معرفی معتبر ترین سیستم های همکاری در فروش لباس زنانه در اینستاگرام

کدخبر: 2375054

همکاری در فروش یا همان افیلیت مارکتینگ از جمله روش ها تازه و پردرآمد در سال های اخیر است که افراد زیادی از قشرهای مختلف با توانایی و امکانات متفاوت را به خود جذب کرده است. کالاهای بسیاری در سیستم های همکاری در فروش تبلیغ و معرفی می شوند که از جمله پرطرفدارترین آن ها پوشاک و البته همکاری در فروش پوشاک زنانه است. چرا که همه ما از علاقه خانم ها به خرید لباس و مد و پوشاک آگاهیم و این بستر می تواند درآمد خوبی را به حساب بازاریابان این حوزه تزریق کند. در این مطلب قصد داریم به معرفی 5 مورد از سیستم های همکاری در فروش پوشاک زنانه در اینستاگرام بپردازیم. همراه نسیم نیوز باشید.

 

چند نکته در مورد همکاری در فروش در بستر اینستاگرام

21

همان طور که می دانید سیستم های افیلیت مارکتینگ به ازای خریدهای موفقی که از سوی مخاطبان هدایت شده شما انجام شوند، به پرداخت پورسانت نسبت به این تبلیغ موفق اقدام می کنند. این هدایت از طریق جایگذاری لینک های فروشگاه مقصد در بسترهایی که بازارایابان در اختیار دارند انجام می شود.

در این جا، بستری که شما در اختیار دارید پلتفرم اینستاگرام است که متأسفانه امکان قراردادن لینک در پست ها را برای کاربران فراهم نمی کند. در نتیجه دقت داشته باشید که شما عزیزان برای انجام همکاری در فروش از طریق اینستاگرام  با این محدودیت رو به رو هستید.

برای حل این مشکل چهار راهکار وجود دارد:

  1. پیج خود را به پیج فروشگاهی اینستاگرام تبدیل کنید تا کاربران با ضربه زدن به روی هر پست، بتوانند وارد وب سایت فروشنده هر کالا شوند که متأسفانه این قابلیت اینستاگرام برای کاربران ایرانی قابل دسترس نیست.
  2. لینک محصولاتی که قصد دارید تبلیغ آن ها را انجام دهید، در استوری قرار دهید.
  3. سیستم افیلیت مارکتینگی را انتخاب کنید که راه های آسان برای ثبت سفارش در نظر گرفته باشد.
  4. به عنوان واسط بین فروشگاه و مشتری قرار بگیرید و خودتان برای مشتری ثبت سفارش کنید.

 با در نظر گرفتن این راهکارها می توانید از میان سیستم های معرفی شده زیر، مورد دلخواهتان را برای همکاری در فروش لباس زنانه در اینستاگرام استفاده کنید.

 

معرفی 5 تا از سیستم های همکاری در فروش لباس زنانه در اینستاگرام

21

با اطلاع از محدودیت عدم جایگذاری لینک در اینستاگرام، انتخاب سیستم اهمیت بیشتری پیدا می کند؛ چرا که سیستم مناسب همکاری در فروش با ارائه سرویس ها و امکانات بیشتر به شما کمک می کند تا مشتریان بیشتری جذب کنید.

1.افیلیو

سیستم همکاری در فروش دیجی کالا که به تازگی نام خود را به افیلیو تغییر داده است، بزرگترین سیستم همکاری در فروش ایرانی است که تنوع کالایی بالایی برای فروش در اختیار شما قرار می دهد. برای این که بتوانید از همکاری در فروش لباس زنانه با کمک افیلیو کسب درآمد کنید، راهکارهای شماره 1 و 2 را در اختیار دارید. پس از عضویت در افیلیو با ورود در پنل «مدیریت لینک ها» می توانید با وارد کردن نام پیج اینستاگرام و نام محصول زنانه مورد نظرتان؛ یک لینک اختصاصی دریافت کنید که می توانید با قرار آن لینک در قسمت بایو یا استوری، از همکاری در فروش لباس زنانه دیجی کالا درآمد داشته باشید.

 

2.دیما افیلیت

دیما افیلیت از جمله سیستم های تازه وارد در حوزه همکاری در فروش است که با فروشگاه های نام آشنای زیادی مانند اسنپ فود، بانی مد، شهرکتاب و... در فروش کالاهایشان مشارکت می کند. با عضویت در سیستم افیلیت دیما، شما می توانید لباس زنانه مورد نیاز خود را از فروشندگان لباس عضو در دیما افیلیت مثل فروشگاه بانی مد تأمین کرده و تبلیغ آن را انجام دهید.

دقت کنید که برای این کار باید لینک محصولات را در بایو اینستاگرام یا استوری های پیج خود قرار داده و از فروش آن پورسانت دریافت کنید.

ترفند: همانطور که می دانید تعداد جایگذاری لینک در بایو اینستاگرام محدود است، شما عزیزان با استفاده از ابزارهایی مثل زیلینک، می توانید لیستی از لینک ها را در یک لینک داشته باشید و لینک کوتاه شده را در قسمت بایو قرار دهید.

3.دایان افیلیت

دایان افیلیت یا سیستم همکاری در فروش دایان از سیستم های باسابقه و قدیمی در حوزه فروش پوشاک زنانه و مردانه است که امکان خرید آسان از طریق اس‌ام‌اس را نیز برای کاربران فراهم کرده است و شما بازاریابان با عضویت در این سیستم می توانید با قرار دادن تصاویر محصول و کد مخصوص آن ها، به مخاطبان پیج اینستاگرامی‌تان کمک کنید که بدون وارد شدن به سایت فروشنده برای خرید کالای مورد نظرشان اقدام کنند. این ویژگی از جمله بهترین راهکارهایی است که خرید برای مخاطبان اینستاگرام در ایران را راحت می کند و آسان تر بودن فرایند خرید در نهایت منجر به افزایش فروش و افزایش درآمد شما خواهد شد.

4.چاوش

چاوش سیستم همکاری در فروش سرویس تبلیغات کلیکی یکتانت است که به ازای فروش های موفق به شما بازاریابان پورسانت پرداخت می کند. با عضویت در سیستم چاوش می توانید محصولات خود را از فروشندگانی مثل نوین چرم، کالاوما، تیمچه، خانومی، باسلام، ایسام تأمین کنید. برای کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش چاوش بهترین بستر، وبسایت های پرمخاطب در سطح وب هستند. اگر قصد کسب درآمد از همکاری در فروش اینستاگرام با عضویت در چاوش را دارید، می توانید از روش هایی مثل قراردادن زیلینک در بایو یا لینک اینستاگرام استفاده کنید.

5.سالیکو

سیستم همکاری در فروش سالیکو نیز یک سیستم همکاری در فروش لباس است که می توانید برای کسب درآمد از همکاری در فروش لباس از آن استفاده کنید. با عضویت در سالیکو شما تصاویر محصولات را دریافت خواهید کرد و می توانید آن ها را در شبکه های مجازی خود مثل پیج اینستاگرامتان منتشر کنید. مشتریان برای ثبت سفارش به صورت مستقیم با شما در ارتباط خواهند بود و مبلغ را برای شما واریز خواهند کرد. سپس شما با ورد به وبسایت سالیکو و پرداخت وجه، می توانید پورسانت خودتان را از هر خرید دریافت کنید.

این شیوه نیازی به قراردادن لینک در بایو یا استوری ندارد، اما همانطور که متوجه شده اید، دردسر بیشتری به عنوان بازاریاب به شما وارد خواهد شد، چرا که مسئولیت ثبت سفارش برای مشتریانتان به عهده شماست و این مسئله در دراز مدت می تواند موجب آزار شما شود.

 

نتیجه گیری

در این مطلب با سیستم های همکاری در فروش لباس زنانه در اینستاگرام آشنا شدید و مشاهده کردید که در نهایت بهترین روش برای کسب در آمد از همکاری در فروش اینستاگرام، تبدیل پیج اینستاگرام به پیج فروشگاهی است. در نظر داشته باشید با عضویت در سیستم های افیلیتی که برای شما فروشگاه اختصاصی ایجاد می کنند، مثل می مارکت یا دایان افیلیت، شما می توانید وب سایت فروشگاهی خودتان را داشته باشید و با تبدیل پیج اینستاگرام به پیج فروشگاهی با کمترین دردسر، همکاری در فروش لباس زنانه در اینستاگرام را تجربه کنید و یا از سیستم های ارسال پیامک استفاده کنید.

در غیر این صورت، کسب درآمد از طریق همکاری در فروش در اینستاگرام با جایگذاری لینک در بایو و استوری امکان پذیر خواهد بود.

 

ارسال نظر: