فروش اقساطی خودرو با کمترین پیش پرداخت در سایاخودرو

کدخبر: 2375724

بله! امید اقشار کم درآمد جامعه که متاسفانه هر چقدر بیشتر بدوند، قیمت کالاهای اساسی از آن‌ها تندتر می‌دود. در نتیجه دخل و خرج با هم نمی‌سازند و درآمدی برای پس‌انداز باقی نمی‌ماند.

در چنین وضعیتی این خانواده‌ها حق دارند که دغدغه ارتقای سطح رفاه خود را داشته باشند، زیرا داشتن یک خودرو شخصی ولو درجه Bیا Cحق همه آن‌هاست.

خودرویی که با آن سر کار بروند و بازگردند تا خستگی‌ در کنند و روز پرتلاش دیگری را با طلوع خورشید فردا آغاز کنند. اما مساله این است که جیب بسیاری از مردم در حد خرید نقدی یک خودرو اقتصادی هم موجودی ندارد!

پس طبیعی است که وقتی طرحی با عنوان فروش اقساطی خودرو با کمترین پیش پرداخت در سایاخودرو به میان می‌آید، گل از گل مردم بشکفد!

بهترین زمان برای شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو

برای شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو، حاجت هیچ استخاره نیست! البته با در نظر گرفتن یک نکته: ارایه دهنده طرح کیست؟!

  • اعتبار فروشنده را در نظر بگیرید

در واقع طرح‌های اقساطی وقتی معامله‌ای برد برد تلقی می‌شوند که فروشنده معتبر و خوشنام باشد، در غیر این صورت که صفحات مجازی و شبکه‌های اجتماعی پر شده است از تبلیغات رنگارنگی که هر کدام مدعی هستند بهترین طرح برای فروش قسطی ماشین را ارائه می‌کنند. در حالی که بسیاری از آن‌ها حتی مجوز رسمی فعالیت هم ندارند و غیرمجاز تلقی می‌شوند.

دقیقا یکی دیگر از دلایلی که در مقدمه تاکید کردیم از کنار طرح فروش اقساطی خودرو با کمترین پیش پرداخت در سایاخودرو نمی‌توان به راحتی گذشت، همین موضوع بود.

وقتی پای سایا خودرو وسط باشد، مشتری ایرانی حتی اگر تا کنون نام این مجموعه را هم نشنیده باشد [که البته بعید به نظر می‌رسد] اما با یک جستجوی ساده در موتورهای کاوشگر و یا حتی پرس و جوی زبانی در بازار خودرو به نامی آشنا بر می‌خورد که دوست و رقیب از آن به نیکی یاد می‌کنند.

  • روی ما حساب کنید!

وقتی مجموعه‌ای سالهاست که در بازار خودرو فعالیت می‌کند، صدها معامله موفق را به سرانجام رسانده، اما حتی یک مورد نارضایتی از عملکردش گزارش نشده است، یعنی چه؟! بله! درست است! یعنی همه جوره می‌توان برای ماشین‌دار شدن روی این مرکز حساب کرد.

اما برگردیم به سوالی که ابتدای این بخش مطرح کردیم. بهترین زمان برای شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو با کمترین پیش پرداخت در سایاخودرو چه زمانی است؟!

از ما می‌شنوید؟! همین امروز! چرا دست دست می‌کنید؟!خودرو محبوبتان چیست؟! دنبال محصولات اقتصادی سایپا مثل تیبا دو و ساینا میگردید یا شاید هم غول رویایی سرزمین اژدها یعنی دیگنیتی چینی، دلتان را برده است؟!

اصلا ماشین ایرانی را می‌پسندید یا خارجی را؟! دنبال خودرو اقتصادی هستید یا لوکس و مدرن؟!

لیست قیمت محصولات ایران خودرو را معمولا رصد می‌کنید یا دوست دارید یک ماشین از سایپا را در پارکینگ خانه پارک کنید؟!

 

جواب این سوالات هر چه که باشد، پاسخ آن یک جمله است: همین الان برای شرکت در طرح فروش اقساطی خودرو با کمترین پیش پرداخت در سایاخودرو اقدام کنید.

چرا طرح‌های فروش اقساطی سایاخودرو بهترین است؟

برای رسیدن به پاسخ این سوال که چرا طرح‌های فروش اقساطی که از سوی سایا خودرو ارائه می‌شوند، بهترین هستند، می‌شود سوال دیگری طرح کرد.

بهترین شرایط فروش اقساطی خودرو چیست؟

بیایید با هم به این سوال جواب بدهیم. یک طرح اگر چه ویژگی‌هایی داشته باشد از نظر شما بهترین است؟!

  • پیش پرداخت کم

وقتی شرایط اقتصادی سخت باشد، پس‌انداز کردن دشوار و غیر ممکن می‌شود. روزنامه‌ها و شبکه‌های اجتماعی پر شده‌اند از آگهی فروش قسطی ماشین، اما با هر کدامشان که تماس بگیری، بیش از نیمی از قیمت کلی خودرو را به صورت نقدی همان اول کار می‌خواهند. طبیعی است که مشتری ایرانی اینقدر پول نداشته باشد، بانک‌ها هم که اعطای وام را به شرایط عجیب و غریب گره زده‌اند.

به همین دلیل ادعا می‌کنیم که طرح فروش اقساطی خودرو با کمترین پیش پرداخت در سایاخودرو یک فرصت طلایی است. زیرا شما با هر میزان سرمایه‌ای که دارید می‌توانید صاحب ماشین دلخواهتان شوید.

  • تحویل فوری

خیلی مهم است که پس از عقد قرارداد، به صورت آنی و فوری ماشینتان را تحویل بگیرید. وقتی قرار باشد چندین ماه صبر کنید، چرا باید به خرید اقساطی تن بدهید، می‌توانید در ثبت‌نام و قرعه کشی‌های کمپانی‌های خودروساز شرکت کنید.

  • اقساط قابل پرداخت

وقتی حقوق ماهانه یک معلم بین 7 تا 12 میلیون تومان است، چگونه امکان دارد این فرد از پس اقساط 20 میلیون تومانی بر بیاید؟! مسلم است که فشار روانی بسیار زیادی به خریدار متحمل می‌شود و فشار اقتصادی و معیشتی سنگینی را خانواده او باید از سر بگذرانند.

در طرح فروش اقساطی خودرو با کمترین پیش پرداخت در سایاخودرو مبلغ اقساط بر اساس نظر شما تعیین می‌شود و سپس در قرارداد ثبت می‌گردد. بنابراین تجربه لذت بخشی از خرید اقساطی خودرو را درک می‌کنید.

این امتیاز فرصت مغتمی هم در اختیار کسانی قرار می‌دهد که دلباخته ماشین‌های گران قیمت هستند، اما سطح درآمد قابل توجهی ندارند. تعیین مبلغ اقساط بر اساس توان مالی مشتری باعث می‌شود تا همه اقشار جامعه بتوانند برای شرکت در طرح‌های خرید اقساطی دنا پلاس، پژو 2008، دیگنیتی یا هایما پیش قدم شوند.

قیمت واقعی

شما متقاضی شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو با کمترین پیش پرداخت در سایاخودرو برای هر ماشینی که باشید، خیالتان از بابت اینکه قیمت‌ها و حاشیه سود واقعی و مطابق استاندارد بازار است، راحت خواهد بود.

بسیاری از افرادی که با طرح‌های اقساطی مخالفند، با پرداخت سودهای نجومی و قیمت کذایی مشکل دارند. در بسیاری از موارد هم البته حق با آن‌هاست. چراکه موسسات غیرمجاز تا جایی که بتوانند خون خریدار را در شیشه می‌کنند و اگرچه در اول معامله درِ باغ سبز نشان می‌دهند، اما در اثنای معامله بابت هر کدام از وظایفی که بر عهده فروشنده است، باز هم وجوه اضافه‌تر دریافت می‌کنند. حتی تحویل خودرو را هم منوط به دریافت یک‌باره بخشی از هزینه ماشین می‌کنند و عملا ماشین نزد آنها نقش گروگان را دارد!

اما تجربه ثابت کرده که طرح‌های فروش اقساطی خودرو با کمترین پیش پرداخت در سایاخودرو با شفاف‌ترین قرارداد به ثبت می‌رسد و همه چیز قانونی و بر اساس مفاد قرارداد است.

  • مشاوره رایگان

مشاوره با یک کارشناس خبره پیش از خرید خودرو برای شما هزینه خواهد داشت. اما برخی مجموعه‌ها مانند سایاخودرو این امکان را به صورت رایگان برا مشتریان خود در نظر گرفته‌اند.

همچنین شما با مراجعه به بخش وبلاگ برخی از مجموعه‌های معتبر می‌توانید درباره انواع خودرو و نقص فنی آن‌ها اطلاعات مفیدی کسب کنید.

افزایش دانش فنی درباره گاز خوردن بی علت ماشین، انواع فیلتر هوا، دلایل روشن شدن چراغ چک و مواردی از این دست از شما یک راننده با تجربه می‌سازد.

 

سایاخودرو تمام این اطلاعات را به صورت رایگان در بخش وبلاگ وب‌سایت خود به شما ارایه داده است.

نتیجه گیری

با بررسی مواردی که مشتریان آن‌ها را به عنوان بهترین شرایط خرید قسطی ماشین نام می‌برند، به راحتی می‌توان دریافت که طرح‌های فروش اقساطی خودرو با کمترین پیش پرداخت در سایاخودرو بهترین بستری است که پیش روی مشتری ایرانی قرار گرفته است. به این ترتیب هم تکانی به سطح رفاه و معیشت خود می‌دهید و هم با بهترین شرایط رویای ماشین‌دار شدنتان را محقق می‌کنید.

برای اطلاع از جزییات طرح‌های فروش اقساطی خودرو، قیمت روز انواع محصولات و نیز دریافت مشاوره رایگان، هم اکنون تماس بگیرید.

 

 

 

ارسال نظر: