برترین برند های دوچرخه سال 1401 در ایران

کدخبر: 2374839

بهتری برند دوچرخه در ایران چیست؟ در صورتی که برای شما پیش آمده که جواب به این پرسش خیلی هم سخت نیست. این روزها  برندهای زیادی مشغول تولید دوچرخه هستند و تعداد محدودی از آنها در داخل ایران فعالیت دارند.اگر شما به دنبال خرید گرانترین دوچرخه یا پرفروش ترین دوچرخه در ایران هستید، یا در صورتیکه می خواهید با پرفروش ترین دوچرخه ایران آشنا بشوید و حتی در صورتیکه دوست دارید در مورد انواع مارک دوچرخه اطلاعات کامل تری داشته باشید، مطالعه ادامه این بخش را به شما توصیه می کنیم. در ادامه مقاله معرفی برترین برند های دوچرخه سال 1401 در ایران همراه ما باشید.

دوچرخه ویوا

کمپانی ویوا از برند های بسیار معروف دوچرخه در ایران می باشد. این شرکت برای هر نوع مسیر دوچرخه سواری اقدام به تولید دوچرخه مناسب آن مسیر کرده است. دوچرخه کوهستان ویوا ، دوچرخه شهری ویوا ، دوچرخه هیبرید برقی ویوا ، دوچرخه کورسی ویوا از جمله تولیدات این برند مشهور در ایران است.

دوچرخه های ویوا از لحاظ سایز تایر نیز دسته بندی می شوند. دوچرخه ویوا 26 و دوچرخه ویوا 27.5 و دوچرخه ویوا 29 از دوچرخه های کوهستان ویوا هستند. دوچرخه ویوا سایز 28 از دوچرخه های هیبرید برقی و شهری ویوا هستند. دوچرخه ویوا 24 ، دوچرخه ویوا 20 ، دوچرخه ویوا 16 و دوچرخه ویوا 12 همگی از دوچرخه های بچه گانه ویوا هستند که با کیفیت مطلوبی تولید می شوند .

این برند همواره سعی کرده است تا محصولات خود را با قیمت مناسب و کیفیت بالا به مشتری عرضه کند، از این رو نیز توانسته است مقبولیت زیادی را در بین برندهای دیگر به دست آورد. البته این برند در ابتدای تاسیس خود خیلی مطرح نبوده است و اما به مرورزمان و با بالابردن کیفیت محصولات خود توانسته است به جایگاه کنونی دست یابد. دراین مطلب می‌خواهیم اطلاعات کاملی را درباره برند ویوا و محصولاتش به شما ارائه کنیم تا بتوانید برای خرید محصولات آن تصمیم بگیرید. جهت خرید انواع دوچرخه ویوا به آدرس زیر مواجعه فرمایید:

https://brilliancce.com/62_%D8%AF%D9%88%DA%86%D8%B1%D8%AE%D9%87-%D9%88%DB%8C%D9%88%D8%A7

دوچرخه جاینت

جاینت یکی از بزرگترین برندهای تولیدکننده دوچرخه است که کمپانی مرکزی آن در کشور تایوان قراردارد. این برند شهرت بسیارزیادی را در بین برندهای دوچرخه سازی دارد و محصولات بسیارباکیفیتی را ارائه می‌کند. اگر به دنبال خرید دوچرخه باکیفیت هستید، می‌توانید هریک از محصولات برند جاینت را انتخاب کنید. برای اینکه بتوانید بهترین انتخاب را از بین محصولات این برند داشته باشید، لازم است اطلاعات کافی را در این باره کسب کنید. 

از طرح اولیه روی کاغذ تا تکمیل بافت های کربن و لوله های آلومینیوم؛ از مواد اولیه تا محصول نهایی؛ همه ی محصولات جاینت یک ویژگی منحصر به فرد را به همراه دارند: ساخته شدن توسط تنها و بزرگترین برند دوچرخه که تمام مراحل خلق یک دوچرخه را تحت کنترل دارد. دوچرخه های جاینت طیف گسترده ای از محصولات را شامل می شوند ، از دوچرخه جاینت قیمت مناسب تا دوچرخه های بسیار گران قیمت تخصصی که برای بهترین دوچرخه سواران دنیا طراحی و تولید می شوند . هدف جاینت ایجاد بهترین تجربه سواری برای شما خواهد بود و این برای دوچرخه سواران حرفه ای، روزمره و یا ماجراجو تفاوتی نخواهد کرد. جاینت اولین تولیدکننده انبوه تنه آلومینیومی و اولین تولیدکننده تنه کربن برای استفاده همگان بوده است.

دوچرخه المپیا

در سال ۱۸۹۳ در میلان، نزدیک پورتا رومانا، کارلو بورگی شرکت المپیا را تأسیس کرد. در ابتدا این شرکت فقط به تولید مارک دوچرخه خوب نمی‌پرداخت، بلکه همچنین موتورسیکلت هم می ساخت اما در ادامه و به دلیل شور و اشتیاق بورگی که به دوچرخه سواری اختصاص داشت، صرفا و اختصاصا به تولید دوچرخه دست زد.

یکی از اولین موفقیت های کمپانی زمانی رقم خورد که Enrico Mlolo با پیراهن المپیا که پیراهنی است سفید با یک نوار مشکی، سوار بر دوچرخه ای ساخت این شرکت، در Giro d’Italia سال۱۹۴۰ به مقام دوم رسید و پس از آن Pietro Chiappini برنده مسابقه میلان و تورین در سال ۱۹۴۱ شد.

اما در سال ۱۹۶۰ این شرکت به دست خانواده فونتانا منتقل می شود که تولید را به منطقه ونتو منتقل می کند. اکنون، شرکت المپیا و کارکنان آن بیش از دو قرن علاقه به دوچرخه سواری را در قلب و جان خود قرار داده‌اند. Olympia اکنون یک نام بین المللی است که به خاطر طراحی های بی مانند خود جایزه های زیادی را برده است ( از جمله جایزه نوآوری Expobici 2013 و ۲۰۱۴ و اشاره به طراحی هایش در شاخص طراحی ADI).

در ایران نیز مانند سایر کشورها، این برند توانسته سلیقه‌های مختلفی را به خود جذب کند چرا که کیفیت دوچرخه المپیا بالاست و دوچرخه های تولید المپیا در سراسر دنیا محبوب بوده و بسیار کارآمد هستند.

فروشگاه اینترنتی برلیانس ، بازار بزرگ دوچرخه و ماشین شارژی

آیا تا به حال لذت خرید آسان و مطمئن را تجربه کرده اید؟ مجموعه فروشگاهی برلیانس با هدف جلب اعتماد و توسعه فرهنگ فروش آنلاین، پرداخت وجه کلیه ی سفارشات در تهران را پس از بررسی سلامت فیزیکی و اصالت کالا توسط مشتری دریافت می نماید و به کل کشور ارسال می کند. به منظور تسهیل در فرآیند ثبت سفارشات، فرآیند سفارش گذاری به 3 روش آنلاین، تماس تلفنی و خرید در واتس آپ صورت می پذیرد. بازرگانی برلیانس با بیش از یک دهه فعالیت، امروز مفتخر است کلیه محصولات  را با نازل ترین قیمت، بدون واسطه و بهترین کیفیت ارائه نماید. لذا از کلیه ی خریداران محترم تقاضا می شود پس از استعلام قیمت از بازار و یا فروشگاه های همکار اقدام به خرید نمایند.

 

ارسال نظر: