میوه خشک کن | مقایسه انواع دستگاه میوه خشک کن بکردانه

کدخبر: 2374892

میوه خشک کن تولید شده توسط گروه تولیدی بکردانه یکی از بهترین دستگاه های میوه خشک در ایران می باشد. بکردانه با داشتن کادری مجرب و متخصص توانسته در زمینه ساخت و طراحی دستگاه هایی چون میوه خشک کن، روغن گیری و روغن کشی، یکی از بهترین تولید کنندگان کشور باشد و محبوبیت زیادی بین مردم کسب کند. شما می توانید انواع دستگاه میوه خشک کن، دستگاه ارده گیر، کره ساز و... را از گروه تولیدی بکردانه تهیه کنید.

دستگاه میوه خشک کن می تواند تنقلات سالمی را برای شما تهیه کند، بنابراین شما می توانید با خرید دستگاه میوه خشک کن تنقلات سالم را جایگزین تنقلات ناسالم کنید. این دستگاه در واقع خشک کن مواد غذایی است، ولی به دلیل این‌که بیشتر برای میوه خشک کردن از آن استفاده می کنیم، به نام میوه خشک کن شناخته می شود. اگر قصد خرید میوه خشک کن را دارید، برندهای ایرانی باکیفیت در بازار وجود دارد. میوه خشک کن بکردانه یکی از بهترین نمونه های میوه خشک کن در کشور است.

1

 

مقایسه انواع دستگاه میوه خشک کن تولیدی بکردانه

دستگاه های میوه خشک کن را می توان به مدل های مختلفی چون دستگاه میوه خشک کن خانگی، دستگاه میوه خشک کن صنعتی، دستگاه میوه خشک کن تک کابین و دو کابین، دستگاه میوه خشک کن ریلی، دستگاه میوه خشک کن تونلی و مادون قرمز تقسیم کرد. درواقع دستگاه های میوه خشک کن در دو دسته جریان افقی و جریان عمودی تقسیم می شوند. میوه خشک کن جریان عمودی شکل گردی دارد و طبقه های آن روی هم قرار گرفته است. منبع تولید گرما در این نوع میوه خشک کن در کف دستگاه است.

نوع دیگری از میوه خشک کن، نوع جریان افقی است. منبع تولید گرما این نوع میوه خشک کن ها مثل فرهایی که فن دارند، در عقب دستگاه قرار داده شده است. این نوع دستگاه میوه خشک کن قیمت بالاتری نسبت به مدل عمودی آن دارد. توزیع گرما در این مدل نسبت به میوه خشک کن نوع جریان عمودی بهتر است.

دستگاه میوه خشک کن بکردانه مدلD1000 و دستگاه میوه خشک کن بکردانه مدل D500، انواع دستگاه میوه خشک کن تولیدی بکردانه است. دستگاه میوه خشک کن مدل D1000 از مدل D500 بزرگتر است. در واقع دستگاه میوه خشک کن مدل D1000 با ظرفیتی دو برابر مدل D500 قادر به خشک کردن میوه و سبزیجات است. مدل D1000 با استفاده از چهار فن گردشی و مدل D500 با استفاده از دو فن به توزیع حرارت در کل محفظه خشک کن به صورت یکنواخت می پردازند.

1

 

خرید انواع دستگاه میوه خشک کن

دستگاه میوه خشک کن مزایای زیادی دارد، به همین دلیل خرید انواع دستگاه میوه خشک کن توصیه شده است. در ادامه مطلب برخی از مزایا دستگاه میوه خشک کن را شرح می دهیم.

میان وعده سالم: میوه خشک کن ها باعث حفظ خاصیت های موجود در میوه‌ها و سبزی‌ها می شوند. در کل میوه خشک کن ها آب میان بافتی مواد غذایی را می گیرد، ولی بیشتر ویتامین و آنزیم های آن را نگه می‌دارد. شما می توانید با خرید دستگاه میوه خشک کن برای خود و فرزندانتان یک میان وعده سالم تهیه کنید.

صرفه جویی در هزینه: ممکن است که میوه های شما زیاد باشد یا در حال خراب شدن باشند. شما می‌توانید در این حالت میوه های اضافه را خشک کنید تا خراب نشوند. مواد غذایی خشک شده ماندگاری بالایی دارند. میوه های خشک کارخانه ای گران هستند و افراد کمتر به سراغ خرید میوه خشک های بازاری می روند. افراد می توانند با خرید دستگاه میوه خشک کن و با هزینه کم، میوه خشک سالم و با طعمی بی نظر را داشته باشند. توجه داشته باشید که میوه خشک های بازاری ممکن است قند اضافه داشته باشند ولی اگر شما در خانه آن را تهیه کنید کاملا سالم و مغذی است.

1

شما می توانید بهترین دستگاه میوه خشک کن را از تولیدی بکردانه بخرید. بکردانه باکیفیت ترین دستگاه میوه خشک کن را به شما مشتریان عزیز عرضه می کند. کافیست به سایت بکردانه مراجعه کنید و به راحتی در منزل خود دستگاه میوه خشک کن را سفارش دهید و در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. علاوه بر این شما می توانید با کارشناسان بکردانه در ارتباط باشید و اطلاعات بیشتری درباره دستگاه های میوه خشک کن این تولیدی کسب کنید.

 

 

 

ارسال نظر: