ایبوک رالی بهترین منبع خرید پی دی اف کتاب های دانشگاهی است

کدخبر: 2375069

بعد از قبولی در دانشگاه، احتمالاً یکی از اولین مشکلاتی که با آن مواجه می‌شوید، خرید کتاب است. خرید کتاب دانشگاهی نه تنها هزینه بالایی دارد، بلکه در اغلب مواقع به سختی می‌توان آن را پیدا کرد. خصوصاً که شما این کتاب‌ها را برای یک ترم تحصیلی لازم دارید و طبیعتاً صرف مبالغ بالا برای آن منطقی نیست. اما این تمام ماجرا نیست و اگر اساتید شما از منابع به زبان اصلی تدریس کنند، کار سخت‌تر می‌شود.

یکی از اولین گزینه‌ها برای رفع این مشکل، خرید کتاب الکترونیکی دانشگاهی ( https://ebookrally.ir/blog/buy-university-book ) به جای نسخه‌های چاپی است. این نسخه‌ها نه تنها راحت‌تر پیدا می‌شوند، بلکه در اغلب مواقع بسیار ارزان‌تر هستند. حالا سوال اصلی اینجاست که کدام منابع برای خرید این کتاب‌ها معتبر بوده و می‌توان همه کتاب‌ها را از آن تهیه کرد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا یکی از بهترین منابع دانلود کتاب دانشگاهی را به شما معرفی کنیم.

چرا نسخه‌های الکترونیک کتاب‌های دانشگاهی را بخریم؟

اگر دانشجو هستید، حداقل یک بار به دنبال یک کتاب به تمام کتاب فروشی‌های شهرتان سر زده‌ اما آن را پیدا نکرده‌اید. بهتر است بدانید که این تنها مشکل شما نیست و خیلی از افراد با آن روبرو هستند. در واقع اغلب کتب دانشگاهی و تخصصی، به دلیل تقاضای بالا و تعداد چاپ کم، همین مشکل را برای دانشجویان به وجود می‌آورند.

علاوه بر این، قیمت این کتاب‌ها معمولاً بسیار بالا بوده و همه دانشجویان از پس هزینه‌های آن برنمی‌آیند. علاوه بر این، شما در طول یک ترم تحصیلی چندین کتاب لازم دارید و این موضوع هر ترم تکرار می‌شود. این موضوع زمانی سخت‌تر هم می‌شود که برای یک درس، نیاز به خرید کتاب زبان اصلی داشته باشید.

خرید کتاب الکترونیکی دانشگاهی

با وجود تمام این مشکلات، به نظر می‌رسد که ساده‌ترین راه خرید پی‌ دی‌ اف کتاب‌ های دانشگاهی است. خرید پی دی اف کتاب، مزایای زیادی را به همراه دارد.

مزایای خرید نسخه دیجیتال کتاب‌های دانشگاهی

برخی از اصلی‌ترین مزایای خرید نسخه دیجیتال کتاب‌های دانشگاهی، عبارت است از:

  • قیمت بسیاری ارزان‌تری داشته و خرید آن‌ها به صرفه است.
  • ساده‌تر از نسخه‌های چاپی پیدا شده و به راحتی در دسترس هستند.
  • این کتاب‌ها روی گوشی یا کامپیوتر شما هستند و نیازی نیست نگران فضایی برای نگهداری حجم بالایی از کتاب‌های درسی خود باشید.
  • با گذشت زمان خراب نشده و از بین نمی‌روند.
  • در هر زمان و هرجا در دسترس بوده و می‌توانید آن‌ را مطالعه کنید.
  • می‌توانید کتاب‌های خود را به راحتی با چندین نفر از همکلاسی‌هایتان به اشتراک بگذارید.

خرید ارزان کتاب‌های دانشگاهی

همانطور که پیش از این گفتیم، کتاب‌های دانشگاهی معمولاً قیمت بالایی داشته و همه دانشجویان نمی‌توانند آن را خریداری کنند. اگرچه دانلود کتاب دانشگاهی هزینه بسیار کمتری دارد، اما چه بهتر که بتوان همین نسخه‌های دیجیتال را هم با قیمت ارزان‌تری خریداری کرد. علاوه بر این، چنانچه برای دانشگاه خود باید کتاب‌های زبان اصلی را خریداری کنید، باید به دنبال جایی برای خرید ارزان آن‌ها باشید.

وب سایت ایبوک رالی، یکی از منابع معتبر و جامع برای خرید کتاب در تمام موضوعات مختلف است که امکان خرید کتاب دانشگاهی با تخفیف 80 درصدی را فراهم می‌کند. این وب سایت از ابتدای فعالیت خود در زمینه جمع آوری کتاب، تلاش کرده تا با در نظر گرفتن بهترین قیمت‌ها، رضایت مشتریان خود را حفظ کند. تنها کافی است کتاب‌های مورد نیاز خود را در وب سایت جستجو کرده و سپس دانلود کنید. قیمت تمامی کتاب‌ها با تخفیف 80 درصدی محاسبه شده است.

علاوه بر قیمت ارزان و تخفیفات روی کتاب‌های دانشگاهی، شما با هر بار خرید از ایبوک رالی، بن تخفیف دریافت می‌کنید. این بن تخفیف را می‌توانید در خریدهای بعدی استفاده کرده و تا 20 درصد هزینه کمتری بپردازید.

خرید کتاب‌های دانشگاهی نایاب

گاهی یک کتاب دانشگاهی نه تنها در کتابفروشی‌ها پیدا نمی‌شود، بلکه حتی در میان منابع آنلاین هم نمی‌توان آن را پیدا کرد. این موضوعی است که احتمالاً خیلی از شما در طول تحصیل خود با آن روبرو خواهید شد. در چنین شرایطی می‌توانید از وب سایت ایبوک رالی کمک بگیرید که اغلب کتاب‌های کمیاب را جمع آوری کرده است.

اما اگر کتاب مورد نظر شما در این وب سایت موجود نباشد، با گزینه سفارش کتاب روبرو می‌شوید. این یکی از خدمات اصلی وب سایت ایبوک رالی است که به منظور دسترسی و دانلود کتاب‌ های دانشگاهی کمیاب ایجاد شده است. تنها کافی است بعد از کلیک روی گزینه سفارش کتاب، مشخصات آن را در صفحه مربوطه وارد کرده و پس از پرداخت هزینه، لینک دانلود را دریافت کنید.

نحوه خرید کتاب از ایبوک رالی

برخلاف خرید حضوری کتاب که نیازمند صرف زمان زیاد و خستگی است، خرید آنلاین بسیار ساده‌تر است. شما تنها با یک جستجوی ساده و پرداخت آنلاین مبلغ مورد نظر، می‌توانید آن را دانلود کنید. خصوصاً زمانی که یک منبع جامع را برای خرید کتاب انتخاب کنید، می‌دانید که کتاب مورد نظر شما موجود بوده و نیازی نیست وب سایت‌های متعددی را بررسی کنید. وب سایت ایبوک رالی، یکی از وب سایت‌های جامع خرید کتاب است که این امکان را برای شما فراهم می‌کند.

خرید pdf کتاب

برای خرید پی دی اف کتاب دانشگاهی از ایبوک رالی، تنها کافی است با رفتن به آدرس https://ebookrally.ir نام کتاب را جستجو کنید. سپس کتاب مورد نظر به سرعت پیدا شده و پس از پرداخت هزینه، می‌توانید آن را دانلود کنید.

سخن پایانی

به عنوان یک دانشجو، همواره باید سعی کنید تا از جدیدترین منابع و اطلاعات به‌روز مطلع شوید. این مسئله تنها با مطالعه کتاب‌های معتبر ممکن است اما خرید حجم بالایی از این کتاب‌ها، هزینه زیادی را به همراه دارد. در نتیجه، باید به فکر یک راه حل مقرون به صرفه‌تر باشید.

وب سایت ایبوک رالی، با هدف کمک به دانشجویان، امکان خرید کتاب از خارج کشور را فراهم کرده است. شما می‌توانید همه کتاب‌های دانشگاهی مورد نیاز خود را به صورت رایگان و یا با قیمت بسیار ناچیز، با بهترین کیفیت خریداری کنید. این وب سایت همچنین به عنوان یک سایت دانلود کتاب خارجی معتبر و جامع شناخته شده و می‌توانید کتاب‌های خارجی با موضوعات مختلف را در آن پیدا کنید.

خرید اینترنتی کتاب خارج از ایران

 

 

ارسال نظر: