انواع کفپوش و دیوارپوش ماربل شیت طرح سنگ در بازار

کدخبر: 2375966

کفپوش و دیوارپوش ماربل شیت چه به تازگی نصب شده باشد و چه چند قرن قدمت داشته باشد، همیشه ظرافت خاصی با کف مرمری همراه بوده است. سنگ مرمر بادوام، شیک و فوق العاده همه کاره، از دیرباز نماد سنت و تجمل بوده و هزاران سال است که ماده انتخابی ساختمان ها، بناهای تاریخی و معابد بوده است.

اگر به دنبال سرمایه‌گذاری و انتخاب کف پوشی طرح سنگ زیبا هستید، اما با گزینه ‌ها غرق شده ‌اید، به ما اجازه دهید در این مقاله انواع مختلف کف‌های مرمر موجود در بازار را تجزیه کنیم. سنگ های طبیعی در دکوراسیون ساختمان ها گزینه ای مجلل محسوب می شوند.

ظاهر خاکی، زیبایی طبیعی و سازگاری با محیط زیست، سنگ های طبیعی را به متریالی عالی تبدیل می کند که می تواند برای تزئین فضاهای داخلی و خارجی استفاده شود. از بین تمام سنگ های طبیعی، سنگ مرمر در راس بازی قرار دارد.

521

انواع کفپوش ماربل شیت طرح سنگ

در طراحی معاصر، علاوه بر کف، دیوارهای سنگ مرمر اغلب در اتاق های مختلف خانه مانند اتاق نشیمن، حمام و آشپزخانه به صورت ساده و خطی استفاده می شود. در ادامه با انواع دیوارپوش و کفپوش طرح سنگ اشنا خواهید شد.

طرح سنگ مرمر سفید

شاید کلاسیک ترین این دسته باشد، با سنگ مرمر سفید اشتباه نکنید. چیزی که این رنگ را بسیار مورد توجه قرار می دهد، تضاد بین رگه های سفید و تیره تر است که سنگ مرمر را تزئین می کند. نگاهی به برخی از محبوب ترین انتخاب ها برای آن ظاهر تمیز و جاودانه بیندازید.

ماربل شیت کالاکاتا

Calacatta گونه ایتالیایی است که قرن هاست در بازار و طراحی کفپوش وجود داشته است. این کلاسیک ایتالیایی که به عنوان قهرمان چندین پروژه معماری مربوط به رم کلاسیک، رنسانس و باروک شناخته می‌شود، یکی از محبوب‌ترین سنگ‌های مرمر سفید در بازار است.


 این سنگ که یک مرمر لوکس در نظر گرفته می‌ شود، با رگه ‌های خاکستری روشن بسیار ظریف که با نت‌های ریز کهربایی و طلایی مشخص می ‌شود.

521

سنگ مرمر کارارا

این نوع که به طور رسمی به عنوان سنگ مرمر بیانکو کارارا نیز شناخته می شود، به رنگ جامد سفید و خاکستری عرضه می شود. بر خلاف سایر انواع مرمر، به دلیل برخورداری از رگه های نازک و پر منحصر به فرد است. طبقه بندی های مختلفی در زیر سنگ مرمر Bianco Carrara وجود دارد که سطح سفیدی آن هر گروه را مشخص می کند. این نوع مرمر کارارا که به دلایل خوبی مشهور است.

بیانکو لاسا

اگر به دنبال یک کفپوش مرمر سفید با ویژگی های خاص هستید، ممکن است بخواهید بیانکو لاسا را در نظر بگیرید که به خاطر پایه کریستالی سفید و رگه‌ های خاکستری متمایل به آبی مشخص آن شناخته شده است، اغلب ترکیب‌ های نرم سفید و خاکستری را می‌ بینید که با یک یا دو رگه سیاه ضخیم برجسته در هم آمیخته شده‌ اند.

سنگ مرمر بژ

اگر به دنبال سنگی با رنگ روشن با گرمای بیشتر هستید، ممکن است بخواهید این گزینه های کاشی مرمری بژ را در نظر بگیرید.

 

521

موسکاتو بژ

Moscato Beige با پایه برشته نرم خود با رگه های مرواریدی و رنگ روشن تر که تا حدی سطح آن را می پوشاند مشخص می شود. این تنوع یکی از گزینه‌ های بژ روشن ‌تر برای صاحب خانه ‌هایی است که به دنبال رنگی ظریف در کف خانه‌شان هستند.

بوتیچینو

یکی دیگر از انواع با پایه رنگی ملایم، Boticcino به زیبایی شناسی کلاسیک مرمرهای ایتالیایی وفادار است. ترکیب منحصربه‌فرد رگه‌ های طلایی و سایه ‌های سفید متمایز آن شبیه حرکت فوم دریا است و مطمئناً افزودنی پیچیده برای خانه شما خواهد بود.

سنگ مرمر خاکستری

یکی دیگر از مقوله‌های پرطرفدار، کاشی ‌های سنگ مرمر خاکستری دارای چندین رنگ خنثی است که طیف‌ های مختلفی از رنگ ‌ها را پوشش می‌دهند. با مقیاس رنگی آن از رنگ ‌های مرواریدی گرفته تا اخرای نقره‌ای و خاکستری، مطمئناً رنگ مناسبی پیدا می‌ کنید که مطابق با سلیقه شخصی شما باشد.

خاکستری روشن

اگر به دنبال چیزی هستید که کاملاً سفید نباشد اما خیلی تیره نباشد، Pacific Grey ممکن است برای شما مناسب باشد. علاوه بر پایه خاکستری فرورفته، دارای رگه های سفید نازکی نیز است که این قابلیت را دارند که نور را به زیبایی جذب کنند.

فیور دی بوسکو

این کاشی مرمری منحصربفرد به دلیل رنگ خاکستری دودی خود که با رگه های متناوب سفید و کهربایی مخلوط شده است، شناخته شده است. همچنین گاهی اوقات خطوط نارنجی رنگی را در سرتاسر کاشی مرمر مشاهده خواهید کرد.

521

 

مارنگو گری

اگر می خواهید رنگ خاکستری عمیق تری برای کف خود داشته باشید، اینجا گزینه خوبی برای شماست. خاکستری مارنگو ترکیبی منحصر به فرد از خاکستری روشن، خاکستری تیره و سفید کرمی دارد که جل.ه ای زیبا به منزل شما می بخشد.

سنگ مرمر سیاه

اگر از آن دسته ای هستید که عاشق رنگ تیره هستید، کاشی مرمر سیاه بهترین گزینه برای شما خواهد بود. روی کاشی مرمر سیاه رنگ لوکس نوشته شده است و در حمام، آشپزخانه و بارها خیره کننده به نظر می رسد. قاعده کلی این است که سنگ مرمر سیاه برای فضاهای بزرگتر مناسب است، زیرا ممکن است یک اتاق کوچک را تحت الشعاع قرار دهد.

مارکوینا سیاه

احتمالاً رایج ترین نوع سنگ مرمر سیاه است، بسیاری از صاحبان خانه معمولاً به دنبال این نوع باسکی هستند. این سنگ سیاه جامد دارای رگه هایی از رگه های سفید در سراسر آن است، با این حال می توان آن را به رنگ سیاه جامد نیز جلا داد.

نرو پورتورو           

همتای ایتالیایی سیاهپوست، Nero portoro به همان اندازه که زیباست جسورانه است. با الگوی منحصربه‌فرد مانند پلنگ طلایی و قهوه‌ای روشن، هر دال بسیار منحصربه‌فرد است و دقیقاً شبیه یک موزاییک طبیعی است.

سنگ مرمر قهوه ای

این گروه رنگی می تواند به طور همزمان امن و ماجراجو باشد و هر بار که میهمانان آن را می بینند، تجربه متفاوتی را به ارمغان می آورد. فقط مطمئن شوید که این را در اتاقی با نور مناسب نصب کنید، زیرا ممکن است رنگ قهوه ای خیلی تیره به نظر برسد و طراحی اتاق را تحت الشعاع قرار دهد.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر: