رزرو هتل داخلی با تخفیف های نوروزی، فلای تودی

کدخبر: 2374718

تعطیلات نوروزی برای بسیاری از مردم ایران بهترین زمان برای سفر هستند. تعطیلاتی نسبتا طولانی که با برنامه‌ریزی می‌توان بیشترین استفاده را از آن کرد. مساله‌ای که در این میان وجود دارد بالا رفتن قیمت رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما به دلیل افزایش میزان سفرهاست. همیشه هتل ارزان برای اقامت یکی از دغدغه‌های مسافران نوروزی است و همه می‌خواهند با پیدا کردن ارزان ترین هتل، هزینه‌های سفرشان را کاهش دهند. سیستم رزرو هتل فلای تودی این امکان را فراهم آورده تا با کمترین هزینه، بهترین هتل را برای سفرهای نوروزی رزرو کنید و از اقامت خود لذت ببرید.

فلای تودی سرویس‌ها و امکاناتی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا با استفاده از آنها از تخفیف های نوروزی باخبر شوید، ارزان ترین هتل را پیدا کنید و به راحتی اقامتی اقتصادی در سفر نوروزی خود داشته باشید. برای آشنایی با این ابزارها و امکانات این مطلب را تا انتها بخوانید.

ارزان ترین هتل را در فلای تودی پیدا کنید

برای پیدا کردن ارزان ترین هتل در فلای تودی نیازی به طی کردن مراحل پیچیده نیست. در ابتدا مثل همیشه به جستجوی هتل در مقصد و تاریخ مورد نظرتان بپردازید. برای این کار باید به منوی رزرو هتل در فلای تودی بروید و بسته به مقصدتان وارد بخش هتل داخلی یا هتل خارجی شوید. نام مقصد، تاریخ اقامت، تعداد اتاق و تعداد نفرات در اتاق را وارد کنید و روی کلید جستجو بزنید.

پس از چند ثانیه فهرستی از هتل های قابل رزرو در مقصد و تاریخ مورد نظرتان را خواهید دید. این فهرست به صورت پیشفرض از ارزان ترین به گران ترین مرتب شده است و برای رزرو ارزان ترین هتل کافیست روی مورد اول فهرست کلیک کنید. شما وارد صفحه اختصاصی هتل می‌شوید و پس از انتخاب واحد اقامتی، وارد کردن مشخصات و پرداخت هزینه رزرو به صورت آنلاین، واچر هتل را دریافت می‌کنید. به همین راحتی می‌توانید ارزان ترین هتل در مقصد نوروزیتان را رزرو کنید و از اقامت اقتصادی خود لذت ببرید.

از تخفیف های ویژه هتل ها استفاده کنید

به طور کلی با رزرو آنلاین از تخفیف برخوردار می‌شوید و با هزینه‌ای پایین‌تر از برد هتل می‌توانید هتل مورد نظرتان را رزرو کنید. هتل ها علاوه بر این تخفیف، تخفیف های دیگری را هم در نظر می‌گیرند تا هزینه اقامت را برای مسافران کاهش دهند. برای اطلاع از این تخفیف ها، در صفحه نتایج جستجوی هتل در فلای تودی، روی فیلتر تخفیفات ویژه کلیک کنید. با فعال شدن این فیلتر، لیست هتل هایی را می‌بینید که تخفیفات ویژه‌ای برای رزرو آنها در نظر گرفته شده است. با انتخاب این هتل ها، هزینه اقامت خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید.

تبلیغات2

رزرو هتل تبریز با پایین ترین هزینه انجام دهید

تبریز یکی از مقصدهای پرطرفدار نوروزی است. این شهر با داشتن جاذبه‌های تاریخی متنوع همچون مسجد کبود، ایل گلی، ارگ علیشاه و ... و وجود بازار جهانی تبریز در آن، گردشگران زیادی را به سوی خود می‌کشاند. اگر برای نوروز می‌خواهید به تبریز سفر کنید، با رزرو هتل از فلای تودی می‌توانید کمترین هزینه را برای اقامتتان در این شهر دیدنی بپردازید.

ارزان ترین هتل های کیش را رزرو کنید

در نوروز، کیش مملو از گردشگر است و افراد زیادی برای استراحت، تفریحات آبی، شرکت در جنگ‌های شبانه، کشتی‌سواری و ... به این جزیره زیبا سفر می‌کنند. هتل های کیش در انواع لوکس و اقتصادی هستند که از معروف‌ترین آنها می‌توان به هتل داریوش، هتل ترنج، هتل شایان و هتل شایگان اشاره کرد. بد نیست بدانید حتی هتل های لوکس این جزیره را هم می‌توانید با تخفیف از فلای تودی رزرو کنید. بنابراین همین حال دست به کار شوید و برای یک سفر به‌یادماندنی نوروزی به کیش برنامه‌ریزی کنید.

اقامتی ارزان در تهران داشته باشید

درست است که در نوروز افراد زیادی از پایتخت خارج می‌شوند اما برخی هم برای دیدن آثار قاجاری، خرید و دیدن اقوام به تهران سفر می‌کنند. برای رزرو هتل تهران می‌توانید به سراغ هتل های لوکسی مانند اسپیناس پالاس، هما، ویستریا و ... بروید یا در هتل های اقتصادی مثل ورنوس، شهر، اورین و ... اقامت کنید. دست شما برای انتخاب هتل در پایتخت باز است و گزینه‌های متنوعی پیش روی شما قرار دارند؛ همچنین با استفاده از تخفیفات ویژه می‌توانید اقامت نوروزی مقرون‌به‌صرفه‌ای در این شهر بزرگ داشته باشید.

اقامت اقتصادی در مشهد را از دست ندهید

مشهد در تمامی ایام سال پذیرای زائران و گردشگران است اما در نوروز پذیرای جمعیت زیادی می‌شود. در مشهد می‌توانید در هتل آپارتمان های نزدیک حرم اقامت کنید و کمترین هزینه را برای رزرو اقامت بپردازید. برای اقامت در هتل های چهار ستاره و پنج ستاره مشهد هم نگران نباشید؛ با برخورداری از تخفیفات نوروزی فلای تودی، می‌توانید با صرف هزینه کمتر، در این هتل ها هم اقامت کنید.

با کمترین هزینه در اصفهان و شیراز اقامت کنید

تبلیغات3

اصفهان و شیراز دو شهر محبوب در میان گردشگران داخلی و خارجی هستند. از ویژگی‌های این دو شهر به می‌توان به داشتن اقامتگاه‌های تاریخی اشاره کرد. اقامتگاه‌هایی که در خانه‌های قدیمی برپا شده‌اند و هزینه اقامت در آنها در نسبتا اقتصادی است. این دو شهر هتل های مدرنی را هم در خود دارند تا پاسخگوی همه سلیقه‌ها باشند.

با کمترین هزینه به سفر نوروزی بروید

احتمالا شما هم با نزدیک شدن به نوروز، به فکر سفر افتاده‌اید و در حال برنامه‌ریزی برای آن هستید. بهتر است هر چه زودتر برای خرید بلیط هواپیماو رزرو هتل اقدام کنید. با رزرو هتل از فلای تودی و استفاده از تخفیفات ویژه می‌توانید در هزینه سفر خود صرفه‌جویی کنید به سفری اقتصادی و ارزان در نوروز بروید.

 

ارسال نظر: