دیکا آسیا، طراح تولیدکننده و مجری انواع پارتیشن

کدخبر: 2375560

امروزه بیش از هر زمان دیگری، داشتن یک دفتر کار با طراحی مناسب و کاربردی برای شرکت های اداری و تجاری به یک نیاز مهم تبدیل شده است. مهم نیست که ارباب رجوع و مشتری به دفترتان مراجعه می کند یا تنها یک مجموعه از کارمندان مشغول به کارند.  برخی از ضروری ترین ویژگی های دفاتر مدرن، فضاهای کار مشترک و یا خصوصی، اتاق های جلسات خصوصی و اتاق کنفرانس و سایر بخش ها است.

 برای اینکه این بخش ها را در یک ساختمان ایجاد کنید و بدون اینکه مجبور به کار ساختمانی باشید تنها به پارتیشن های اداری نیاز دارید که تفکیک فضا و ایجاد زیبایی را در یک محیط کاری به وجود می آورند.

در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی این ابزار کاربردی لازم برای محیط های کاری و انواع آن بپردازیم و یکی از برترین تولید کننده های انواع پارتیشن های اداری را معرفی کنیم.

پارتیشن اداری  

پارتیشن های اداری سیستم هایی شبیه به دیوار هستند که به صورت موقت و دائمی در یک فضای کاری نصب می شوند و یک محیط بزرگ را به بخش های کاربردی و مورد نیاز تفکیک می کنند. اندازه، ابعاد و انواع مختلفی از آن ها تولید می شود که کاملاً سفارشی و متناسب با نیاز  محیط شما طراحی و نصب می شوند.

ساختار پارتیشن های اداری از یک چارچوب با پروفیل آلومینیومی و یا چوبی تشکیل شده است که پنل هایی از شیشه، چوب، ام دی اف و سایر متریال و یا به صورت ترکیبی در آن قرار می گیرد.

پارتیشن های ام دی اف نوع قدیمی تر این سیستم ها هستند که به دلیل قیمت مقرون به صرفه اب که دارند در برخی ادارات، بانک ها و سایر محیط های بزرگ هنوز هم محبوب هستند. با مدرنیزه شدن ساختمان ها و نیاز به جلوه های زیباتر و تعامل بیشتر در محیط کار نسل جدید این سیستم ها با پنل هایی از شیشه معرفی شده اند که علاوه بر جلوه بصری، در تفکیک فضا، ایجاد خواص عایق صدا و انتشار نور و دید نیز بسیار موفق بوده اند.

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای به صورت تک جداره و دو جداره برای کاهش صدا در محیط های کاری و ایجاد آرامش و سکوت بسیار مؤثرند. شاید گمان کنید که دیوارهایی از جنس شیشه نمی تواند ایمن باشد اما زمانی که نگاهی به ساختار و چگونگی نصب آن ها بیندازید متوجه می شوید که از ایمنی بالایی برخوردار هستند.

پنل های شیشه ای اغلب از نوع سکوریت (ایمن) و یا لمینیت هستند که به شدت در مقابل برخورد ضربه مقاوم هستند. در هنگام اصابت اجسام سخت دچار فروپاشی نمی شوند و تنها ترک برداشته و به اطراف پاشیده نمی شوند. به علاوه اینکه پروفیل های آلومینیومی آن پنل ها را به صورت کاملاً محکم در خود نگه داشته و در سقف، کف و دیوارها فیکس می شود.

پارتیشن های شیشه ای را می توان پرکاربردترین نوع پارتیشن دانست. در دیکا آسیا پارتیشن شیشه ای با تنوع بالا و انواع طراحی فریم لس، فریم دار، دو جداره و تک جداره با امکان نصب درب هوشمند و پنل های شیشه هوشمند، مات ساتینا، شیشه رنگی و لاکوبل به صورت کاملاً سفارشی و متناسب با فضای ساختمان و دکوراسیون مد نظر متقاضیان طراحی اجرا می شود.

پارتیشن شیشه ای دیکا آسیا

مزایای اجرای پارتیشن اداری

اجرای پارتیشن می تواند از چند جهت در محیط های ادارات، شرکت ها، مطب ها و مراکز پزشکی، بانک ها و تمامی فضای یک ساختمان مفید باشد.  اگر  بخواهیم آن ها را جمع بندی کنیم می توان به موارد  زیر اشاره کرد.

  • مقرون به صرفه

 شکی در این واقعیت وجود ندارد که پارتیشن های اداری بسیار مقرون به صرفه تر از تلاش برای تقسیم یک دفتر با استفاده از دیوارهای سنتی و قدیمی است. با هر متراژ محیط و دکوراسیونی می توان نوعی از پارتیشن اداری را یافت که کاملاً با نیاز، کیفیت مورد نظر و انتظارات همخوانی داشته باشد. به دلیل ماندگاری بالا و هزینه نگهداری نزدیک به صفر این سیستم ها کاملاً از لحاظ هزینه توجیه اقتصادی دارند.

  • اجرا و نصب سریع و آسان

فرآیند آماده سازی پارتیشن ها از مرحله طراحی تا آماده سازی و نصب آن سریع است و در مدت زمان کوتاهی اجرا می شود.

به علاوه با پارتیشن اداری شما محدود به عدم توانایی در تغییر دکوراسیون نیستید و هر زمان که نیاز به اضافه کردن بخش جدید و یا حذف آن و یا تعداد کارکنان شوید می توانید آن ها را به راحتی نصب و یا حذف کنید و تغییر در ساختار چیدمان آن کاملاً امکان پذیر و آسان است.

  • حریم خصوصی

 یکی از مهمترین عواملی که مدیران شرکت ها را ترغیب به ایجاد پارتیشن می کند ایجاد حریم خصوصی برای تمامی کارکنانی است که فعالیت آن ها با فضای کار اشتراکی همخوانی ندارد. با پارتیشن ها تمامی بخش ها اعم از اتاق  مدیران، اتاق جلسات و کنفرانس، اتاق کارمندان، اتاق استراحت و سایر بخش ها کاملا تفکیک می شوند. در عین حال با پارتشین های شیشه ای نگرانی از بابت بسته شدن محیط و انسداد دید و نور و بالاترین میزان از تعامل نیز وجود دارد.

  • ایجاد زیبایی

باور کنید یا نه، پارتیشن های اداری در واقع می توانند به یکی از شیک ترین عناصر یک دفتر کار تبدیل شوند. با بسیاری از سبک‌ ها، طرح ‌ها و متریال‌ های مختلف، می ‌توانید از آن ها برای تکمیل یا حتی بهبود طراحی دفتر خود استفاده کنید. آن ها را با لوگو، تصاویر یا رنگ های کلیدی شرکت خود ایجاد کنید تا برند خود را سفارشی سازی کنید.

  • انتشار دید و نور، عایق مؤثر صدا

این مزیت مختص به پارتیشن های شیشه ای است که به راحتی نور و دید را منتشر می کنند و از نیاز به ایجاد نورهای مصنوعی کاسته می شود. به علاوه همگی از تأثیر نور طبیعی در یک فضای کاری اطلاع داریم. وجود آرامش در برخی دفاتر برای ایجاد تمرکز برای کارکنان ضروری است. با پارتیشن های دو جداره به راحتی بیش از 90 درصد از آلودگی های صوتی کاهش میابد.

قیمت و هزینه پارتیشن اداری

با توجه به اینکه پارتیشن ها بر اساس متراژ و ابعاد، نوع متریال و طراحی، میزان کیفیت و سایر عوامل قیمت گذاری می شوند نمی توان هزینه ثابتی را اعلام کرد. جهت اطلاع از لیست قیمت پارتیشن اداری دیکا آسیا برترین طراح، مجری و تولید کننده انواع سیستم های پارتیشن بندی با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید.

همچنین شما عزیزان می توانید جهت مشاهده انواع مختلف پارتیشن اداری دیکا آسیا به نشانی اینترنتی https://dikaasia.com/office-partition/ مراجعه نمایید.

 

 

 

 

 

ارسال نظر: