پر فروش ترین لباس فوتبال جام جهانی قطر

کدخبر: 2376166

همیشه عوامل زیادی در استقبال از یک لباس فوتبال تاثیر گذار بودند که از جمله اونا به طراحی زیبا، کیفیت بالا، موفقیت اون تیم و محبوبیت ستاره های تیم میشه اشاره کرد. جام جهانی قطعا بزرگترین میدان برای نمایش فوتبال به جهان هست که برترین تیم های ملی فوتبال در اونجا با هم رقابت میکنن و از بین اونا کیت هایی که شرایط بالا رو بیشتر داشته باشن، جز پر فروش ترین لباس های فوتبال میشن.

 

25152

گاهی نقش یکی از عوامل بالا اونقدر برجسته میشه که تمام نکات مثب دیگه رو تحت تاثیر میذاره. برای مثال لباس دوم آلمان با اینکه بسیار زیبا و عالی بود ولی بدلیل عدم موفقیت آلمان در جام جهانی استقبال خوبی ازش نشد!

در ادامه این مطلب قصد داریم بهترین و پر فروش ترین لباس های جام جهانی قطر رو با هم ببینیم.

1-لباس شماره یک

لباس اول آرژانتین قطعا پر فروش ترین لباس جام جهانی قطر بود که در نمایندگی آدیداس زود تر از همه کیت ها موجودیش تمام شد و طرفداران تیم که نتونسته بودن تهیش کنن رو ناراحت کرد. قطعا شرکت آدیداس هم نمیتونست حدس بزنه مسی از شروع جام تا روز آخر قرار بدرخشه و غوغا کنه که اگه همچین حدسی میزد چند برابر بیشتر از این پیراهن تولید میکرد. بعد از اتمام موجودی نسخه اصلی حتی کپی های درجه یک هم بشدت مورد اسقبال قرار گرفتن و اکثر موجودی اونا هم یا تمام شد و یا سایزبندی ها ناقص شدن کهه به همین دلیل بصورت قطعی میتونیم بگیم این کیت پر فروش ترین در این جام جهانی بود.

2-لباس شماره دو

لباس اول ژاپن قطعا یکی از طرح های خیلی زیبای آدیداس بود که از همون روز اول بعد از معرفی رسمی خیلی ها براش شوق و ذوق داشتن. اما بعد از درخشش خیره کننده این تیم در جام جهانی قصه دیگه مثل قبل نبود و مقدار استقبال ازش کاملا عوض شد. پیروزی ژاپن در مقابل آلمان و اسپانیا باعث شد طرفداران ژاپن بصورت دیوانه وار این کیت رو از نمایندگی ها خرید کنن و موجودیش رو به اتمام برسونن. آدیداس از قبل میدونست که ژاپنی ها همیشه استقبال زیادی از پیراهن تیم ملی کشورشون میکنن اما هیچ وقت فکرشو نمیکرد که اونا بتونن آلمان و اسپانیا رو شکست بدن و شاهد همچین درخواست زیادی برای کیت اول تیم بشه.

3-لباس شماره سه

لباس اول مکزیک رو شاید شما انتظار نداشتید ولی استقبال زیاد هواداران این تیم باعث شد فروش خیلی زیادی بکنه و بصورت کلی در نمایندگی آدیداس از دسترس خارج بشه! البته هواداران مکزیکی همیشه معروف به این مورد هستن که هرجا تیمشون بره اونا هم باش هستن و تعداد بیشماری مکزیکی همراه با تیم به قطر امده بودن و میشه گفت تقریبا تمام اونا یک لباس رو حداقل خرید کرده بودن که همین نقش مهمی در این مورد داشت. مکزیک نتایج خیلی بدی نگرفت و میشه گفت با بدشانسی از سعود به مرحله بعد جا موند.

 

25152

 

4-لباس شماره چهار

لباس اول تیم ملی مراکش یا همون غول کش این دوره از مسابقات هم بی شک جز محصولات پر فروش برند پوما بود. عامل موفقیت تیم در مسابقات بنظر مهمترین موضوع در استقبال زیاد از این کیت بود. نتایج درخشان مراکش و شکست دادن تیم های بلژیک، اسپانیا و پرتغال که جز بزرگترین تیم های اروپایی هستن قطعا نقش برجسته ای در این استقبال عمومی داشت.

5-لباس شماره پنج

لباس اول برزیل بیشترین فروش رو در بین محصولات نایک داشت و تعداد زیادی از اون در نمایندگی ها فروخته شد. طراحی لباس عالی بود و نتایج تیم هم درخشان بنظر میرسید تا اینکه بصورت غیر منتظره ای این تیم از گردونه رقابت ها حذف شد. بازی های پر گل و پر انرژی که برزیل انجام میداد در کنار ترکیب رنگ و نقش زیبا عامل بسیار مهمی بود و اگه برزیل به جمع چهار تیم برتر راه پیدا میکرد قطعا جایگاه بهتری در این لیست پیدا میکرد.

 

 

ارسال نظر: