معتبرترین مرکز تولید و عرضه انواع نهال گردو کجاست؟

کدخبر: 2375499

یکی از مهم ترین اقدامات پس از شناسایی و انتخاب بهترین نهال گردو در شهرمان؛ یافتن معتبرترین مرکز تولید و عرضه انواع نهال گردو پیوندی میباشد. چراکه نهال‌های تولید شده در این مراکز براساس آخرین یافته‌های علم روز باغداری و کشاورزی و تحت نظر متخصصین مجرب تولید و عرضه میشوند. بنابراین کلیه نیازهای نهال و اصلاحات پیش از خرید انجام میشود. در نتیجه نهال گردویی که خریداری میکنید به خوبی در باغ شما رشد نموده و به سرعت باردهی خود را آغاز مینماید. پیش از خرید انواع نهال گردو پیوندی و نهال گردو خوشه ای تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

نهالستان گردو

چرا باید نهال را از نهالستان معتبر گردو خریداری نماییم؟

امروزه نهالستان‌های گردوی زیادی اقدام به تولید و عرضه انواع نهال گردو پیوندی و نهال گردو خوشه ای نموده اند. اما همگی آنها نهالستان معتبر گردو شناخته نمیشوند. اما چرا باید نهال گردو را از نهالستان معتبر گردو خریداری نماییم :

  • متاسفانه مشاهده شده است که نهالستان‌های غیر معتبر اقدام به ارسال رقم دیگری به غیر از رقم درخواست شده به باغداران محترم نموده اند.
  • نهال‌های تولید شده توسط نهالستان غیر تخصصی؛ به طور استاندارد تهیه نشده اند. و به دلیل عدم وجود پشتیبانی درخواست مرجوعی و یا خرابی توسط باغداران قابل پیگیری نیست.
  • نهال‌های تولید شده توسط نهالستان غیر معتبر به علت عدم نظارت بر فعالیت مرکز دارای مشکلاتی همچون عدم سازگاری؛ باردهی کمتر و کیفیت محصولات پایین تری هستند.
  • نهال‌های ارائه شده توسط نهالستان‌های بدون مجوز؛ بدون شناسنامه و لیبل عرضه میشوند. به این ترتیب پایه و پیوند نهال مشخص نیست.
  • نهالستان‌های بدون مجوز نهال‌های نامرغوب تولید میکنند.
  • نهالستان‌های غیر معتبر گردو؛ فاقد باغ‌های مادر هستند. لازم است بدانید پیوندک نهال باید از باغ‌های مادری چیده شود.
  • نهالستان‌های غیر معتبر توان تولید انواع ارقام نهال میوه را ندارند.

نهالستان معتبر گردو دارای چه ویژگی‌هایی است؟

پس از آگاهی از معایب نهالستان های غیر معتبر گردو؛ لازم است بدانید نهالستان معتبر گردو باید دارای چه ویژگی‌هایی باشد:

  • نهالستان معتبر گردو موظف است تا نهال را دقیقا مطابق با رقم سفارش داده شده توسط مشتری ارسال نماید.
  • نهالستان معتبر باید دارای مدارکی همچون شناسنامه معتبر؛ گواهینامه رسمی و تاییدیه از جهاد کشاورزی و همچنین مجوز از موسسه ثبت گواهی نهال و بذر باشد.
  • نهالستان معتبر گردو دارای پشتیبانی همه روزه و رایگان میباشد. بنابراین در صورت بروز هرگونه مشکل در باغ؛ شما میتوانید با مشاوران نهالستان معتبر گردو تماس بگیرید.
  • نهالی که توسط نهالستان معتبر گردو تولید و عرضه میشود. به صورت استاندارد تولید شده و کلیه اقدامات لازم برای افزایش سازگاری و بهره وری از نهال؛ پیش از ارسال به انجام میرسد.
  • نهال باید مطابق با اصول استاندارد ضدعفونی و بسته بندی و سپس از طریق وسایل حمل و نقل باری مناسب برای باغداران ارسال شود.
  • نهالستان معتبر گردو باید دارای باغ مادری باشد تا موفق به دریافت مجوز فعالیت بشود.

بهترین نهال گردو

معتبرترین مرکز تولید و عرضه انواع نهال گردو کجاست؟

نهالستان پالیز با بیش از نیم قرن تجربه با افتخار بزرگترین مرکز فروش انواع نهال گردو در شمال غرب کشورمان شناخته میشود. این نهالستان دارای مدارک معتبر و رسمی همچون گواهینامه فعالیت؛ تاییدیه از جهاد کشاورزی و شناسنامه معتبر و مجوز از موسسه ثبت گواهی نهال و بذر میباشد.

نهالستان گردو پالیز واقع در شهر میاندوآب است. اما کلیه ارقام نهال گردو خوشه ای را برای کاشت در سرتاسر شهرهای کشورمان تولید و به سراسر کشور ارسال مینماید.

نهال‌های تولید شده توسط نهالستان معتبر پالیز همگی دارای 2 سال گارانتی از سوی نهالستان هستند. بنابراین در صورت بروز هرگونه مشکل و یا بیماری و آفات و شکستگی در طول مسیر؛ درخواست شما قابل پیگیری خواهد بود.علاوه بر گارانتی معتبر 2 ساله؛ گواهی سلامت، شناسنامه نهال؛ کارت قرنطینه؛ گواهی عاری از آفات نیز به همراه نهال‌های گردو برای شما ارسال خواهد شد.

برای خرید نهال گردو و یا دریافت اطلاعات بیشتر شما باغداران محترم میتوانید با ما از طریق واتساپ؛ تماس تلفنی و یا حضوری در ارتباط باشید.

خرید نهال گردو شناسنامه دار از نهالستان معتبر گردو چگونه انجام میشود؟ پس از مطالعه اطلاعات محصول در سایت پالیز بهترین و سازگارترین رقم گردو مطابق با شرایط اقلیمی و آب و هوایی و ارتفاع از سطح دریای شهرتان را بیابید. سپس با مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی و یا واتساپ؛ با کارشناسان فروش نهال گردوی ما در نهالستان پالیز تماس بگیرید.

کارشناسان ما پس از دریافت اطلاعات شهر و شرایط اقلیمی باغ شما؛ بهترین نهال گردو که بیشترین سازگاری و بهره وری را با باغ شما از خود نشان میدهد را به شما معرفی میکنند. پس از ثبت درخواست شما؛ کلیه ارقام نهال گردو پس از ضد عفونی و هرس ریشه؛ به صورت استاندارد بسته بندی شده و در زمان مقرر به همراه مدارک معتبر و شناسنامه نهال برای شما باغداران محترم ارسال میشوند.

برروی پایه پیوند نهال گردو شناسنامه دار یک لیبل قرار دارد. برروی لیبل اطلاعات مهمی چون نام تولید کننده، نام رقم؛ نام پایه و سال تولید؛ نوع محصول و شماره مجوز به صورت چاپی ثبت شده است.

مرکز فروش نهال گردو شناسنامه دار

نتیجه گیری

خرید نهال گردو شناسنامه دار از نهالستان گردو معتبر؛ ریسک‌های احداث باغ و پرورش درختان را تا حدود زیادی برطرف میکند. با مطالعه و بررسی اطلاعات نهالستان و بررسی مدارک معتبر و رسمی؛ از معتبر بودن نهالستان آگاه شوید. سپس با توجه به شرایط موجود در باغ و ویژگی‌های ارقام نهال گردو؛ بهترین رقم را برای باغ خود خریداری نمایید. نهال گردو شناسنامه دار یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما به حساب میاید. البته لازم است بدانید نگهداری از درختان گردو و رسیدگی به موقع و کافی از درختان؛ به افزایش بهره وری شما از باغ کمک میکند.

برای خرید عمده نهال گردو شناسنامه دار و ثبت سفارش می توانید به وبسایت نهالستان پالیز به آدرس https://www.paliznahal.ir مراجعه نمایید.

شماره تماس: واحد پشتیبانی و فروش نهالستان پالیز   09144501008 - 09144501007

 

برچسب ها : نهال گردو,نهالستان گردو,نهال گردو شناسنامه دار

 

ارسال نظر: