد. میزهای کنسول در انواع مختلفی از سبک‌ها، اندازه‌ها، ارتفاع‌ها و مواد موجود هستند؛ برای همین انتخاب ممکن است کمی گیج‌کننده به نظر برسد. اما چند نکته اساسی می‌تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید کدام نوع میز کنسول به بهترین شکل با اهداف شما مطابقت دارد تا آن را به دکوراسیون خود اضافه کنید. این نکات بدین شرح هستند: 

  • تصمیم بگیرید که میز کنسول کجا قرار خواهد گرفت، سپس محل را اندازه‌گیری کنید. داشتن تصور دقیق از فضای قرارگیری کنسول، در درازمدت در زمان و هزینه شما صرفه‌جویی می‌کند.
  • آینه و کنسول اغلب در پشت مبل قرارمی گیرند، البته این موضوع کاملاً سلیقه‌ای است. اگر قصد دارید کنسول را پشت مبل قرار دهید، ارتفاع کاناپه را اندازه بگیرید و میز کنسولی را خریداری کنید که هم ارتفاع کاناپه و یا کمی پایین‌تر از مبل باشد.
  • اگر می‌خواهید میز کنسول چوبی‌تان را با وسایل موجود هماهنگ کنید، بهتر است رنگ و طرح آن با مبلمان مطابقت داشته باشد. اما اگر دوست دارید یک نقطه کانونی متمایز ایجاد کنید، می‌توانید یک آینه و کنسول با متریالی کاملاً متفاوت با سایر لوازم چوبی تهیه کنید.
  • رنگ‌ها تأثیر زیادی در بزرگ و یا کوچک جلوه‌دادن فضای پیرامون دارند؛ بنابراین اگر میز کنسول را برای اتاق کوچک تهیه می‌کنید، میزی با روکش چوب روشن انتخاب کنید.

انواع کنسول چوبی

شما می‌توانید کنسول‌های چوبی را در سبک‌ها و کیفیت‌های مختلف در تولیدی کنسول چوبی یا مرکز خرید آینه کنسول پیدا و خریداری کنید. شما باید کنسول‌های مختلف را بشناسید؛ زیرا آن‌ها به‌صراحت برای طراحی‌های داخلی به کار می‌روند. از آنجایی که کنسول‌ها به طور چشمگیری بر زیبایی طراحی داخلی خانه شما تأثیر می‌گذارند، باید انواع آن‌ها را بشناسید و مناسب‌ترین آن‌ها را انتخاب کنید.

انواع کنسول چوبی مدرن و ساده

کنسول چوبی مدرن

کنسول چوبی مدرن به‌روزترین نوع آن است که سادگی و مدرنیته را با هم ترکیب می‌کند و در نتیجه محصول نهایی توسط ذهن خلاق طراحان اصلاح می‌شود. کنسول چوبی ناتمام از عناصر بدون قاب تشکیل می‌شود. میزهای مستطیلی، علی‌رغم ساده بودن، باتوجه‌ به خلاقیت طراحان می‌توانند به طرز چشمگیری خیره‌کننده باشند.

کنسول چوبی کلاسیک

کنسول‌های چوبی کلاسیک می‌تواند انتخاب بهتری برای دکوراسیون سنتی باشند؛ این کنسول‌ها هرگز قدیمی نمی‌شوند و طرفداران خاص خود را دارند. یک مرکز خرید آینه و کنسول همه این محصولات جذاب را دارد که می‌توانید انواع آینه و کنسول چوبی ارزان ‌قیمت را در انواع مدل‌ها و طرح‌ها را در آنجا پیدا کنید.

نکاتی برای خرید کنسول چوبی

در انتخاب کنسول مناسب می‌توانید سلیقه، اندازه و کارایی را در نظر بگیرید. بااین‌حال، نکات ضروری وجود دارد که باید آن‌ها را بدانید:

  • هنگام خرید کنسول چوبی به فضای منزل خود توجه کنید. خرید میزهای بزرگ‌تر لزوماً به معنای بهتر و شیک بودن نیست. شما باید اندازه میز را با فضای موجود در خانه مطابقت دهید.
  • کنسول انتخابی باید با طراحی داخلی منزل شما مطابقت داشته باشد. مبلمان، میز ناهارخوری و سایر وسایل تزیینی از عوامل تأثیرگذار در این انتخاب هستند.
  • انتخاب یک کنسول کاربردی با کشوهایی برای نگهداری تجهیزات برای شما بهتر خواهد بود. یک مرکز خرید آینه و کنسول مجهز و به‌روز تمامی این گزینه‌های موجود را داراست.
  • طرح‌های ساده و مدرن برای دکوراسیون ساده مناسب هستند. اما جنس محصول خریداری شده بیشترین اهمیت را دارد. اقلام بی‌کیفیت را در گزینه‌های خود در نظر نگیرید.
  • طراحی کنسول چوبی باید با سلیقه شما مطابقت داشته باشد. محصولی را بخرید که الهام‌بخش باشد. همچنین تطبیق رنگ میز کنسول با مبلمان دیگری نشان‌دهنده خلاقیت شماست.
  • دستگیره‌های کوچک همیشه از دیدگان پنهان هستند. بااین‌حال، این دسته‌ها می‌توانند ظاهری منحصر به فرد به میز کنسول چوبی ارائه دهند. پس لطفاً به آن‌ها توجه کنید.

قیمت میز کنسول چوبی

همه ما هنگام خرید به دنبال مناسب‌ترین قیمت هستیم. یافتن مقرون‌به‌صرفه‌ترین خریدها برای همه ما جذابیت دارد. اگرچه خرید یک کنسول ارزان ‌قیمت مقرون‌به‌صرفه است، اما نوع بی‌کیفیت آن می‌تواند به ‌سرعت فرسوده شود. برای داشتن یک خرید خوب بهتر است پس از انتخاب محصولات باکیفیت، قیمت مناسب را جستجو کنید. چنین خریدی مستلزم شناسایی عوامل مؤثر بر قیمت کنسول چوبی است. این عوامل عبارتند از:

  • کیفیت چوب مورد استفاده در ساخت کنسول
  • کیفیت سخت افزاری که برای ساخت کنسول‌ها استفاده می‌شود
  • طراحی و مدل کنسول
  • اندازه میز کنسول

اما مراکزی هستند که با وجود کیفیت بالای محصولات، قیمت‌های مناسبی نیز دارند. مرکز خرید آینه و کنسول دکورال یکی از همین مراکز تخصصی و معتبر است که امکان خرید اینترنتی را نیز در اختیار مشتریان عزیز قرار داده است.

قیمت میز کنسول چوبی

خرید اینترنتی آینه و کنسول چوبی

اکنون که میزهای کنسول مختلف و نکات خرید آن‌ها را یاد گرفته‌اید، می‌توانید محصولی باکیفیت و با قیمتی مقرون‌به‌صرفه خریداری کنید. به فروشگاه‌هایی با انواع محصولات با کیفیت بالا مراجعه کنید. فروشگاه اینترنتی دکورال به نشانی https://decoral-co.com با تنوع گسترده محصولات باکیفیت، منحصر به فرد و نوآوری مداوم می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد تا درنهایت بهترین و مناسب‌ترین محصول را برای دکوراسیون داخلی خود انتخاب و خریداری کنید.

 

ارسال نظر: