تولید محتوا روشی ساده برای درآمد آنلاین در منزل

کدخبر: 2375019

این روزها با پیشرفت تکنولوژی و فناوری ارتباطات، کسب و کارهای اینترنتی نیز به شدت رونق گرفته‌اند و صاحبین کسب و کارها برای دیده شدن از تبلیغات و تکنیک‌های دیجیتال مارکتینگ استفاده می‌کنند. در این بین تولید محتوا مهم‌ترین اصل در پایداری مشاغل اینترنتی است؛ گوکل بزرگ‌ترین مرجع اینترنتی اطلاعات در جهان است و بر اساس قوانین آن، رشد و توسعه کسب و کارهای آنلاین به شدت نیازمند محتوای یونیک و سئو شده است. به همین دلیل تولید محتوا دغدغه اصلی صاحبین کسب و کارهای آنلاین است. جالب است بدانید با وجود این که محتوانویسی از اهمیت فوق العاده‌ای برای سایت‌ها برخوردار است و قطعا تولید آن حساسیت‌های خاصی را می‌طلبد، می‌توان آن را یک روش ساده برای کسب درآمد آنلاین در منزل دانست. هر کاری در هر حوزه‌ای نیازمندی‌های خاص خود را دارد و محتوانویسی نیز از این قاعده مستثنا نیست. 

تولید محتوا در منزل

 تولید محتوا

نوشتن محتوا یک نوع شغل فریلنسری محسوب می‌شود؛ اما می‌توان نوشتن را یک هنر دانست. حتی نوشتن محتوا نیز عشق می‌خواهد و تنها افرادی می‌توانند محتوای خاص تولید کنند که عاشق این کار باشند‌. به هر حال آنچه مسلم است، نیاز به آموزش‌های اصولی در حوزه نگارش محتوا است. تمامی سایت‌های کسب و کار به دنبال محتوایی هستند که کاملا یونیک و حرفه‌ای بوده و مانند آن در هیچ سایت دیگری نباشد. ضمن این که می‌خواهند از طریق انتشار محتوا در حداقل زمان ممکن نرخ بالایی در بازدید داشته باشند. تولید محتوا علاوه بر مزایای بسیاری که برای وب سایت‌ها دارد، برای محتوانویسان یک شغل دورکاری ایده آل محسوب می‌شود. محتوانویسی کار چندان ساده‌ای هم نیست؛ اما آنچنان پیچیده هم نیست که از عهده آن برنیایید. این کار مهارت‌های خاصی می‌طلبد که به سادگی قابل یادگیری است.

مهم‌ترین مزیت محتوانویسی برای فریلنسرها این است که می‌توانند با گذراندن دوره‌های آموزشی و یادگیری مهارت‌های نویسندگی، قواعد نگارشی، قوانین سئو و سایر پیش‌نیازهای نویسندگی تنها با یک لپ تاپ، کامپیوتر یا حتی یک گوشی هوشمند و با اتصال به اینترنت در هر کجا که هستند و هر زمان از روز که شرایط کار کردن دارند، به صورت دورکاری کسب درآمد کنند. خوشبختانه امروزه داشتن یک گوشی هوشمند یا لپ تاپ حداقل امکاناتی است که بیشتر افراد از آن برخوردار‌ند. تنها کافی است دست به قلم خوبی داشته باشید تا بتوانید راجع به هر موضوعی یک محتوای روان، ساده و البته با معنا و مفهوم تولید کنید. هرچند تولید محتوا کار سختی نیست؛ اما محتوانویسی برای سایت اهمیت بسیاری دارد. در واقع اینگونه نیست که چند خطی راجع به موضوعی بنویسید و کار تمام شود.

آموزش تولید محتوا

هر محتوانویس باید با دانش و اطلاعات کامل راجع به موضوع شروع به نوشتن کند و ضمن تولید یک محتوای کاربردی، متن جذابی ارائه دهد. هر محتوا علاوه بر تمرکز روی موضوع، باید با توجه به پرسونای آن تولید شود. گذشته از این که شما به عنوان یک محتوانویس موظف‌ هستید با تولید محتوا اطلاعات درست و شفافی را در اختیار کاربران قرار دهید، باید تمام قوانین نگارشی را نیز رعایت کنید تا وب سایت‌ها بتوانند از طریق محتوایی که منتشر می‌کنند به درآمدزایی برسند‌. برای این منظور باید قبای خود را بشناسید و کشف کنید که کاربران بیشتر کدام واژگان کلیدی و در واقع چه نوع محتوایی را بیشتر سرچ می‌کنند. شما باید محتوا را از زبان خودتان بنویسید. محتواهایی که ترجمه هستند و یا کپی دارند، نمی‌تواند جذابیتی برای مخاطب داشته باشند.‌

آموزش تولید محتوا

با توجه به این که هر نویسنده سبک خود را در نوشتن دارد، می‌توانید با کمی خلاقیت به یک سبک نو در تولید محتوا برسید. همان‌طور که گفتیم محتوانویسی برای سایت‌ها اصول خاصی دارد. شما باید با قوانین سایت‌های مختلف آشنا باشید، بتوانید لینک‌های مناسب را در جای درست درج کنید تا بازدید از صفحات مختلف سایت را افزایش دهید و در نهایت باید طوری بنویسید که مخاطب بتواند با محتوای شما ارتباط گرفته و جذب سایت شود.‌ اگر می‌خواهید بدون هیچ سرمایه‌ای وارد بازار کار محتوانویسی شده و درآمدهای قابل توجهی کسب کنید، باید اصول محتوانویسی را بیاموزید. برای یادگیری نحوه نگارش محتوا می‌توانید عبارت «دوره محتوانویسی برای سایت (کاملا عملی) مدیر وب» را سرچ کرده و برای دریافت این دوره آموزش جامع در سایت مدیر وب سرچ کنید. پس از ثبت نام می‌توانید فایل تمام دوره‌ها را دانلود کنید.

طراحی سایت و تولید محتوای حرفه‌ای

سئوسایت

وقتی از تولید محتوا یونیک و باکیفیت صحبت می‌کنیم، به اصول سئو می‌رسیم. در واقع هر محتوا تنها زمانی به کیفیت مطلوب می‌رسد که سئو شده باشد. نکته اینجا است که پیاده سازی خدمات سئو برای تمام بخش‌های سایت امری ضروری و غیر قابل انکار است. حتما با سئو و خدمات آن آشنا هستید. سئو مجموعه فعالیت‌هایی است که بعد از طراحی سایت، جهت بهینه سازی سایت برای گوگل روی صفحات سایت پیاده سازی می‌شود. تمام سایت‌های کسب و کار در گوگل برای دیده شدن در بین کاربران و کسب درآمد به خدمات سئو نیاز دارند‌؛ بنابراین شما می‌توانید با یادگیری سئو سایت به کسب درآمد در منزل بپردازید. به عبارتی حتی سئوکار نیز می‌تواند به صورت فریلنسری درآمدزایی کند. چه بسا این که بسیاری از صاحبین کسب و کارها در پیاده سازی خدمات سئو با چالش‌های بسیاری مواجه هستند و ناچارند برای برون سپاری خدمات سئو سایت خود هزینه‌های هنگفتی را تقبل کنند‌.

این در حالی است که فریلنسرهای سئوکار با هزینه‌ای بسیار کمتر و به صرفه‌تر از شرکت‌ها و آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ این خدمات را ارائه می‌دهند. پیچیدگی و گستردگی خدمات سئو این ذهنیت را در افراد شکل داده که یادگیری آن بسیار سخت خواهد بود. در صورتی که اصلا چنین نیست و اگر به اندازه تولید محتوا به این کار علاقه داشته باشید، می‌توانید با شرکت‌ در دوره‌های جامع جادوی سئو، تمام تکنیک‌های آن را به سرعت آموخته و اجرا کنید. برای یادگیری سئو به شما پیشنهاد می‌دهیم عبارت « آموزش سئو در ۲۹ دقیقه مدیر‌وب » را سرچ کنید. این دوره به صورت یک ویدئو ۲۹ دقیقه‌ای است که توسط متخصصین مدیر وب تدوین شده و تمامی مطالب مربوط به سئو به صورت جامع و کاربردی بدون کوچک‌ترین وقفه در ویدئو آموزش داده می‌شود.‌

 

ارسال نظر: