طرح فروش ویژه الکتروموتور ترمزدار چینی در گذرگاه صنعت

کدخبر: 2375376

الکتروموتورها، دستگاه هایی هستند که انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل کرده و در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. اختراع این دستگاه به اکتشافات و اختراعات دانشمند افسانه ای، تسلا بر می گردد. مهم ترین موارد استفاده از الکتروموتورها موارد زیر هستند:

  • ابزارآلات
  • پمپ ها
  • توربین ها
  • کمپرسورها
  • دمنده ها
  • انتقال دهنده ها
  • کارخانه های مختلف مانند کارخانه های کاغذسازی
  • دستگاه های نورد
  • فن ها

الکتروموتورها توسط برندهای خارجی و ایرانی تولید و به بازار عرضه می شوند و در این مقاله قصد داریم نکاتی ارائه کنیم که با استفاده از آن ها می توانید یک انتخاب ایده آل داشته باشید.

الکتروموتور های ایرانی یا چینی پر مصرف امروزه صنعت

بسته به نیاز و تقاضایی که وجود دارد شرکت های بسیاری در ایران و خارج، من جمله کشور چین اقدام به تولید الکتروموتور کرده اند.

انواع ترمز الکتروموتور مناسب برای بالابر ساختمانی و آسانسور

ترمزهای الکتروموتور جز ترمزهای الکترومکانیکی محسوب شده که دارای دو دسته اصلی تنظیم الکتریکی و تنظیم فنری هستند. در ترمزهای تنظیم شده الکتریکی ترمز با وجود قدرتی که دارد، نیرو گشتاور توقف را اعمال کرده تا یه این شکل نیروی محرک را از طریق یک سیم پیچ مغناطیسی تامین نماید. از مطرح ترین ترمزهای الکتریکی می توان به ترمزهای به کار رفته در دوچرخه های حرفه ای اشاره کرد.

در مقابل، در ترمزهای فنری، فنر ترمزها به شکلی فعالیت می کنند تا وقتی که برق قطع شد، نیروی گشتاوری اعمال شود. در این ساز و کار، نیروی لازم برای درگیر شدن ترمز، از طریق محرک های هیدرولیک، الکترومغناطیسی یا محرک پنوماتیکی تامین می شود. این ترمزها یک گزینه مناسب برای متوقف سازی سریع بوده و اکثرا به عنوان ترمزهای نگهدارنده ایمن مورد استفاده قرار می گیرند.

شرکت گذرگاه صنعت یکی از برترین وارد کننده های ترمز الکتروموتور مغناطیسی و مکانیکی است

برای دریافت مشاوره رایگان جهت خرید ترمز الکتروموتور sew , emf  و غیره برای بالابر ساختمانی و آسانسور و سایر تجهیزات متحرک ماشینی که نیاز به ایست مقطعی دارند , میتوانید به سایت گذرگاه صنعت مراجعه کنید.

 

00

 

 

الکتروموتور های ایرانی پرفروش در سال 1400

شرکت های ساخت الکتروموتورهای ایرانی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند، به نحوی که الکتروموتورهای ایرانی در خاورمیانه حرف زیادی برای گفتن داشته و جزء قدرتمندترین الکتروموتورها هستند.

شرکت های معتبر بسیاری اقدام به ساخت این دستگاه می کنند که مهم ترین آن ها شرکت های الکتروموتور جمکو، الکتروموتور الکتروژن و الکتروموتور موتوژن هستند که محصولات تولیدی آن ها جزء پرمصرف ترین دستگاه های مورد استفاده در ایران هستند.

شرکت های ایرانی از جمله شرکت های مذکور، انواع مختلفی از الکتروموتور را تولید می کنند که از مهم ترین آن ها می توان به الکتروموتورهای پوسته چدنی، الکتروموتور سه فاز صنعتی، الکتروموتور مشعل گازی، الکتروموتور تک فاز و الکتروموتور کولری اشاره داشت.

فروش الکتروموتور چینی با ضمانت در شرکت گذرگاه صنعت

الکتروموتورهای چینی جزء پرکاربردترین الکترموتورهای مورد استفاده در ایران هستند که در بازار ایران حرف های زیادی برای گفتن دارند. الکتروموتورهای چینی علارغم رقابت شدید با شرکت های مطرح ایرانی که در این بازار خوب عمل کرده اند، هنوز هم جزء پر استفاده ترین الکتروموتورها در ایران به خصوص در توان های پایین محسوب می شوند.

از مهم ترین برندهای تولیدکننده الکتروموتور چینی می توان به شرکت های گوانگلو, کاجیلی، استریم، ارسم، NJM، ایده آل و RMP اشاره کرد.

در طرح تابستانه تحفیف ویژه ای برای خرید الکتروموتور چینی و ایرانی در نظر گرفته شده است که شما میتوانید با مراجعه به وب سایت گذرگاه صنعت و تجارت ایرانیان و یا تماس با شرکت از تخفیف خرید این طرح استفاده کنید.

 

ضمانت و گارانتی الکتروموتور در بازار ایران وجود دارد ؟

این موضوع کاملا به فروشنده ای که محصول را از آن خریداری می کنید بستگی دارد. به صورت معمول الکتروموتورهای تولید برندهای ایرانی، دارای گارانتی هستند. اما ممکن است الکتروموتورهای خارجی، همچون الکتروموتورهای چینی، گارانتی ارائه نکنند. با این حال شرکت گذرگاه صنعت، با فعالیت گسترده و کسب تجارب بسیار، بر روی محصولاتی که به فروش می رساند، گارانتی پس از فروش معتبر ارائه می کند.

 

هنگام خرید الکتروموتور چینی باید به چه مواردی دقت کنیم؟

نکته ای که باید در نظر بگیرید آن است که الکتروموتورهای چینی گاها بدون گارانتی ارائه می شوند. در چنین مواقعی باید از خرید اینچنین الکتروموتورهایی صرف نظر کنید.

الکتروموتور چینی به علت نوسانات قیمت ارز، از الکتروموتور ایرانی گران تر است و پیشنهاد می شود در صورتی که بودجه کمتری دارید، الکتروموتور ایرانی تهیه کنید.

الکتروموتوهای چینی توسط برندهای مختلف چینی تولید و به بازار ایران عرضه می شوند که برخی از بهترین برندهای چینی را در بخش های قبلی معرفی کردیم. با این حال برند کاجیلی را می توان بهترین برند تولید الکتروموتور چینی محسوب کرد و پیشنهاد می شود ابتدا به دنبال محصولات تولیدی این برند باشید. در درجه های بعدی می توانید دستگاه های تولید شده توسط برندهایی همچون NJM و ارسم را مدنظر داشته باشید.

نکته دیگر آن است که دستگاه ها می بایست دارای سیم پیچ مسی باشند تا راندمان بالاتری ارائه کنند، اما به دلیل افزایش نرخ ارز، الکتروموتورهایی با سیم پیچ آلومینوم نیز در بازار یافت می شود که دارای قیمتی ارزان تر بوده و قاعدتا کیفیت و بازدهی کمتری ارائه می دهند. به هنگام خرید این موضوع را مدنظر داشته باشید تا ایده آل ترین دستگاه را خریداری کرده و مواظب باشید تا از شما کلاهبرداری نشود.

به هنگام خرید الکتروموتورهای چینی، نیازهای خود را در نظر بگیرید. الکتروموتورهای چینی در توان های مختلف و اتنواع تک فاز و سه فاز ارائه می شوند که هر کدام، در صنایع و حوزه های کاری مختلف کاربردی مشخص داشته و شما باید مطابق نیازها و چالش های خود، بهترین و ایده آل ترین محصول را خریداری نمایید.

بهترین الکتروموتور چینی کاجیلی است یا ارسم گوانگلو؟

01

 

 

بهترین الکتروموتور چینی کدام است؟ کایجیلی یا ارسم گوانگلو؟ البته که هر دو برند تولید کننده دارای نقاط قدرت بسیاری بوده و محصولاتی درجه 1 و باکیفیت تولید و عرضه می کنند. با این حال الکتروموتور کاجیلی ، برندی است قدرتمندتر و محصولاتی که تولید می کند دارای سطح کیفیت بالاتری هستند. به همین علت پیشنهاد می کنیم وقتی در حال خرید هستید، ابتدا تولیدات برند کاجیلی را در نظر گرفته و در صورت نیافتن دستگاهی ایده آل، از محصولات سایر برندها همچون ارسم گوانگلو استفاده کنید.

 

نتیجه گیری و پایان

الکتروموتورها انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل کرده و در صنایع گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند. الکتروموتورهای دارای انواع تک فاز و سه فاز بوده و توان های مختلفی را ارائه می کنند که هر نوع الکتروموتور با هر توانی که دارد، برای کار در صنایع و حوزه های کاری مختلف ساخته شده است.

شرکت های مختلفی در جهت تامین این قطعات صنعتی فعالیت دارند که برخی محصولات بی نام و نشان را با راه های غیر قانونی بعنوان محصول اورجینال به مصرف کننده میفروشند و بخاطر عدم ارائه فاکتور رسمی یا گارانتی معتبر شما دچار خسارت زیادی میشوید.

 

 

ارسال نظر: