اهمیت سپردن فرش به قالیشویی های مجاز

کدخبر: 2375262

قالیشویی کرج و انتخاب آن یکی از دغدغه های مهم بسیاری از خانم ها و آقایان می باشد. همان طور که گفته شد، فرش و قالی کالاهای تقریبا گرانی هستند.

چرا باید یک قالیشویی معتبر را انتخاب نماییم؟

قالیشویی کرج و انتخاب آن یکی از دغدغه های مهم بسیاری از خانم ها و آقایان می باشد. آیا به فکر شستن فرش خود هستید و فکر می کنید به راحتی خودتان می توانید این کار را انجام دهید؟ برای پیشگیری از هر آسیب و خطری برای فرش خود باید به نکات و مواردی توجه داشته باشید. اگر یک قالی زیبا و دست بافت دارید باید بدانید که نگه داری و شستشوی آن راحت نیست.

البته این موضوع نه تنها برای دست بافت بلکه در مورد فرش های ماشینی نیز صدق می کند. نحوه ی شستشو و مواد شوینده از موارد بسیار مهم در شستن قالی به حساب می آید. در صورتی که اصول مهم در این رابطه رعایت نگردد قطعا فرش شما دچار خرابی و نقص خواهد شد. در این اوضاع اقتصادی به وجود آمدن مشکلی در فرش می تواند ضرر مالی هنگفتی را برای شما به وجود آورد. قالیشویی بانو با داشتن بیش از 50 سال سابقه درخشان در حوزه قالیشویی یکی از بهترین مراکز برای شستشوی فرش های شما می باشد. این مجموعه با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها و باکیفیت ترین مواد شوینده خدمات کامل و بی نقصی را در استان البرز برای مشتریان ارائه می دهد.

قالیشویی

اهمیت مجاز و استاندارد بودن قالیشویی کرج

سپردن فرش به قالیشویی کرج مجاز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. همان طور که گفته شد، فرش و قالی کالاهای تقریبا گرانی هستند. سپردن این کالاها به دست قالیشویی های غیر مجاز و غیر استاندارد سبب ایجاد مشکلات جدی و فراوانی خواهد شد. یک قالیشویی مجاز حتما باید مجوزهای رسمی را از اتحادیه قالیشویان داشته باشد. توجه داشته باشید که برخی از افراد سودجو با راه اندازی مراکز غیر قانونی اقدام به سرقت فرش ها می نمایند. پس حتما باید قبل از اقدام برای تحویل فرش به قالیشویی باید تحقیقات کاملی را درباره ی مجاز بودن آن انجام دهید. همچنین قالیشویی هایی که دستگاه های استاندارد کاملی را برای شستن فرش ندارند، از روش های غیر اصولی برای شستن فرش استفاده می نمایند و این کار می تواند آسیب مهمی را به فرش های شما وارد نماید.

ایجاد رنگ پریدگی در فرش و آسیب در بافت نخ های آن از جمله معایب شستشوی فرش در مراکز غیر مجاز می باشد. برای شستشوی فرش های دستبافت حتما باید از مواد شوینده ی خاص و منحصر به فردی استفاده گردد. فرش های دست بافت ارزش بسیار بیشتری را نسبت به فرش های ماشینی دارند. در قالیشویی بانو برای شستشوی چنین فرش های با ارزشی از روش شستشوی خاص و شوینده های استاندارد استفاده می شود. در صورتی که فرش های خود را به این قالیشویی بسپارید دیگر نگران ایجاد نقصی در آن ها نخواهید بود. این مجموعه در شهرهای فردیس و گوهر دشت نیز آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد. اگر به دنبال قالیشویی فردیس یا قالیشویی گوهر دشت هستید حتما مجموعه بانو را انتخاب نمایید.

قالیشویی

اهمیت شستشوی مرتب و استاندارد فرش

برای داشتن فرش های تمیز و پاکیزه باید قالیشویی کرج را انتخاب نمایید. همان طور که می دانید فرش در طول روز مدام در معرض انواع باکتری ها و میکروب ها قرار دارد. گرد و غبار موجود در هوا و انواع میکروب های موجود در پا سبب می شود تا این وسیله به یک انبار باکتری تبدیل شود. اگر سفره ی خود را بر روی فرش پهن می کنید احتمالا انواع لکه های غذا نیز بر روی فرش قرار دارد. در صورتی که شستشوی اصولی و مرتب انجام نگردد، قطعا در خانه با مشکلات تنفسی و پوستی مواجه خواهید شد. باکتری های موجود در فرش می تواند بر کودکان زیر یک سال عارضه های پوستی را به وجود آورد.

اگر این تصور را دارید که با استفاده از یک شامپوی فرش می توانید، باکتری های موجود را از بین ببرید سخت در اشتباهید. میکروب ها به درون بافت فرش نفوذ می کنند و تمیز کردن سطحی نمی تواند آن ها را از بین ببرد. برای مقابله با این مشکل و انجام شستشوی عمیق حتما باید از دستگاه ها و شوینده های استاندارد استفاده گردد. قالیشویی بانو با استفاده از دستگاه های مکانیزه شستشوی اصولی را بر روی فرش ها انجام می دهد. از انواع مواد ضد باکتری در طی شستشو استفاده می گردد که تمیزی عمیقی در بافت فرش ایجاد شود. اگر به دنبال یک قالیشویی متعهد و کاربلد هستید حتما قالیشویی بانو را انتخاب نمایید.

قالیشویی

 

قالیشویی بانو بهترین قالیشویی کرج

در این قالیشویی کرج انواع خدمات قالیشویی به بهترین استاندارد ترین صورت انجام می گردد. در برخی از موارد افراد از تحویل فرش های دستبافت خود به قالیشویی هراس دارند. باید توجه داشته باشید که تکنولوژی مخصوص برای شستشوی هر یک از فرش های ماشینی، دست بافت، ابریشم و تابلو فرش در این مجموعه وجود دارد. هر کدام از فرش ها بر اساس اصول و روش خاص خود شسته می شوند تا هیچ آسیبی بر بافت آن ها وارد نگردد. برای شستشوی مبلمان و تخت خواب نیز می توانید این مجموعه را انتخاب نمایید. مبل شویی نیز از دیگر خدمات مجموعه بانو می باشد. این کار توسط کادری مجرب و با استفاده از دستگاه های پیشرفته انجام می شود تا آسیبی به مبلمان وارد نگردد.

یکی از دغدغه های اصلی افراد در مورد قالیشویی کرج شستشو و تحویل فرش ها در زمان سریع می باشد. متاسفانه برخی از مراکز بعد از چندین هفته و یا روز فرش های مشتری را تحویل می دهند. این موضوع سبب می شود تا مشتریان دچار مشکلاتی شوند. در صورتی که قالیشویی بانو را انتخاب نمایید در سریع ترین زمان ممکن فرش های شما شستشو داده شده و به شما تحویل داده می شود. از دیگر خدمات مهم قالیشویی بانو ترمیم فرش ها می باشد. در صورتی که فرش شما دچار سوختگی و یا پارگی شده باشد، می توانید برای ترمیم به این قالیشویی تحویل دهید. شیرازه دوزی، چرم دوزی و ریشه بافی از دیگر خدمات می باشد. انتخاب یک قالیشویی کرج معتبر و متخصص سبب می شود تا فرش های تمیز و باکیفیتی داشته باشید. در هنگام جا به جایی فرش ها نیز اصول خاصی رعایت می شود تا هیچ گونه آسیبی به بافت آن وارد نگردد.

 

 

 

ارسال نظر: