کاهش هزینه‌های زندگی مجردی با ۵ راهکار جادویی!

کدخبر: 2374975

همه ما دوست داریم یک زندگی راحت با درآمد عالی داشته باشیم. افراد بسیاری فکر می‌کنند برای رسیدن به این زندگی باید حتماً درآمد خود را بالا ببرند؛ اما نمی‌دانند که تلاش زیاد و کسب درآمد بیشتر فقط قسمتی از ماجرا است. در این میان یک راز بزرگ بین افراد موفق وجود دارد که خیلی‌ها آن را نادیده می‌گیرند! رازی که می‌تواند به هر فردی در رسیدن به یک زندگی ایده آل کمک کند. این راز همان کاهش هزینه‌های زندگی است تا به جای تلاش بیشتر، بتوان درآمد را بهتر مدیریت کرد و زندگی راحت‌تری داشت. هر فردی با کاهش هزینه‌های زندگی، حتی برای دوره کوتاهی، می‌تواند درآمد خود را مدیریت کرده و پس انداز بیشتری داشته باشد تا زندگی ایده آل خود را دست و پا کند!‌ در این مطلب می‌خواهیم در مورد کاهش هزینه‌های زندگی مجردی با ۵ راهکار ساده اما جادویی صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

۱. خرید کردن با استفاده از کدهای تخفیف هیجان انگیز

یکی از بهترین و مهم‌ترین راهکارهای کاهش هزینه‌های زندگی مجردی، خرید کردن با استفاده از کد تخفیف مجموعه‌های مختلف است.

به عنوان مثال فکر کنید باید خرید سوپرمارکتی انجام دهید. اگر به صورت حضوری به سوپرمارکت‌ها بروید و خرید خود را انجام دهید، بدون هرگونه تخفیفی باید تمام هزینه‌ خرید را پرداخت کنید. با این حال، اگر در منزل بنشینید و با استفاده از تلفن همراه خود به صورت آنلاین سفارش سوپرمارکتی خود را ثبت کنید، می‌توانید تخفیف بگیرید و حتی گاهی دو مرحله تخفیف نصیبتان می‌شود! بله درست است می‌توانید در دو مرحله تخفیف بگیرید! برای مثال اسنپ فود را در نظر بگیرید. وقتی وارد سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود می‌شوید، بسیاری از محصولات دارای تخفیف هستند و می‌توانید خرید خود را با این تخفیف‌ها انجام دهید؛ اما از طرفی دیگر اگر کد تخفیف هم داشته باشید، مجدد تخفیف خواهید گرفت و در واقع در دو مرحله تخفیف خرید خود را انجام داده‌اید.

۲. آشپزی کردن را یاد بگیرید

طبیعی است که وقتی زندگی مجردی دارید، از رستوران‌ها غذا تهیه کنید؛ اما آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که در سال چقدر از درآمدتان را صرف خرید غذای رستورانی می‌کنید؟ باید بگوییم که اگر به طور متوسط یک تا دو وعده غذایی را از رستوران‌ها تهیه کنید، تقریباً ۲۵ درصد درآمد خود را صرف خرید غذای رستوران می‌کنید!‌ این عدد زیادی است و با آشپزی کردن در خانه می‌توانید آن را به حداقل ممکن برسانید. آشپزی کردن هم لذت خاص خود را دارد و می‌توانید هر آنچه را که دوست دارید با هر اندازه ادویه که می‌خواهید، درست کرده و نوش جان کنید. یادگیری آشپزی چندان کار دشواری نیست و می‌توانید با استفاده از شبکه‌های مجازی و کتاب و مجلات آشپزی، آن را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید.

با این کار نه تنها در هزینه‌های خود صرفه‌جویی می‌کنید، بلکه با حذف غذاهای روغنی رستوران‌ها سلامت خود را تضمین خواهید کرد.

۳. در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنید

تنها زندگی کردن به شما این امکان را می‌دهد که کنترل کامل انرژی مورد استفاده در خانه را در دست بگیرید. همچنین می‌توانید سبک زندگی خود را طوری تنظیم کنید که تنها انرژی مورد نیاز شما مصرف شود و نه بیشتر! اگر 4 راهکار زیر را دنبال کنید، می‌توانید با سبک زندگی جدیدی، در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنید:

  • آب گرم‌کن را طوری تنظیم کنید که فقط زمانی روشن شود که نیاز به استفاده از آن دارید.
  • سیستم گرمایشی خود را طوری تنظیم کنید که فقط زمانی که در خانه هستید، روشن شود.
  • از گذاشتن وسایل الکتریکی در حالت آماده به کار خودداری کنید.
  • عایق کاری خانه، یک راه آسان برای کاهش هزینه‌های انرژی، حتی بدون نیاز به تغییر سبک زندگی است. زمانی که عایق کاری منزل به خوبی انجام شده باشد و پنجره‌ها دوجداره باشند‌، نیاز به استفاده از سیستم گرمایشی کمتر می‌شود و انرژی کمتری هدر می‌رود.

۴. اینترنت جایگزینی مقرون به صرفه برای تماس تلفنی

در دنیای امروز، ارتباطات حرف اول را می‌زند؛ به خصوص اگر دور از خانواده خود زندگی کرده و دائماً با آن‌ها به صورت تلفنی صحبت کنید. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که در طول روز، زمان زیادی را صرف تلفنی صحبت کردن با خانواده و دوستان خود می‌کنید و هر ماه قبض زیادی را برای تلفن می‌پردازید، وقت آن رسیده که تغییری در روند خود ایجاد نمایید.

این روزها کمتر کسی پیدا می‌شود که به صورت ماهانه، هزینه‌ای را برای اینترنت نپردازد! پس چرا این دو هزینه را یکی نکنیم؟!

شما می‌توانید با استفاده از این برنامه‌های، تماس‌های صوتی و تصویری بسیاری با خانواده و دوستان خود برقرار کنید. بدین ترتیب، سر ماه هزینه قبض سیم‌کارت شما بسیار کاهش می‌یابد و تنها هزینه اینترنت را پرداخت می‌کنید.

همچنین اپراتورهای مختلف در مناسبت‌های متفاوت اقدام به ارائه تخفیف‌های هیجان انگیزی می‌کنند که می‌توانید با استفاده از آن‌ها هزینه‌ها را کاهش دهید.

۵. پس انداز کنید

همه ما سعی می‌کنیم ماهانه قسمتی از درآمد خود را پس انداز نماییم؛ اما برخی افراد وقتی می‌خواهند مبلغی را به عنوان پس انداز کنار بگذارند، آن را به حساب جداگانه‌‌ای، واریز نمی‌کنند. در واقع، حساب مخصوص پس انداز ندارند و همه پول‌های خود را در یک حساب نگه ‌می‌دارند. این کار باعث می‌شود وقتی در حال خرید کردن و خرج کردن پول‌ها هستید، متوجه نشوید که از پس انداز خود خرج می‌کنید و هیچ‌وقت نمی‌توانید پولی را کنار بگذارید. به همین دلیل، همواره توصیه می‌شود یک حساب جداگانه مخصوص پس انداز داشته باشید و قسمتی از درآمد خود را به صورت ماهانه به این حساب واریز کنید.

بدین ترتیب، هم پس انداز کرده‌اید و هم خود را موظف می‌کنید که ماهانه بیش از حد خرج نکنید.

از کجا می‌توانیم کدهای تخفیف شگفت انگیز را برداریم؟

تاپ کوپن بزرگ‌ترین مرجع کدهای تخفیف مجموعه‌های مختلف است که در آن تخفیف مجموعه‌های بزرگ و اطلاعات ارزشمندی مانند کد تخفیف دیجی کالا، اسنپ، خانومی، اسنپ فود و ... است. اگر شما هم می‌خواهید خرید کنید؛ اما به دنبال خرید ارزان قیمت هستید و می‌خواهید هزینه‌های زندگی مجردی خود را کاهش دهید، می‌تواند به سراغ سایت تاپ کوپن بروید. تیم تاپ کوپن به صورت روزانه کدهای تخفیف مجموعه‌های مختلف را بروزرسانی می‌کنند. بدین ترتیب، می‌توانید همواره از جدیدترین و بهترین کدهای تخفیف فروشگاه‌ها مطلع شوید.

در تاپ کوپن می‌توانید کدهای تخفیف فروشگاه‌های مختلف را پیدا کنید و خرید خود را با قیمت ارزان‌تری انجام دهید. برای برداشتن کد تخفیف از تاپ کوپن، به هیچ ثبت نام و وارد کردن ایمیل و شماره تلفن نیازی نیست و می‌توانید در عرض چند دقیقه کد تخفیف مجموعه مورد نظر خود را بردارید. همچنین برداشتن کد تخفیف از تاپ کوپن، کاملاً رایگان است و به هیچ اشتراکی نیاز نیست.

پس از ورود به سایت تاپ کوپن می‌توانید از قسمت دسته‌بندی‌ها، خدمات و فروشگاه مورد نیاز خود را انتخاب کنید. سپس همه کدهای تخفیف آن مجموعه را مشاهده کنید. حال باید کد تخفیف مورد نظر خود را انتخاب کرده و روی دکمه «مشاهده» کلیک کنید. در این قسمت، کد تخفیف به شما نشان داده می‌شود. همچنین گزینه کپی کردن هم در این قسمت موجود است. دکمه «خرید کنید» هم در این قسمت قرار گرفته است که با کلیک روی آن، به طور مستقیم وارد سایت فروشگاه مربوطه می‌شوید.

اگر می‌خواهید کدهای تخفیف مجموعه‌های مختلف را هر لحظه در دسترس داشته باشید و به ‌سایت مراجعه نکنید، می‌توانید از طریق اپلیکیشن تاپ کوپن، تخفیف‌های مجموعه‌ها و فروشگاه‌های مختلف را مشاهده کنید.

 

 

ارسال نظر: