تور استانبول هتل بیز جواهر

کدخبر: 2376317

تور استانبول هتل بیز جواهر

تفاوتی نمی‌کند در چه فصلی قرار است به استانبول سفر کنید. این شهر در هر چهارفصل جاذبه‌های گردشگری خود را برای شما به تصویر می‌کشد. باید به شما بگویم استانبول در صدر کشورهای تماشایی جهان قرار دارد. از همین رو بد نیست قدری در مورد هتل‌های این شهر بدانیم. مخصوصاً امکانات خدماتی رفاهی هتل بیز جواهر استانبول که در تور استانبول ارزان بدون شک نیاز شما خواهد شد. اگر می‌خواهید از تور باکو بدانید کافی است به وب‌سایت ما در این راستا سری بزنید. با ما همراه باشید تا شمارا به یکی از جذاب‌ترین هتل‌های شهر استانبول مهمان کنیم.

اطلاعاتی در مورد هتل بیز جواهر استانبول

هتل بیز جواهر استانبول یکی از هتل‌های چهار ستاره این شهر به شمار می‌آید. این هتل در قلب شهر استانبول و یک موقعیت جغرافیایی بسیار ایده ال واقع‌شده است. به این دلیل می‌گویم در موقعیتی مناسب قرارگرفته است؛ که راه دسترسی به جاذبه‌های گردشگری شهر را به‌راحتی برایتان فراهم می‌کند. این هتل دارای 191 اتاق است که متناسب با نوع خدمت‌رسانی به شما به چهار بخش تقسیم‌شده است. دسته‌بندی این اتاق‌ها شامل،SUPERIOR، DELUXE، BUSINESS و PRESIDENTIAL است. این هتل در هتل بیز جواهر ترکیه، استانبول، منطقه فاتح، محله جانکورتاران، محل اتصال کوچه کوتلوگون و کوچه سید حسن، پلاک 8 واقع‌شده است. این را به یاد داشته باشید که هتل فوق در رده هتل‌های گران‌قیمت استانبول قرار دارد. بدون شک اقامت در هتل بازسازی‌شده دوره عثمانی برای کسانی که طرفدار تاریخ هستند جاذبه‌های مخصوص به خود را فراهم می‌آورد. در تراس این هتل نمای روبه‌دریا مرمر است که بدون تردید روز شمارا می‌سازد.

امکانات رفاهی هتل بیز جواهر

برای تمامی اتاق‌ها خدماتی از قبیل وای فای رایگان، تهویه مناسب، مبلمان شیک، تلویزیون و تخت خواب در نظر گرفته‌شده است. در این هتل شما اجازه استفاده از دخانیات را ندارید مگر در اتاق مخصوصی که برای این امر در نظر گرفته‌شده است. از منوی رستوران می‌توانید صبح مفصلی را نوش جان‌کنید.

تور استانبول هتل بیز جواهر

بدون شک خوردن یک قهوه ترک شمارا سرحال خواهد کرد. خدمت‌دهی خشک‌شویی به‌صورت شبانه‌روزی برای شما فراهم است. همچنین می‌توانید از آرایشگاه مو، گل‌فروشی، فروشگاه و خدمات پزشکی شبانه‌روزی این هتل نیز بهره‌مند شوید. کارکنان این هتل شمارا برای بازدید از مکان‌های دیدنی شهر همراهی می‌کنند. کافی است از آن‌ها بخواهید تا شمارا به تورهای معتبر این شهر معرفی کنند.

بخش خوراکی هتل بیز جواهر

ازآنجایی‌که یکی از لذت‌بخش‌ترین بخش‌های سفر خوردن خوراکی‌های خوشمزه است. باید به شما بگویم در هتل بیز جواهر شما تمامی غذاهای سنتی و مدرن را می‌توانید در منوی پیشنهادی رستوران این مجموعه شاهد باشید. یکی از دل‌پذیرترین غذاهای که در پیش روی شما قرار دارد غذاهای مدیترانه‌ای است که با مواد اولیه برای شما سرو می‌شود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید صفرتا صد طبخ غذا را می‌توانید شاهد باشید و با خیال راحت غذای خود را نوش جان‌کنید. وجود کافی‌شاپ در این هتل نیاز شما به نوشیدنی‌های خوشمزه را مرتفع کرده است. خوردن غذاهای مدرن به سبک کشورهای اروپایی و لذت بردن از غذاهای سنتی ترکی نیز در این هتل بی‌نظیر برای شما در نظر گرفته‌شده است.

امکانات ورزشی بیز جواهر

یکی از دلایلی که همیشه وجه تمایز هتل‌های لوکس را با سایر هتل‌های معمولی مشخص می‌کند. وجود استخرهای سرپوشیده و روباز است که سبب می‌شود افراد حتی در زمان استراحت در هتل هم به تفریح بپردازند. در همین راستا نیاز است بگویم این هتل دارای استخر سرپوشیده، سونا و ماساژ به همراه باشگاه بدن‌سازی است و صفرتا صد نیاز شمارا در این راستا مرتفع کرده است. شما می‌توانید بر اساس بازه زمانی که در این هتل برای شما مشخص می‌شود از خدمات بی‌نظیر امکانات ورزشی آن بهره بگیرید. در این هتل خدمت‌دهی در راستای بهره‌گیری از حمام ترکی نیز به شکل ویژه‌ای برای شما فراهم‌شده است.

تور استانبول هتل بیز جواهر

فاصله نقاط دیدنی از هتل بیز جواهر

  • فاصله تا ایستگاه مترو 500 متر

  • فاصله تا مسجد ایاصوفیه دو دقیقه پیاده‌روی

  • فاصله تا مسجد آبی پنج دقیقه پیاده‌روی

  • فاصله تا کاخ توپ کاپی سه دقیقه پیاده‌روی

  • فاصله تا میدان تکسیم 4 کیلومتر

  • فاصله تا فرودگاه آتاتورک 22 کیلومتر

  • فاصله تا فرودگاه سبیها گوکچن 40 کیلومتر

کلام آخر پیرامون هتل بیز جواهر

همان‌طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید سفر به استانبول آن‌هم با تور استانبول ارزان جذابیت‌های مخصوص به خود را دارد. برای سفر به باکو هم می‌توانید با تور باکو هم‌سفر شوید. ازآنجایی‌که هتل بیز جواهر مزیت‌های بی‌شماری را با خود به همراه دارد. کافی است برای شما بگویم این هتل در موقعیت جغرافیایی بسیار ایده الی قرارگرفته است. تا شما برای دیدن مکان‌های گردشگری این شهر خیلی دررفت و آمد نباشید. از سوی دیگر خدمات رفاهی، خوردنی‌های خوشمزه و خدمات ورزشی این هتل نیز شمارا از حضور در سطح شهر برای رفع نیازهایتان بی‌نیاز کرده است. باید به شما بگویم منظره روبه‌دریای این هتل که مشرف‌به تراس آن است بدون شک خستگی شمارا از بین خواهد برد. امید است مطالب ارائه‌شده در راستای معرفی هتل بیز جواهر و خدمات رفاهی آن موردتوجه شما عزیزان قرارگرفته باشد.

 

ارسال نظر: