چطور یک خودروبر مناسب پیدا کنیم؟

کدخبر: 2376095

آیا تا به حال خودروی شما در خیابان یا جاده دچار نقص فنی شده است؟ گاهی اوقات خودروها در اثر خرابی، تصادف یا هر علت دیگری حرکت نمی کنند. اگر چنین اتفاقی برای اتومبیل شما بیفتد چه می کنید؟ همه ی رانندگان می دانند که برای حمل اتومبیل به تعمیرگاه باید از خودروبر استفاده نمایند. خودرو بر به تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته ای گفته می شود که برای حمل خودرو به کار می روند. با استفاده از این تجهیزات، صدمه ای به خودروی شما وارد نمی شود. البته خودروبر فقط برای حمل خودروهای خراب و تصادفی نیست. بلکه برای حمل خودروهای صفر، وارداتی، لاکچری، مسابقه ای و ... هم از این وسیله استفاده می کنند.

شما هم می توانید با جستجو در اینترنت، تعداد زیادی از شرکت های خودروبر را پیدا کنید. اما آیا همه ی این شرکت ها معتبر و قابل اعتماد هستند؟ در پاسخ باید گفت خیر. برخی از این شرکت ها به صورت غیر مجاز فعالیت می کنند. بنابراین در زمان انتخاب شرکت خودروبر باید دقت کنید. در ادامه بیشتر در این مورد صحبت می کنیم و عوامل موثر در انتخاب یک شرکت خودروبر مناسب را مورد بررسی قرار می دهیم.

541

چرا باید برای حمل اتومبیل از خودروبر استفاده کنیم؟

خودروبر ، به عنوان ایمن ترین راه برای حمل و جابه جایی خودروهای سالم و خراب به شمار می رود. با این روش، خودروی شما به وسیله ی افراد ماهر و کاربلد و تجهیزات پیشرفته جابه جا می شود. این تجهیزات مانع از حرکت خودرو و آسیب دیدگی آن در حین انتقال می شوند. با استفاده از خدمات شرکت های خودرو بر اتومبیل شما در یک شرایط ایمن به مقصد می رسد و احتمال خسارت و بروز حوادث به صفر می رسد.

541

 

یک شرکت خودروبر مناسب چه ویژگی هایی دارد؟

 

اگر نمی دانید که چگونه یک خودروبر مناسب را پیدا کنید، ادامه ی این مطلب را مطالعه نمایید تا با ویژگی های شرکت خودروبر آشنا شوید.

 

یکی از این ویژگی ها، اعتبار شرکت است. شما باید از خودروبری استفاده کنید که مجوز فعالیت داشته باشد. علاوه بر این، باید به شهرت و سابقه ی فعالیت شرکت هم توجه نمایید. معمولا شرکت هایی که خدمات با کیفیتی به مردم ارائه می دهند، مشتریان زیاد و شهرت خوبی به دست می آورند. شرکت های خودروبر معتبر، خدمات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به مشتریان ارائه می دهند. این شرکت ها توانایی و نیروی لازم را برای انتقال سریع خودروی شما دارند. از دیگر ویژگی های خودروبر مناسب می توان به تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته ی شرکت اشاره کرد. حمل خودرو یک فرایند سخت و حساس است. می دانید که کوچکترین اشتباه می تواند خسارت های زیادی را به همراه داشته باشد. شرکت های خودروبر معتبر کاملا به این موضوع آگاه هستند و برای جلوگیری از هر گونه خسارت، از بهترین ابزارها و دستگاه ها استفاده می کنند. به این ترتیب، علاوه بر حفظ سلامت خودرو، رضایت مشتریان را به دست می آورند. یکی از این شرکت ها، خودروبر تهران می باشد که با استفاده از امکانات متنوعی مانند یدک کش، کامیون حمل ماشین و ... خدمات خود را ارائه می دهد. مشتریان عزیز می توانند برای حمل خودروها در داخل یا بیرون از شهر با این شرکت تماس بگیرند.

 

معمولا شرکت های خودروبر در تمام ساعت شبانه روز در دسترس هستند. علاوه بر مواردی که گفتیم نباید از کارکنان و تکنسین های ماهر غافل شوید. شرکت های خودروبر جهت ارائه ی خدمات خود از افراد آموزش دیده و با تجربه استفاده می کنند. با این کار، میزان خطا را به حداقل می رسانند. یکی دیگر از مواردی که در انتخاب خودرو بر مناسب باید به آن توجه کنید، هزینه های دریافتی آنها است. این هزینه ها باید استاندارد و متناسب با نرخنامه باشند. در غیر این صورت شما متحمل هزینه های سنگینی می شوید.

 

برای حمل اتومبیل با خودروبر چقدر هزینه باید پرداخت کنیم؟

 

541

یکی از مهم ترین موارد در انتخاب یک خودروبر، هزینه حمل اتومبیل است. باید دقت داشته باشید که هزینه ی ثابتی برای حمل خودرو وجود ندارد. چون فاکتورهای مختلفی در تعیین هزینه حمل خودرو تاثیر دارند. اگر برای حمل ماشین خود نیاز به خودروبر داشتید، حتما اطلاعات کافی درباره نوع خودرو و خرابی آن به شرکت خودروبر ارائه دهید. این کار باعث می شود تا خودروبر مناسبی برای حمل ماشین شما انتخاب شود و در هزینه های حمل خودرو صرفه جویی گردد. فاکتور دیگری که بر هزینه حمل خودرو موثر می باشد، مسافتی است که باید اتومبیل شما توسط خودروبر جابه جا شود. نوع خودروی شما و نوع یدک کش هم بر روی هزینه حمل تاثیر می گذارند. دقت کنید که هزینه حمل خودروهای سنگین بیشتر از خودروهای سبک است. ضمن اینکه اگر برای جابه جایی خودروی صفر خود تقاضای بیمه یا گارانتی نمایید باید هزینه ی جداگانه ای بابت آن بپردازید.

سخن پایانی ...

با گسترش شهرها و استفاده زیاد از خودرو، نیاز به خدمات حمل خودرو بیش از گذشته احساس می شود. به همین علت شرکت های خودروبر جهت کمک رسانی به صاحبان خودرو فعالیت خود را آغاز کردند. اگر خودروی شما به هر دلیلی در جاده یا خیابان متوقف شود، می توانید به راحتی و تنها با یک تماس از خدمات حمل خودرو استفاده نمایید. در حال حاضر شرکت های زیادی در این زمینه فعالیت می کنند، اما همه ی آنها مجوز فعالیت ندارند. شما می توانید با توجه به نکاتی که در این مقاله گفتیم، یک شرکت خودروبر مناسب و معتبر را انتخاب نمایید.

 

منبع : خودروبر امید

 

 

 

ارسال نظر: