پر فروش ترین هدایای تبلیغاتی

کدخبر: 2375496

به طور کلی تقریبا هر نوع کالایی را می توان به عنوان یک استفاده کرد. اما بهتر است تا با اطلاع از چند نکته ساده و به کارگیری آن ها به بهترین انتخاب برسید. اولین نکته در مورد استفاده از محصولات تبلیغاتی این است که از کالاهایی استفاده شود که مورد نیاز عامه مردم بوده و پر کاربرد باشند، یعنی نیاز مخاطبان خود را بشناسید. زمانی که یک را به مشتری خود ارائه می دهید، با هر بار استفاده ی روزانه از آن برند شما در ذهن مخاطب حک خواهد شد و قطعا در زمان نیاز به محصولات مشابه به کسب و کار شما، اولین برندی هستید که به ذهن مشتری خواهید آمد.

 

00

 

خودکار تبلیغاتی، فلش تبلیغاتی، ماگ سرامیکی، فلاسک، بگ تبلیغاتی و بسیاری از محصولات مشابه را می توان از پرکاربرد ترین کالاهایی دانست که جهت استفاده به عنوان هدایای تبلیغاتی بسیار سودمند هستند. قاعدتا هر شخصی برای یادداشت کارهای روزانه و یا مطالب مورد نیاز خود به یک خودکار نیاز دارد و قطعا در هر خانه و اداره ای یک لیوان برای نوشیدن چای یا قهوه مورد استفاده قرار می گیرد و چه چیزی بهتر از اینکه مشتریان شما با استفاده از کالاهایی که لوگوی شما بر روی آن ها چاپ شده کارهای روزمره ی خود را انجام دهند.

خودکار ها محبوب ترین و پرفروش ترین هدایای تبلیغاتی تمام دوران هستند. برای بسیاری از افراد و مشاغل استفاده از یک خودکار امری ضروری و لازم است. این ضرورت، فرصتی مناسب را برای دیده شدن برند شما ایجاد می کند. مهم نیست در چه مکان یا مناسبتی قصد استفاده از خودکار تبلیغاتی را دارید، در هر صورت این محصول گزینه ای مناسب و مقرون به صرفه است. خودکار تبلیغاتی فلزی برای استفاده در تیراژ بالا، جهت سمینار ها یا نمایشگاه ها، یک هدیه تبلیغاتی ارزان به شمار می آید. خودکار تبلیغاتی مدیرتی برای مدیران و صاحبان صنایع  قطعا یک هدیه مجذوب کننده خواهد بود.

خودکار تبلیغاتی مدیریتی شیفر

انواع خودکار تبلیغاتی فلزی و یا پلاستیکی اولین گزینه برای هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی هستند. شما می توانید از میان بیش از 500 مدل انواع خودکار موجود در سایت آراگیفت، محصول مورد نیاز خود را با هر سلیقه و بودجه ای انتخاب کنید.

وجود انواع خودکار تبلیغاتی فلزی ساده یا خودکار تبلیغاتی مدیریتی و طیف گسترده ای از خودکار تبلیغاتی پلاستیکی تا انواع خودکار تبلیغاتی لوکس، از برندهای معتبر و با کیفیتی تضمین شده، آراگیفت را به مرجعی تخصصی در زمینه ی محبوب ترین هدایای تبلیغاتی یعنی خودکار تبدیل کرده است.

 

نکته ی مهم دیگری که باید در انتخاب درست یک مورد نظر قرار داد، کیفیت محصولی است که از آن استفاده می کنید. هر شخصی بعد از گرفتن هدیه خوشحال خواهد شد، این یک امر طبیعی است. اما اگر یک هدیه ی باکیفیت را به شخصی اهدا کنید 2 مزیت دیگر نیز به همراه خواهد داشت یکی آنکه دیدگاه مخاطب نسبت به برند شما و خدمات و محصولاتتان بسیار بهتر خواهد شد و دوم اینکه طول عمر مفید کالا بیشتر بوده و در نتیجه تعداد دفعات استفاده از آن بیشتر خواهد شد. پس با ارائه ی با کیفیت هم احساس رضایت خاطر بیشتری به مخاطب انتقال خواهید داد و هم تعداد بازدید بیشتری دریافت خواهید کرد.

 

مساله ی مهم دیگری که برای خرید اقلام تبلیغاتی مهم است، گروه مخاطبین و محل توزیع محصولات شما است. برای توزیع کالاهای تبلیغاتی در همایش ها و رویداد هایی که تعداد مخاطبین زیادی دارید بهتر استقیمت تر مانند یا ساده در تیراژ بالا استفاده نمایید. البته می توان از محصولاتی با قیمت بیشتر و برای مخاطبین خاص تر نیز استفاده کرد تا رضایت این دسته از مراجعین را نیز کسب کنید.

بهتر این است که یک سبد از کالاهای تبلیغاتی در تعداد مختلف آماده کرده و برای هر گروه هدیه ی مناسبی در اختیار داشته باشید. پیشنهاد می شود که در سبد خود از هم استفاده نمایید. مانند ، و ...

خودکار تبلیغاتی مدیریتی کراس

 

انواع خودکار تبلیغاتی مدیریتی

 

در زمان هایی که مخاطبین شما از مدیران و افراد رده بالا و یا نزدیکان و عزیزان شما هستند استفاده و مدیران توصیه می شود. انواع چرمی، قلم های تک یا ست لوکس و زیبا اقلامی هستند که در این مواقع استفاده می شوند. خودکارهای مدیریتی در این مواقع گزینه ای بسیار ایده آل می باشند. برندهای معتبری همچون زیادی از را دارا می باشند که قطعا توجه مخاطبین را به خود جلب خواهند کرد.

خودکار مدیریتی یوروپن یکی از پرفروش ترین هدایای تبلیغاتی در گروه کالاهای لوکس و مدیریتی می باشد. برند یوروپن با دارا بودن انواع خودکار، خودنویس، روان نویس و دفترچه یادداشت پاسخگوی تمام سلایق با بودجه های مختلف است. کیفیت محصولات این برند بسیار بالا و در عین حال دارای قیمت هایی مناسب هستند. قطعا می توان گفت، خودکار تبلیغاتی مدیریتی  یوروپن یک گزینه ی 100 درصد مطمئن برای جذب نگاه افراد و مشتریان خاص شما می باشد.

از پرفروش ترین مدل های برند یوروپن میتوان به مدل های رینگ، فار، اسمارت، فول، آمازون و کول اشاره کرد. انواع قلم های تبلیغاتی یوروپن را در سایت هدایای تبلیغاتی آراگیفت مشاهده فرمایید.

خودکار تبلیغاتی مدیریتی یوروپن

 

زمان مناسب برای استفاده از هدایای تبلیغاتی

اقلام تبلیغاتی را در زمان های مختلفی می توان مورد استفاده قرار داد. شما می توانید به عنوان مدیر یک مجموعه این محصولات را به عنوان هدیه به کارمندان خود اعطا کنید یا از این محصولات در کنار تولیدات خود استفاده نمایید. همچنین توزیع این اقلام در سمینار ها و همایش ها نیز بسیار پر سود است. مناسبت های مختلف بهانه ی بسیار خوبی است تا به مشتریان خود یادآوری نمایید که برای آن ها ارزش و احترام قائل هستید. نمایشگاه ها نیز یکی از بهترین فرصت ها برای توزیع محصولات تبلیغاتی و کسب بیشترین بهره از آن ها می باشند.

  • 52% از شرکت کنندگان در نمایشگاه، بیشتر برای دریافت هدایای تبلیغاتی وارد نمایشگاه می شوند. (منبع: Promotion Marketing, LLC

نمایشگاه های اختصاصی هر کسب و کار از بهترین فرصت ها جهت شناساندن هر چه بیشتر برند و تجارت به مشتریان است. قطعا تعداد زیادی از مشتریان برای بازدید از غرفه های مختلف، بررسی و مقایسه محصولات و خدمات شرکتهای مختلف در اینگونه همایش ها شرکت خواهند کرد. تعداد کثیری از شرکت کنندگان در نمایشگاه ها تمایل به دریافت هدایای تبلیغاتی دارند و به سمت غرفه هایی که این کالاها را ارائه می دهند جذب می شوند. با توجه به این حقیقت چنین فرصتی برای جذب مشتری را به هیچ عنوان نباید از دست داد.

خودکار تبلیغاتی فلزی پورتوک

 

کالاهای زیادی را می توان بعنوان هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی به کار برد. از خودکار فلزی، خودکار پلاستیکی، ماگ سرامیکی، فلش تبلیغاتی گرفته تا ست های تبلیغاتی، قلم های لوکس و خودکار تبلیغاتی مدیریتی و لوکس. حتی اقلامی همچون اسپیکر بلوتوث، دفترچه یادداشت، پاور بانک، فلاسک و ابزار را نیز می توان بدین منظور استفاده نمود.

شما می توانید با خرید هدایای تبلیغاتی ارزان در  تیراژ بالا و چاپ لوگو یا اطلاعات مربوط به برند و خدمات خود بر روی آن محصولات بر تعداد زیادی از مخاطبین خود تاثیر مثبت بگذارید . برای اثر گذاری بیشتر حتما از هدایای تبلیغاتی باکیفیت استفاده نمایید تا ضمن ایجاد حس رضایت در مشتری مدت زمان بیشتری در برابر نگاه مشتریان و اطرافیان آنها باشید. این یعنی به دست آوردن بازدید بیشتر با صرف هزینه کمتر.

  • 72% از مصرف کنندگان معتقدند که کیفیت یک محصول تبلیغاتی ارتباط مستقیمی با شهرت شرکت دارد. (منبع: PPAI)

 

 

هدایای تبلیغاتی یک راه حل همیشگی

 هرچند امروزه در زمانی زندگی می کنیم که هوش مصنوعی حرف اول را در بیشتر زمینه ها می زند و شیوه های مختلف تعامل بر همین اساس شکل گرفته اند اما آمار به ما می گویند که همچنان بهترین راه برای جذب نگاه مشتریان به سمت برند خود، استفاده از هدایای تبلیغاتی است. هرگز به محصولات تبلیغاتی به عنوان یک کالای رایگان نگاه نکنید. هدایای تبلیغاتی نقش بسیار مهمی در بوجود آوردن مشتری وفادار دارند.

  • 85% از افرادی که محصول تبلیغاتی از یک شرکت دریافت کرده اند با آن شرکت تجارت خواهند کرد. (منبع: Promotion Marketing, LLC)

گروه هدایای تبلیغاتی آراگیفت مفتخر است تا با ارائه ی انواع هدایای تبلیغاتی ارزان و با کیفیت شما را در پیش برد اهدافتان یاری نماید. انواع چاپ بر روی محصولات تبلیغاتی در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شده و سفارشات شما مشتریان گرامی به سرعت به هر نقطه ای از کشور ارسال خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر: