معرفی معتبرترین شعبه مجتمع فنی تهران

کدخبر: 2374991

آیا معتبرترین شعبه مجتمع فنی تهران را می‌شناسید و با امکانات، مزیت‌ها و دوره‌های آموزشی این مجتمع آشنا هستید؟ همه‌ی افرادی که علاقه‌مند به یادگیری دوره‌های تخصصی هستند، نیاز مبرم به یک آموزشگاه حرفه‌ای دارند تا بتوانند با استفاده از امکانات و اساتید ویژه در مدت زمان قابل قبول به آنچه که در ذهن دارند دست یابند. اما همانطور که می‌دانید انتخاب یک مرکز ایده‌آل برای این منظور نیاز به بررسی‌های مختلف دارد که ما این کار را برای راحتی شما علاقه‌مندان انجام داده‌ایم و در این مقاله قصد داریم بهترین مجتمع فنی تهران شعبه‌ی میرداماد را معرفی کنیم. در واقع در این مجتمع که در یکی از بهترین مناطق تهران راه‌اندازی شده است؛ در 4 طبقه، ارائه‌ی آموزش‌ دوره‌های تخصصی برای دانش‌پذیران در نظر گرفته شده است تا افراد بنا به نیازشان از کلاس‌های موجود نهایت استفاده را ببرند. حال اجازه دهید درباره‌ی مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد اطلاعات بیشتری را ارائه دهیم تا در صورت نیاز بتوانید تصمیم بهتری اتخاذ کنید.

مجتمع فنی میرداماد

امکانات مجتمع فنی تهران میرداماد

از اولین امکانات این مجتمع می‌توان به دارا بودن 14 کلاس تئوری اشاره کرد. در کنار این مورد 8 سایت کامپیوتر نیز تدارک داده شده است که همه‌ی آنها به کامپیوترهای مجهز به سیستم‌های فوق العاده پیشرفته‌ی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مجهز شده‌اند. ضمناً سیستم‌های آموزشی هوشمند و پروژکتورهای با کیفیت نیز برای تدریس ایده‌آل در فضای کلاس‌ها تعبیه شده تا دانش‌پذیران در بهترین شرایط به کسب علم و دانش در رشته‌ی مورد نظرشان بپردازند. همچنین از دیگر ویژگی‌ها و امکانات این مجتمع می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. امکان عکس‌برداری یا فیلم‌برداری از نوشته‌های بر روی وایت. (کاملاً هوشمند).
  2. چاپ مطالب ارائه شده در کلاس به صورت فایل یا حتی چاپ کاغذی.
  3. عدم اتلاف وقت در نت‌برداری مسائل تدریس شده در کلاس.

مزیت‌های مجتمع فنی تهران شعبه‌ی میرداماد

همانطور که حتماً متوجه شده‌اید مجتمع فنی واقع در تهران دارای شعبات مختلفی است که هر کدام دارای ویژگی‌ها و مزیت‌های خاص خودشان هستند. اما اینکه چرا تأکید بر استفاده از خدمات نمایندگی میرداماد داریم را می‌توانید در موارد زیر جستجو کنید. به طور کلی مزایای این شعبه به نسبت سایر شعبه‌ها عبارتند از:

  • همه‌ی اساتید این مرکز آموزشی دارای مدرک علمی دانشگاهی و بین‌المللی هستند.
  •  همه‌ی اساتید این مجتمع از تجربیات بالایی در تدریس برخوردار هستند.
  • استفاده از سیستم‌های آموزشی فوق العاده جذاب و عدم اتلاف وقت در تدریس.
  • در نظر گرفتن فایل عکس‌برداری شده مطالب ارائه شده در کلاس با استفاده از تجهیزات پیشرفته.
  • بکارگیری از روش‌های تدریس کاملاً بروز به‌همراه سی‌دی‌های ویژه کمک آموزشی.
  •  ارائه تجهیزات شبکه و در اختیار قرار دادن کامپیوترهای مجهز به دانش‌پذیران.
  •  ارائه فضای آموزشی مناسب برای بسیاری از رشته‌ها مخصوصاً معماری.

کلاس های مجتمع فنی میرداماد

گفتنی است که موارد عنوان شده فقط بخشی از مزیت‌های مجتمع فنی تهران شعبه میرداماد است که سعی کردیم مهم‌ترین آنها را لیست کنیم.

دوره‌های آموزشی ارائه شده در مجتمع فنی میرداماد

حال که با مزیت‌ها و امکانات این مجتمع آشنا شده‌اید، اجازه دهید درباره‌ی انواع دوره‌های آموزشی در این مجتمع نیز صحبت کنیم و به معرفی خلاصه‌وار آنها بپردازیم:

  1. آموزش تخصصی مدیریت کسب‌‌وکار: با توجه به اینکه هیچ کسب‌وکاری بدون مدیریت تخصصی، راه به جایی نخواهد برد، اساتید باتجربه‌ در این زمینه تصمیم گرفته‌اند که در مجتمع فنی تهران میرداماد به نحوه مدیریت کسب‌وکارها ورود کنند.
  2. آموزش بورس و سرمایه‌گذاری: همانطور که می‌دانید مسائل مربوط به بورس و سرمایه‌گذاری بسیار گسترده است و اگر در این زمینه، آموزشی وجود نداشته باشد، نهایتاً به ضرر و زیان ختم می‌شود. در مجتمع فنی تهران شعبه میرداماد نیز با استفاده از اساتید برجسته به کلیه‌ی نکات مرتبط با بورس (تحلیل تکنیکال و...) به صورت جزئی پرداخته می‌شود.
  3. آموزش زبان انگلیسی: این مجتمع تخصصی به صورت کامل به برگزاری دوره‌های مکالمه تخصصی، آیلتس و دوره مکاتبات تخصصی زبان انگلیسی پرداخته است که گواهینامه‌های صادر شده توسط این مرکز تخصصی نیز مورد قبول نهادهای مختلف است.
  4. آموزش دوره طراحی لباس: دوره های آموزشی مد و پوشاک مورد علاقه بسیاری از افراد جامعه و حتی افراد عادی است. شما می توانید با شرکت در دوره های طراحی و دوخت تخصصی مانتو، طراحی و دوخت لباس شب و عروس بصورت کاملا حرفه ای و تخصصی زیر نظر اساتید برجسته در محیطی کارگاهی آموزش ببینید.با گذراندن دوره های سوزن دوزی و نقش دوزی لباس، با انواع رودوزی های سنتی ایران آشنا شده و علاوه بر استفاده از خلاقیت و نوآوری در تلفیق پارچه ها ، نقاشی و چاپ روی پارچه را آموزش ببینید.
  5. آموزش حسابداری و علوم مالی: بسیاری از افراد اطلاعات حسابداری فوق العاده پایینی دارند که حتی نمی‌توانند اموال خود را مدیریت کنند. به همین منظور این مجتمع تلاش کرده است تا با استفاده از بهترین اساتید، علم حسابداری را به علاقه‌مندان آموزش دهد. گفتنی است که در پایان دوره، به افراد فارغ التحصیل مدارک معتبر اعطا می‌شود.
  6. آموزش معماری و دکوراسیون داخلی: رشته معماری امروزه به دلیل جذابیتش طرفدارن بسیاری دارد. علاوه بر آن با گسترش جوامع و افزایش روز افزون نیاز به ساخت و ساز بازار کار فراوانی برای این رشته ایجاد گردیده. ممکن است افراد بسیاری با داشتن مدرک دانشگاهی معتبر مهارت کافی برای کار کردن و شروع به فعالیت را نداشته باشند. توصیه میشود برای ورود به بازار کار این حرفه در دوره های آموزش صفر تا صد مهندسی معماری در مجتمع فنی تهران شعبه میرداماد شرکت کرده و مهارت های مورد نیاز را کسب کنید. سپس میتوانید به صورت حرفه ای و به عنوان یک فرد با تجربه در این حرفه به فعالیت بپردازید. علاوه بر آن پس از پایان دوره هنرجو میتواند مدرک معتبر بین المللی دریافت نماید.

مجتمع فنی نمایندگی میرداماد

چرا مجتمع فنی تهران شعبه میرداماد؟

انتخاب شعبه‌ی میرداماد بعنوان یک نمایندگی موفق در سال‌های اخیر از زیرمجموعه‌ی مجتمع‌های فنی شهر تهران، به خوبی می‌تواند علاقه‌مندان را به آنچه که در سر می‌پرورانند، برساند. در واقع این نمایندگی موفق به کسب برترین رتبه در بین نمایندگی‌های استان تهران شده است و دلیل این امر نیز استفاده از اساتید خبره و با تجربه و همچنین بکارگیری از بهترین امکانات بوده است. ضمن اینکه مجتمع فنی تهران شعبه میرداماد تنها نمایندگی است که دارای ایزوی تخصصی آموزش IWA2 و همینطور ISO9001 و Isp10015 بوده که این موضوع اصالت کیفیت آموزش‌های این شعبه را مورد تأیید قرار می‌دهد. حال هر کدام از شما عزیزان که علاقه‌مند به یادگیری حرفه‌ی مدنظرتان هستید، کافی است که با استفاده از راه‌های ارتباطی قرار داده شده در وب‌سایت "مجتمع فنی شعبه میرداماد" به آدرس اینترنتی  https://mftmirdamad.com/  با مدیران یا مشاوران این مجموعه تخصصی ارتباط برقرار کنید تا در صورت نیاز، بتوانید به ثبت نام در دوره‌ها اقدام نمایید.

 

 

ارسال نظر: