معرفی بهترین فروشنده قطعات CNC در تهران

کدخبر: 2375487

سی ان سی دستگاه صنعتی است که بسیار اسم آن را شنیده ایم و کارهای زیادی را در صنایع مختلف بر عهده دارد.

سی ان سی ها در انواع مختلفی ساخته می شوند که هرکدام از این دستگاه ها دارای کارکرد های مختص به خود هستند.

مهمترین قسمت های سی ان سی قطعات آن است که برای بهره وری حداکثری نیاز است تا این قطعات از بهترین نوع باشند. به همین دلیل خرید و فروش قطعات سی ان سی لازم است که مانند انواع سرو موتور و یا گیربکس های خورشیدی از مراکز معتبر خریداری شوند.

در ادامه به شما خواهیم گفت که چرا اتوماسیون صنعتی لاین حرکت بهترین فروشنده سی ان سی، سروو موتور، گیربکس خورشیدی و ... است.

قطعات سی ان سی چه قطعاتی هستند؟

هر دستگاه صنعتی از اجزای بسیاری ساخته می شوند که هر کدام از این اجزا وظیفه منحصر به فرد خود را دارند و از طرفی هم تمامی این قطعات برای انجام یک کار مشترک با هم کار می کنند.

انجام درست کارکرد توسط هر قطعه نه تنها برای انجام فعالیت آن قسمت دستگاه صنعتی مهم است بلکه برای فعال ماندن کل دستگاه و سایر قطعات و اجزا نیز مهم است.

به همین علت است که در دستگاه های صنعتی مانند سی ان سی اگر یکی از قطعات دچار مشکل شود، تمام دستگاه از کار می افتد.

دستگاه های سی ان سی شامل قسمت های مختلفی است که به 2 دسته: کلی مکانیکی و الکتریکی دسته بندی می شوند که در ادامه به معرفی مهمترین قطعات در این 2 دسته می پردازیم. اما ابتدا بهتر است که بدانیم قطعات دستگاه سی ان سی را از کجا تهیه کنیم.

بهترین فروشنده قطعات سی ان سی در تهران

چون دستگاه های سی ان سی از اجزای بسیاری ساخته شده اند کمپانی های مختلفی هستند که تولید و پشتیبانی هر قسمت را بر عهده گرفته اند.

اما مجموعه ای بهتر است که نمایندگی مستقیم تولید کنندگان قطعات سی ان سی باشد و از طرفی هم پشتیبانی هر دو دسته قطعات سی ان سی را دارا باشد.

اتوماسیون صنعتی لاین حرکت برای تأمین قطعات سی ان سی در پایتخت بهترین گزینه است. زیرا هر 2 دسته بندی مکانیکی و الکتریکی را دارا می باشد.

لاین حرکت سروو موتور، شفت پایه دار، همچنین نماینده کمپانی های معتبر تولید کننده قطعات صنعتی و قطعات مختص به سی ان سی در کشور مان می باشد.

از جمله کمپانی های معتبری مانند شرکت تولید کننده قطعات صنعتی دتا تایوان، برند هرتز ترکیه، برند آلفا چین و....

پشتیانی و خدمات پس از فروش مورد دیگری است که لاین حرکت در آنها پیشرو و موفق بوده است. ارائه مشاوره تخصصی و دقیق به شرکت ها و کارخانه هایی که قصد تأمین قطعات سی ان سی و یا راه اندازی اتوماسیون صنعتی خود را دارند دیگر برتری لاین حرکت نسبت به سایر رقبا و همکاران خود دارد.

 

00

آشنایی با مهمترین قطعات سی ان سی عرضه شده توسط لاین حرکت

 

دستگاه های سی ان سی همانطور که ذکر کردیم از اجزای گوناگونی ساخته می شوند. این اجزا به 2 دسته بندی بزرگ تقسیم می شوند تا برای ساخت، تعویض قطعات و یا ارتقا آنان راحت تر بتوان قطعه مورد نظر را شناسایی و تأمین کرد.

لاین حرکت نیز قطعات سی ان سی را به این 2 دسته بندی در وبسایت خود تقسیم کرده است تا مشتریان و مخاطبان به راحتی بتوانند قطعه مورد نیاز خود را پیدا کنند.

قطعات مکانیکی سی ان سی

اولین دسته ای که قطعات موجود در دستگاه های سی ان سی از آنها تشکیل شده است قطعات مکانیکی نام دارد که مربوط به حرکت و زاویه بندی برش دستگاه سی ان سی است.

مهمترین قطعات تشکیل دهنده این بخش از دستگاه سی ان سی که توسط لاین حرکت عرضه می شود شامل موارد زیر است:

بال اسکروها

بال اسکرو قطعه مکانیکی دیگری است که توسط لاین حرکت عرضه می شود. بال اسکرو حرکت های چرخشی را به حرکت خطی تبدیل می کند و باعث می شود که قطعه به راحتی و با کمترین میزان اصطکاک بصورت خطی حرکت کند.

انرژی گاید

انرژی چین یا انرژی گاید قطعه مکانیکی است که کابل های مربوط به بخش های الکتریکی دستگاه سی ان سی و سایر دستگاه ها را در راستای مورد نیاز هدایت می کند تا هر کابل به دستگاه مرتبط به خودش برسد.

00

 

قطعات الکتریکی سی ان سی

استپ موتور

استپ موتور، موتور الکتریکی است که حرکت 360 درجه دورانی را در یک موتور به تعداد استپ ( گام یا تعداد) مساوی تقسیم می کند.

این کار افزایش دقت را برای دستگاه سی ان سی به همراه خواهد داشت.

سروو موتور

لاین حرکت سرو موتور هایی را برای دستگاه های cnc به فروش می رساند که که کار و عملکرد اصلی شان کاهش گشتاور و افزایش سرعت چرخش است.

در برخی موارد نیاز است که موتور با سرعت بسیار بالا شروع به چرخش کند و از طرفی هم دارای گشتاور کمی باشد که این کار با کمک سروو موتور در دستگاه های سی ان سی انجام می شود.

اینورتر

اینورتر لاین حرکت قطعه الکتریکی بعدی است که جریان مستقیم را به جریان متناوب برای دستگاه های سی ان سی تبدیل می کند.

 

جهت تهیه و دریافت راهنمایی  برای خرید انواع قطعات سی ان سی می توانید با کارشناسان لاین حرکت در تهران، در تماس باشید:

33975008 و 33975009

 

ارسال نظر: