پرطرفدارتین تلویزیون های ال جی و سامسونگ را درسال 2021 بشناسید

کدخبر: 2375436

طبق آمار بدست رسیده از فروشگاه اینترنتی سلام بابا دو مدل تلویزیون از دوبرند ال جی و سامسونگ در سال 2021 غوغا به پاکردند که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

1-تلویزیون ال جی NANO80 2021

ال جی در سال 2021 تلویزیون های با فناوری نانوسل را با همان نامگذاری سال قبل وارد بازار کرده است که تشخیص ان ها از مدل های دیگر تا حدودی گیج کننده است. برای نمونه در سال 2020 تلویزیون NANO80 در بازار موجود بود و در سال 2021 هم این تلویزیون با نام NANO80 وارد بازار شده است. تلویزیون 55 اینچ NANO80 در سال 2021 در اختیار کاربران قرار گرفته است و این تلویزیون تفاوت هایی را از نظر ویژگی های هوشمند، طراحی و یا کیفیت راب مدل سال قبل دارد. بیشتر در بازار این تلویزیون به نانو 86 مدل 2021 معروف است. قیمت تلویزیون ال جی 55 اینچ نسبت به سایر اینچ ها بسیار پرتقاضا هستند.

طراحی تلویزیون ال جی نانو86

طراحی تلویزیون های امروزه باید به گونه ای باشد که نظر هر فرد را به سمت خود جذب کند. تلویزیون ال جی NANO80 از تلویزیون های مدرن می باشد که علاوه بر قابلیت ها و فناوری های پیشرفتهای که دارد، دارای طراحی زیبا و مینیمالستی است که غیر از تلویزیون می توانید آن را به دیوار متنصل کنید و به جای یک آثار هنری از آن استفاده کنید. برای جلوگیری از حواس پرتی افراد هنگام نگاه کردن به تلویزیون از فریم بسیار باریک و ظریفی استفاده کرده اند که جذابیت این نمایشگر را چند برابر کرده است. دارای پایه ی مرکزی هلالی شکل است که استوار بودن تلویزیون را در جای خود تضمین می کند. تمامی درگاه ها و مکان اتصالات را در پشت تلویزیون قرار داده اند تا نمای زیبای تلویزیون را نامرتب نکنند.با توجه به زیبایی شناسی و معماری داخلی خانه ها، مدل نانوسل NANO80 را طوری طراحی کرده اند که خریداران بنا به سلیقه ی خود می توانند با خرید پایه های دیواری تلویزیون را به دیوار نصب کنند که با طراحی زیبا و مینیمالیستی که دارد همانند یک اثر هنری روی دیوار جلب توجه می کند. 

کیفیت تصویر تلویزیون ال جی NANO80

تلویزیون های نانوسل دقت رنگ بی نظیری دارند که به جرات می توان گفت در هیچ تلویزیونی تا بحال مشاهده نکرده اید! شاخصه اصلی این تلویزیون ها ذرات نانوسل می باشد که با تولید خالص ترین رنگ های RGB صفحه نمایش را شفاف تر و رنگ ها را درخشان تر می سازد. تلویزیون NANO80 از جدیدترین تلویزیون های نانوسل سری ال جی می باشد که از کیفیت تصویر فورکی بهره می برد و این یعنی رزولوشنی معادل 2160 × 3840 پیکسل را برای صفحه نمایش به ارمغان می آورد.

تلویزیون ال جی NANO80 علاوه بر کیفیت تصویر عالی، قدرت بالایی در بازتولید رنگ ها دارد. پردازنده قدرتمند تصویر آلفا 7 نسل چهارم، رنگ های عنی و جزئیات عمیق را برای صفحه نمایش و محتوای آن به همراه می آورد که نتیجه ی این نمایش زیبایی های نهفته در تصویر است. این پردازنده α7 Gen4 در مرحله نویز تصویر را کاهش می دهد و از هسته مرکزی تلویزیون نانو 86 برای تجزیه و تحلیل و بهینه سازی محتوا استفاده خواهد کرد. لازم به ذکر است که تمامی تنظیمات و پردازش های روی صفحه نمایش در این پردازشگر به صورت خودکار انجام می شوند و نیازی نیست شما هیچ گونه تغییری در تنظیمات تصویر تلویزیون اعمال کنید. نتیجه حدف نویزهای تصویر در تلویزیون NANO80VPA تصویری شفاف و روان خواهد بود که به جرات می توان گفت در هیچ کدام از تلویزیون های تا به امروز مشاهده نکرده اید.

سیستم عامل هوشمند نانو86

هر محصول یا دستگاهی که مد نظر دارید، با داشتن سیستم عامل می تواند با انسان ها ارتباط برقرار کند. به گونه ای که می توانیم بگوییم رابط بین انسان و ماشین ها سیتم عامل است. تلویزیون ال جی NANO80 دارای سیستم عاملی قوی به نام WebOS است که به واسطه ی چنین قابلیتی می توانید از تعداد زیادی فناوری و امکانات هوشمندی که در تلویزیون قرار داده شده است برخوردار باشید. اولین امکانات تلویزیون سری 8 که با توجه به سیستم عامل از آن برخوردار است قابلیت Web Browser است که به وسیله آن کاربران می توانند به اینترنت وصل شوند و به مرورگردی در وب بپردازند. تلویزیون 86 با پشتیبانی کردن از فناوری AI thinQ این اجازه را به کابران می دهند که برای سرگرمی خود به شبکه های اجتماعی سر بزنند و از دستیارهای صوتی کمک بگیرند. همچنین دارای قابلیت Home Dashboard است که به واسطه ی آن، خدمات بیشتری را برای افراد فراهم می کند.

2-تلویزیون سامسونگ AU7000

تلویزیون سامسونگ AU7000 از محصولات جدید و کارآمد سامسونگ می‌باشد. این مدل جزو نمایشگر‌های با کیفیت crystal به حساب می‌آید. این برند در سال 2021 این محصول را با سیل عظیمی از تکنولوژی‌ها روز دنیا مجهز ساخته و به بازار عرضه نموده است. سامسونگ این برند جهانی در ساخت و طراحی محصولات صوتی و تصویری تبحر زیادی دارد و همیشه در تلاش بوده، تا محصول خود را طبق نیاز کاربران طراحی نماید. طراحی شیک و بی‌نظیر، لبه‌های باریک و پیکر خوش‌تراش، بدنه‌ی ظریف و نازک حاکی از توانایی و قدرت سازندگان سامسونگ است‌. بنا به طراحی دلنوازی که دارد، در بازار همه‌ی نگاه‌ها را به سمت خود سوق داده و مخاطبان را به خرید وامی دارد.

طراحی AU7000

حاشیه‌ها و لبه‌های نازک تلویزیون باعث شده، ذهن کاربر به صحنه‌های در حال پخش باشد به اطراف و حاشیه‌ها پرت نشود. رنگ مشکی به کار رفته درآن باعث شده این مدل با هر دکوراسیون و چیدمانی ست شود و نمای باکلاس و لاکچری را به آشپزخانه‌ی شما می‌بخشد. سامسونگ همه‌ی حساسیت خود را در قسمت جلویی تلویزیون معطوف نموده‌. هیچ گونه پورت و یا سیمی را در جلوی تلویزیون تعبیه ننموده، فقط لوگوی زیبای سامسونگ در قسمت پایین درج شده، که با این وجود توانایی خود را به رخ بینندگان می کشاند.

کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ AU7000

تلویزیون سامسونگ AU7000 صفحه نمایش LED دارد و تصاویر را با کیفیت 4K نشان می‌دهد.  و رزولوشن تصویر  3840×2160 پیکسل می‌باشد. محتوای HDR از این تلویزیون قابل پخش است و فرمت‌های HDR10+ و  HLG نیز به وضوح و طبیعی‌تر شدن تصویر کمک می‌کنند. تکنولوژی Crystal  و Crystal Display در این مدل باعث شده است که رنگ‌های واقعی و طبیعی بیشتری تولید شود. تولید رنگ‌های بیشتر به معنی وضوح و بیشتر طبیعی به نظر رسیدن تصاویر پخش شده از این مدل به‌خصوص محتوای HDR.  و این یک امتیاز و برتری نسبت به تلویزیون‌های LED معمولی محسوب می‌شود.تفاوت کیفیت تصویر میان تلویزیون‌های 4K  با دیگر تلویزیون‌های معمولی در تصویر زیر به وضوح نمایان است.

قابلیت هوشمند AU7000

سیستم عامل تایزن از مهم‌ترین پلتفرم تلویزیون سامسونگ AU7000 سال 2021 است. این سیستم عامل در همه تلویزیون سامسونگ حضور دارد و نقش مهمی را بر عهده گرفته است. سیستم عامل تایزن از برنامه های متعددی پشتیبانی می‌کند. اتصال به اینترنت از طریق وای‌فا از این برنامه‌ها می‌باشد؛ که با وجود آن می‌توانید به صفحه‌ی گوگل بروید و وب‌گردی در سایت‌های مختلف بپردازید و برای خود سرگرمی به وجود بیاورید. همچنین با پشتیبانی از برنامه‌های Netflix و You tube جدید ترین فیلم و سریال را به صورت آنلاین مشاهده کنید.

 

 

ارسال نظر: