بهترین مدل های فر توکار اخوان

کدخبر: 2376176

استفاده از فر توکار مزایای بسیاری دارد و زمانی که توسط برند معتبری نظیر اخوان تولید شده باشد، مزایا چندین برابر می‌شوند. در مجموع اگر می‌خواهید بهترین فر ایرانی با امکانات و قابلیت‌های خاصی را با هزینه و بودجه محدود خریداری کنید، تولیدات برند اخوان ممتازترین گزینه برای شما خواهد بود.

در مجموع فرهای اخوان در 3 مدل فر توکار برقی، فر توکار برقی-گازی و فر توکار گازی تولید می‌شوند و مدل‌های با‌کیفیتی را در برمی‌گیرند. به همین دلیل در این مطلب چندین مدل پرفروش و درجه یک را از بهترین مدل‌های فر توکار اخوان معرفی خواهیم کرد.

فر توکار اخوان مدل F20

به عنوان یکی از بهترین فرهای توکار برقی می‌توان به فر اخوان مدل F20 اشاره کرد که به لوله‌کشی گاز نیازی ندارد و از ویژگی و مزیت مهم درب 4 جداره برخوردار است. از لحاظ ظاهری دارای شیشه سکوریت مشکی ایتالیایی می‌باشد که از مقاومت و ماندگاری بالایی بهره‌مند شده است. لبه‌های شیشه محصول ابزار خورده است و به یک دستگیره نقره‌ای رنگ اتصال دارد.

همچنین فر توکار اخوان مدل F20 در ابعاد 60 سانتی‌متر طول و 60 سانتی‌متر عرض طراحی شده است و گنجایش آن 70 لیتر می‌باشد. در خصوص سایر ویژگی‌ها و مزایای این فر توکار اخوان می‌توان به 12 برنامه پخت، صفحه کنترل تمام تاچ، قابلیت یخ زدایی، فن کانوکشن و بهره‌مندی از قطعات جانبی اشاره کرد.

فر توکار اخوان مدل F25

فر توکار اخوان مدل F25 یکی دیگر از نمونه‌های برقی می‌باشد که در میان محصولات پرفروش و محبوب این برند قرار گرفته است. طراحی ظاهری این محصول از جنس و جلوه شیشه سکوریت مشکی است که از لبه ابزار خورده آینه‌ای برخوردار می‌باشد.

بهره‌گیری از فن سیرکولیشن در این محصول باعث شده است ویژگی‌های مهمی از قبیل پخش حرارت یکنواخت، پخت سریع‌تر و به‌طبع صرفه‌جویی در مصرف را ایجاد کند. همچنین این مسئله به پخت یکنواخت و کامل غذا یا شیرینی در فر هم کمک قابل توجهی می‌کند.

در ضمن فر توکار اخوان مدل F25 مجهز به حسگر پخت و برنامه یخ زدایی است تا روند تهیه غذا و شیرینی را سهولت بیشتری ببخشد. ابعاد این فر آشپزخانه در 60 سانتی‌متر عرض و 60 سانتی‌متر طول است و دارای ظرفیت 70 لیتری می‌باشد.

فر توکار اخوان مدل F35

00

 

فر توکار اخوان مدل F35 یکی دیگر از نمونه‌های فر برقی اخوان است که نسبت به مدل‌های قبلی دارای ظاهری متفاوت می‌باشد و به‌طبع برای افرادی با سلیقه خاص، انتخابی عالی به شمار می‌رود. طراحی ظاهری یا درب این محصول از جنس شیشه رفلکتیو و استیل است که به صورت افقی باز می‌شود.

این فر با برخورداری از تایمر تاچ اسکرین، چهار المنت و 12 برنامه پخت به یک آشپزی بهتر و مطلوب‌تر کمک می‌کند. در ضمن در این بهترین فر توکار اخوان حسگر پخت، برنامه یخ زدایی و قفل کودک هم تعبیه شده است و در ابعاد 60 در 60 و گنجایش 70 لیتری عرضه می‌شود.

فر توکار اخوان مدل F36

فر توکار اخوان مدل F36  از دیگر نمونه‌های فر برقی است که مجهز به چهار المنت و نمای ظاهری شیشه سکوریت مقاوم و مشکی می‌باشد. این محصول دارای گنجایش 70 لیتری است و با توجه به ویژگی‌های کاربردی و مهم خود از قیمت مناسبی بهره‌مند شده است.

این محصول از جدیدترین تولیدات برند اخوان است و از این رو از قابلیت جدید باز شدن درب از کنار برخوردار می‌باشد. به عبارتی درب فر توکار اخوان مدل F36 از کنار به شکل دستی یا برقی باز می‌شود و شیشه آن ایتالیایی است.

فر توکار اخوان مدل F3

اگر دارای بودجه محدودی هستید و به دنبال خرید یک فر توکار قیمت مناسب می‌باشید، فر اخوان مدل F3 می‌تواند گزینه مطلوبی برای شما باشد. عملکرد این محصول به صورت برقی-گازی است و از این رو علاوه بر پریز برق، به لوله‌کشی گاز هم نیاز دارد.

نمای ظاهری این فر توکار به شکل شیشه و استیل است و متریال ساخت آن در برابر حرارت و ضربه مقاومت بالایی نشان می‌دهند. شعله پخش کن گازی در این محصول به پخت یکنواخت کمک می‌کند. ضمناً به یک عدد جوجه گردان مجهز است.

فر توکار اخوان مدل F11

فر توکار اخوان مدل F11 یکی از بهترین فرهای آشپزخانه با بهره‌گیری از قیمتی مناسب و اقتصادی به همراه ظاهری جذاب است. این محصول کاربردی دارای شعله پخش کن گازی ایتالیایی است که در پخت یکنواخت غذا تأثیر فراوانی می‌گذارد. همچنین بهره‌مندی از قفل کودک، 70 لیتر ظرفیت، تایمر تاچ اسکرین، شلنگ ایمنی استنلس استیل و جوجه گردان از دیگر مزایای مهم آن به حساب می‌آید.

فر توکار اخوان مدل F15

00

به عنوان یکی دیگر از محصولات اقتصادی و مقرون به صرفه می‌توان فر توکار اخوان مدل F15 را معرفی کرد که مدلی با کارکرد گازی و برقی است. پوشش لعاب و جنس این محصول مثل اکثر مدل‌های فر توکار اخوان از لعابEasy to Clean  است که به معنای نظافت سریع و آسان می‌باشد. طراحی ظاهری این فر ترکیبی از جنس شیشه و استیل است و برای استیل آن از استیل ضد لک و برای شیشه از جنس ایتالیایی استفاده شده است. همچنین این محصول به شلف استیک پز ترمزدار مجهز شده و با در نظر گرفتن تمامی خصوصیات باید گفت کارایی مفیدی را نسبت به قیمت ارائه می‌کند.

فر توکار اخوان مدل F18

فر توکار اخوان مدل F18 آخرین مورد از بهترین مدل‌های فر توکار اخوان است که با ظاهر متفاوت شیشه سفید خود توجه کاربران بسیاری را به خود جلب می‌کند. از این رو حتی با در نظر گرفتن قیمت مناسب و جنس شیشه ایتالیایی مقاوم آن باید گفت خرید و انتخاب هوشمندانه‌ای به حساب می‌آید. قفل کودک، شعله پخش کن گازی ایتالیایی، شلف استیک پز، جوجه گردان و چندین مزیت دیگر موجب برتری و محبوبیت این فر آشپزخانه شده‌اند.

خرید بهترین فر توکار اخوان

در نهایت برای خرید بهترین فر توکار اخوان می‌توان به تمامی مدل‌های مذکور اطمینان کامل داشت و بر اساس نیاز، سلیقه و هزینه خود مناسب‌ترین گزینه را از میان آن‌ها انتخاب نمود. پس از آن تنها باید به یکی از نمایندگی‌های معتبر اخوان که محصولات را با بیشترین تخفیف به همراه ضمانت نامه معتبر ارائه می‌کنند، مراجعه کرد.

 

 

ارسال نظر: