معرفی بهترین هاردهای اکسترنال 2021

کدخبر: 2374853

هارد اکسترنال:

هارد اکسترنال در واقع همان هارد کامپیوتر و لپ تاپ می باشد با این تفاوت که در جلد و قالبی جداگانه عرضه و از طریق پورت های USB به کامپیوتر و لپ تاپ و ... وصل می شود. باید توجه داشت که خرید هارد اکسترنال راهی مطمئن و امن برای ذخیره انواع اطلاعات می باشد.

با خرید هارد اکسترنال می توان از مزایای آن در مواردی مانند عمر طولانی و حساس نبودن به ضربه (برخلاف هارد کامپیوتر و لپ تاپ)، ظرفیت بالا، امنیت در نگهداری اطلاعات (در صورت سرقت یا پاک شدن اطلاعات بر روی دستگاه ها) و ... بهره گرفت.

خرید قطعات کامپیوتر از نوبشو از جمله خرید هارد اکسترنال، حافظه اس اس دی و ... مزیتی است که سایت نوبشو افزون بر بازدید از مدل های مختلف کالا در اختیار کاربران خود قرار داده است.

تبلیغات1

معرفی برترین هارد اکسترنال های 2021:

در حال حاضر برند های بسیاری وجود دارند که هارد اکسترنال را تولید و در بازار عرضه می کنند اما بهتر است بدانید که دیسک های سخت داخل هارد اکسترنال تنها به وسیله سه شرکت تولید می شوند که عبارتند از وسترن، توشیبا و سیگیت. این شرکت ها دیسک سخت های تولیدی را برای ساخت هارد اکسترنال در اختیار شرکت های تولید کننده هارد اکسترنال قرار می دهند.

در ادامه چند مدل از برترین هارد اکسترنال های 2021 را به عنوان یکی از مهم ترین تجهیزات کامپیوتر معرفی می کنیم که در هنگام خرید تجهیزات کامپیوتر می توان آن ها را مد نظر داشت.

تبلیغات2

  • برند وسترن دیجیتال

Western Digital Elements External Hard Disk- 500Gb

این نوع از هارد اکسترنال با ویژگی و مشخصاتی هم چون، ظرفیت 500 گیگا بایت، اتصال با سیم و داشتن رابط USB 2.0, 3.0، اندازه هد 5/2 اینچ، انتقال داده با سرعت640 مگابایت در ثانیه، ابعاد و وزن مناسب برای حمل و نقل و ... در دسته برترین هارد اکسترنال 2021 قرار می گیرد. از دیگر تولیدات این برند می توان به مدل های My Passport-4TB، My Passport-2TB، My Passport WDBYvg0010BBK- WESN، Elements-2TB و .. اشاره کرد، که در هنگام خرید تجهیزات کامپیوتر می توان آنها را مد نظر داشت.

  • برند ای دیتا

A Data HD 680 External Hard Disk- 2TB

ظرفیت 2 ترابایت، اتصال از طریق سیم و با رابط USB 3.1، اندازه هد 5/2 اینچ، ولتاژ 900میلی آمپر، انتقال داده با سرعت بالا، مقاومت بالا به دلیل داشتن بدنه ای با روکش سیلیکونی، سازگاری با سیستم عامل های ویندوز و مک، وزن و طراحی مناسب و ... این هارد اکسترنال را در دسته برترین هارد اکسترنال های 2021 قرار داده است. از جمله دیگر تولیدات برتر این برند می توان به  HD 830- 4TB/ 2TB، HD 770G- 2TB، HD720-1TB، HD710 Pro- 2TB/ 1TB، و ... اشاره کرد که می توان در هنگام خرید هارد اکسترنال برای کامپیوتر به آن توجه داشت.

  • برند سیلیکون پاور

Silicon Power Armor A85 External Hard Disk - 1TB

این مدل از هارد اکسترنال با داشتن مشخصاتی هم چون ظرفیت 1 ترابایت، اتصال به سیستم با سیم به وسیله رابط USB 2.0,3.0، اندازه هد 5/2 اینچ، کاربرد آلومینیویم تقویت شده در بدنه برای افزایش مقاومت و زیبایی بیشتر، مقاومت بالا در برابر ضربه، رطوبت و ... در دسته برترین هارد اکسترنال های 2021 قرار می گیرد.

Armor A80- 1TB/ 2TB، Armor A65- 1TB و ... نیز از جمله دیگر مدل های این برند هستند که می توان آن ها را درلیست مناسب ترین هارد اکسترنال ها برای خرید تجهیزات کامپیوتر به شمار آورد.

  • برند سیگیت

Seagate Expansion Portable STEA1000400 External Hard Disk - 1TB

این مدل از هارد اکسترنال سیگیت با داشتن مشخصات کلی زیر یکی از برترین هارد اکسترنال های 2021 است. ظرفیت 1 ترابایت، اتصال از طریق سیم و با رابط USB 2.0, 3.0، اندازه هد 5/2 اینچ، ابعاد، ظاهر و کارایی مناسب و ... .

  • برند توشیبا

Toshiba Convio Advance External Hard Disk -2TB

ظرفیت 2 ترابایت و اتصال به وسیله سیم و از طریق پورت USB 3.0، اندازه هد 5/2 اینچ، سرعت بالا در انتقال داده، توسعه نرم افزار پشتیبان از دیسک سخت، طراحی زیبا و ... موجب قرار گیری این محصول در دسته برترین هارد اکسترنال ها برای خرید تجهیزات کامپیوتر می شود.

  • برند اپیسر

Apacer AC630 External Hard Disk - 1TB

از جمله برترین مدل های هارد اکسترنال 2021 است که دارای مشخصات کلی؛ حافظه 1 ترابایت، اتصال با سیم از طریق رابط USB 3.1، سایز هد 5/2 اینچ، بدنه آلومینیومی، وجود لایه سیلیکونی و مقاومت به ضربه، داشتن مکانیسم تعلیق داخلی و جلوگیری از آسیب بر دیسک و اطلاعات، ابعاد مناسب و قابل حمل و ... می باشد.

در بالا به نام برترین برندهای تولید کننده هارد اکسترنال و برخی از مدل های تولیدی آن ها اشاره شد. پیشنهاد می کنیم برای بررسی مدل های بیشتر به سایت نوبشو مراجعه کنید و در صورت لزوم با خرید قطعات کامپیوتر از نوبشو خریدی مطمئن را تجربه کنید.

تبلیغات3

نکات خرید هارد اکسترنال:

نکاتی که در هنگام خرید هارد اکسترنال باید مد نظر داشت عبارتند از:

  • ظرفیت هارد اکسترنال

هارد اکسترنال ها با ظرفیت های متنوعی تولید و عرضه می شوند که انتخاب و خرید آن ها کاملا بستگی به نیاز و موارد مصرف خریدار دارد.

  • سرعت انتقال اطلاعات

سرعت انتقال فایل ها، پرونده ها و به طور کلی اطلاعات مختلف از جمله موارد مهمی است که در هنگام باید به آن توجه داشت. به یاد داشته باشید که سرعت چرخش هارد اکسترنال های معمولی 5400 دور بر دقیقه و مدل های آرشیوی آن 5400 و 7200 دور بر دقیقه می باشد.

البته پورت و درگاه اتصال نیز بر سرعت عملکرد هارد اکسترنال تاثیرگذار است و بهتر است که با هم همخوانی داشته باشند.

  • امنیت اطلاعات

امروزه روش های بسیاری برای هک و از دست رفتن اطلاعات وجود دارد که خوشبختانه هارد اکسترنال تا حد زیادی با وجود تکنولوژی ساخت و ذخیره اطلاعات از آن جلوگیری می کند.

  • مقاومت در برابر ضربه

در تولید هارد اکسترنال استاندارهایی برای مقاومت در برابر ضربه و رطوبت وجود دارد که در هنگام خرید باید به آن توجه داشت.

  • جابجایی هارد اکسترنال

هارد اکسترنال ها در انواع مختلف و ابعاد گوناگونی طراحی و عرضه می شوند. در هنگام و در صورت نیاز به جابجایی این وسیله باید به انواع و مدل های مختلف آن در تناسب با نیاز توجه کرد.

  • قیمت هارد اکسترنال

قیمت هارد اکسترنال برآیندی از ویژگی ها و مشخصات فنی آن می باشد.

تبلیغات4

راهکاری برای خرید هارد اکسترنال:

یکی از برترین راهکارهای خرید تجهیزات کامپیوتر همانند هارد اکسترنال مراجعه به سایت های معتبر عرضه کننده این محصولات است. سایت نوبشو یکی از معتبرترین این سایت ها است که امکان بازدید و خرید هارد اکسترنال، حافظه اس اس دی، موس، کیبورد و ... را برای کاربران خود فراهم کرده است. با خرید قطعات کامپیوتر از نوبشو می توان از خدمات مختلف فروشندگان این سایت مانند مشاوره و خدمات پس از فروش آن نیز استفاده کرد.

تبلیغات5

 

ارسال نظر: