قیمت میلگرد بناب | لیست قیمت میلگرد بناب 10، 12، 14 و 16 در شهرآهن

کدخبر: 2374898

قیمت میلگرد بناب 10، 12، 14 و 16 را در شهرآهن دنبال نمائید. میلگرد از صنایع فولادی پر کاربردی است که در ساخت و ساز، پروژه های عمرانی و ... مورد استفاده قرار می گیرد و نقش اساسی دارد از این جهت قیمت آن بسیار حائز است. برندهای داخلی و خارجی بسیاری وجود دارند که انواع میلگرد را تولید و به بازار عرضه می کنند، برندهای ایرانی به دلیل استفاده از تجهیزات به روز و پرسنلی ماهر، میلگردهای با کیفیتی را تولید می کنند و توانسته اند نیاز داخل را رفع کنند. بناب یکی از کارخانه های تولید میلگرد است که به دلیل کیفیت محصولات تولیدی نام آشنایی دارد. این مجموعه در ظرفیت بالایی سالانه میلگرد تولید می کند و به دلیل رعایت استانداردهای جهانی در تولید انواع میلگرد محبوبیت ویژه ای بین عموم پیدا کرده است. قیمت میلگرد بناب با توجه به عواملی دچار نوسان می شود از این رو نمی توان قیمت ثابتی را برای آن اعلام کرد. لیست قیمت دقیق و به روز میلگرد بناب از سایزهای 8 تا 32 در سایت شهرآهن موجود است که با مراجعه به این سایت می توان لیست قیمت میلگرد بناب 16، 10، 12و 14 را نیز مشاهده کرد.

0

 

عوامل تاثیر گذار در قیمت میلگرد بناب

همانطور که گفته شد این محصولات قیمت های متفاوتی دارند که عوامل بسیاری در قیمت گذاری آن ها دخیل است. قیمت نهایی میلگرد بناب با در نظر گرفتن گرید، سایز، ضخامت و ... تعیین می شود در نتیجه نمی توان قیمت واحدی برای این محصولات اعلام کرد. قیمت میلگرد بناب با توجه به مدل، فرآیند تولید، ضخامت و ... دچار نوسان می شود. در زیر برخی از عوامل مهم تاثیر گذار در قیمت میلگرد بناب را مورد بررسی قرار می دهیم:

  • عرضه و تقاضا: همانطور که می دانید اگر تقاضا برای محصولی زیاد باشد قیمت آن محصول بالا می رود و با کاهش تقاضا قیمت پایین می آید، این مورد در تمام بازارهای اقتصادی وجود دارد. همچنین اگر عرضه و تولید میلگرد زیاد باشد قیمت آن به نسبت پایین می آید و در صورت کاهش تولید و عرضه قیمت این محصولات افزایش می یابد.
  • مواد اولیه: دسترسی و تامین مواد اولیه تاثیر بسیاری در قیمت گذاری میلگرد دارد. میلگرد را از سنگ آهن، قراضه آهن و موادی با پایه نیکل و کروم تولید می کنند، از این رو قیمت این مواد و دسترسی به آن ها می تواند قیمت میلگرد را تعیین کند. در صورتی که دسترسی به مواد اولیه تولید میلگرد کم باشد و قیمت این مواد بالا باشد، قیمت میلگرد افزایش پیدا می کند.
  • قیمت ارز: نوسان قیمت ارز و دلار در قیمت کالاهای اساسی تاثیر مستقیمی دارد، به گونه ای که با بالا رفتن قیمت دلار تولید کنندگان سود خود را در صادرات می بینند، از این رو قیمت میلگرد را بالا می برند.
  • حمل و نقل: هزینه حمل و نقل خود به قیمت سوخت بستگی دارد و در هر نوع حمل و نقل زمینی، دریای و هوایی به سوخت مخصوصی نیاز است از این رو برای قیمت گذاری میلگرد باید هرینه حمل و نقل مواد اولیه، محصول نهایی و ... را در نظر گرفت و از آن جایی که میلگرد دارای وزن بالا و حجم زیادی است در نتیجه هزینه حمل و نقل آن بسیار زیاد خواهد بود.
  • تغییر فصل: تغییر فصل و جو آب و هوایی می تواند در تقاضای بازار تاثیر گذار باشد، از این رو به صورت غیر مستقیم سبب تغییر قیمت میلگرد می شود. به طور مثال در فصول سرد کارهای ساخت و ساز و پروژه های عمرانی کاهش پیدا می کنند، از این جهت تقاضا میلگرد نیز کم می شود در نتیجه قیمت آن کاهش پیدا می کند.
  • و ...

0

لیست قیمت میلگرد بناب در شهرآهن

شهرآهن یکی از معتبرترین مجموعه های خرید و فروش محصولات فولادی است که در آن می توان بهترین برندهای میلگرد را خریداری کرد. این مجموعه تمام تلاش خود را کرده تا برترین برندها را تهیه و با قیمتی مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. میلگرد بناب یکی از محصولات شهرآهن است که انواع آن ها را موجود دارد. قیمت میلگرد بناب در شهرآهن به نسبت دیگر فروشندگان پایین تر است زیرا این مجموعه به صورت مستقیم و بدون واسطه با کارخانه تولید کننده در ارتباط است و محصولات را به صورت عمده و قیمتی پایین خریداری می کند. برای مشاهده لیست قیمت انواع میلگرد بناب می توانید به سایت شهرآهن مراجعه کنید. این سایت به صورت روزانه آپدیت می شود و قیمت دقیق میلگرد بناب را در اختیار مشتری های خود قرار می دهد.

 

 

ارسال نظر: