هفت دقیقه بهترین گزینه برای دانلود سخنرانی

کدخبر: 2375792

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی بهترین گزینه برای دانلود سخنرانی در فضای مجازی. تدین و اخلاق عموم مردم ایران باعث شده که سخنرانی اخلاقی و حکمت آمیز همیشه یکی از محبوب ترین مطالب برای آنان باشد. تلویزیون مخصوصا در ماه رمضان ها تا حدی این نیاز جامعه ایرانی را تامین می کند. اما چون محتوای تلویزیون تعاملی نیست و مخاطب حجم بیشتری از محتوا را لازم دارد به فضای مجازی مراجعه می کند.

 هفت دقیقه مرجع دانلود سخنرانی

سایت های زیادی هستند که در داخل و خارج به صورت حرفه ای سخنرانی منتشر می کنند. اما در این بین یکی از بهترین سایت های دانلود سخنرانی هفت دقیقه است. این وبسایت که از سال 1394 فعالیت خود را آغاز کرده یکی از محبوب ترین و بهترین مراجع دانلود سخنرانی در ایران محسوب میشه. می پرسید چرا؟ در ادامه به مهم ترین برتری های این سایت نسبت به رقبا اشاره می کنیم.

 

اولین برگ برنده هفت دقیقه استفاده از سخنرانانی است که ترند فضای مجازی هستند. یعنی صحبت آنان بیشتر به دل مخاطب می نشیند. برای مثال لایو های اینستگرامی رائفی پور همیشه رکورد بیشترین بازدید در فضای مجازی را جابجا می کند. درست حدس زدید. هفت دقیقه یکی از بهترین مراجع برای دانلود سخنرانی ها و پادکست های این سخنران محبوب است. شما با مراجعه به وبسایت این مجموعه و ورود به صفحه سخنرانان می توانید به دانلود سخنرانی رائفی پور و بیش از 24 سخنران دیگر بپردازید.

 

دومین برگ برنده 7 دقیقه استفاده از بهترین و پر طرفدار ترین موضوعات سخنرانی در میان مخاطبین ایرانی است. اخلاق و سبک زندگی اسلامی همیشه یکی از پرطرفدار ترین و پر جستجو ترین موضوعات سخنرانی در میان کاربران ایرانی بوده و هست. این دسته بندی موضوعی بیشترین بروزرسانی در این سایت رو به خودش اختصاص می دهد. شما می توانید با مراجعه به بخش موضوعات وبسایت این رسانه به بیش از 32 موضوع تخصصی دست پیدا کنید. با کلیک روی هر کدام از این موضوعات تعداد زیادی سخنرانی درباره اون موضوع خاص برای شما به نمایش در خواهد آمد که آماده دانلود و یا گوش دادن به صورت آنلاین هستند.

هفت دقیقه مرجع دانلود سخنرانی و مداحی

سومین برگ برنده این رسانه تنظیم دقیق مدت زمان فایل های سخنرانی روی عدد هفت هست. شما حتی یک فایل صوتی که شش دقیقه و پنجاه و نه ثانیه باشد یا مثلا 7:02 باشد در این وبسایت پیدا نخواهید کرد. همین تعهد به مخاطبین باعث جذابیت بیشتر محتوای این وبسایت شده. شاید بپرسید چرا؟ علت این است که مخاطب مطمئن است که محتوای کپی دریافت نخواهد کرد. چرا که این نوع محتوای خاص فقط در همین جا تولید می شود. علت بعدی این است که مخاطب مطمئن است که همیشه به یک مقدار واحد وقت او گرفته می شود. آخرین علت این ماجرا این است که برای مخاطب خیلی ارزشمند است که مثلا یک سخنرانی کامل 40 الی 50 دقیقه ای را به صورت خلاصه و فشرده دریافت کند.

 

چهارمین برگ برنده این مجموعه تولید ویدئو های بسیار کوتاه و فشرده است. یکی از جذاب ترین و مفید ترین محتوا های تولید شده در این مجموعه ویدئو موشن های 1 الی 2 دقیقه هست. این ویدئو ها در واقع دو مرتبه خلاصه شدن. این عالیه چون یکبار یک سخنرانی طولانی مثلا یک ساعته خلاصه شده و هفت دقیقه ای شده و بعد دوباره از همون فایل کوتاه یک ویدئوی کوتاه تر تولید شده. این یعنی شما به محتوایی که دو بار خلاصه شده و حسابی فشرده و سودمند شده دسترسی دارید. این ویدئو ها به صورت اکولایزر دیجیتالی طراحی می شوند و با تصاویر مربوطه تزئین می شوند. حتما امتحان شون کنید.

 

پنجمین برگ برنده هفت دقیقه منحصر نبودن تولیدات این مجموعه به سخنرانی به حساب می آید. مداحی یکی دیگر از تولیدات این مجموعه است. برای دانلود مداحی و نوحه به صفحه مداحی ها مراجعه کنید. در این صفحه به صد ها مداحی از مداحان مشهور ایرانی دسترسی پیدا خواهید کرد. نوحه هایی که مثل قبل دقیقا هفت دقیقه هستند و از بروز ترین مراسمات کشور در مناسبت های مختلف گلچین شدند.

 هفت دقیقه مرجع دانلود مداحی

در پایان باید بگوئیم که رسانه هفت دقیقه که اخیرا به انتشار شعرخوانی شاعران مشهور کشور نیز روی آورده. ویدئویی هم روی آورده است.حتما به این بخش هم سری بزنید. امیدواریم این مقاله به شما برای انتخاب بهترین گزینه برای دانلود سخنرانی کمک کرده باشه. خدا یار و نگهدار تون باشه.

 

ارسال نظر: