توری سرندی با کیفیت را باید از کجا تشخیص داد؟

کدخبر: 2376339

توری سرندی، یک نوع سازه فلزی است که با استفاده از مفتول های گالوانیزه بافته می شود. این سازه که امروزه کاربرد زیادی پیدا کرده است معمولاً در داخل کشور ساخته می شود، و از آن جایی که در حال حاضر نقش بسیار مهمی در صنعت بازی می کند، ما قصد داریم در ادامه توری سرندی را به طور کامل به شما معرفی کنیم و در مورد خرید توری سرندی و قیمت آن نیز صحبت کنیم. به شما هم پیشنهاد می کنیم که تا پایان با ما همراه باشید تا بیشتر با توری سرندی آشنا شوید و بتوانید از قابلیت های منحصر به فرد آن به بهترین نحو ممکن استفاده کنید.

 

541

توری سرندی چه نوع توری است ؟

توری سرندی، یک نوع سیم در هم بافته شده است که در اشکال هندسی مختلفی تولید می شود و انواع گوناگونی دارد. به طور مثال نیز می توان به توری سرندی اشاره کرد که معمولاً جهت نگهداری دام و طیور مورد استفاده قرار می گیرد. 

کاربرد توری سرندی در صنعت چیست؟

در حال حاضر توری سرندی، در حوزه های متعددی مورد استفاده قرار می گیرد که مهم ترین آن ها نیز به شرح ذیل است:

  • ساختمان سازی

یکی از حوزه هایی که از توری سرندی، استفاده می کند صنعت ساختمان سازی است. این صنعت با استفاده از توری سرندیگالوانیزه، جان پناه می سازد تا بتواند خطر ریزش مصالح ساختمانی را به حداقل برساند و جان عابران را از خطرات احتمالی حفظ کند.

  • کشاورزی

صنعت بعدی صنعت کشاورزی است که اکثر ملزومات مورد نیاز خود را با توری سرندی می سازد. به طور مثال نیز می توان به وسایلی مثل توری سایه بان، توری برداشت محصول، توری محافظ پرندگان و توری آفت ها اشاره کرد.

  • دام و طیور

سومین صنعتی که از توری سرندی استفاده می کند، صنعت دام و طیور است که با استفاده از این وسیله توری استخر های پرورش ماهی و توری قفسه آبزیان را می سازد و شرایط لازم برای رشد بهتر آبزیان را فراهم می کند.

  • عمران

آخرین صنعت نیز صنعت عمران است. این صنعت تمام حصار ها و توری هایی که برای حصار کشی مورد استفاده قرار می گیرند را با توری سرندی تولید می کند و نظم را به بهترین نحو ممکن اجرا می کند.

مزیت های استفاده از توری سرندی چیست؟

توری سرندی، از مزیت های منحصر به فرد زیادی برخوردار است. به همین دلیل نیز از زمانی که به بازار عرضه شده، شدیداً مورد استقبال قرار گرفته است. اینک جهت آشنایی بیشتر شما با این محصول ما به برخی از مزیت های آن اشاره می کنیم:

  • ساختار مقاوم

اولین مزیتی که در توری سرندی دیده می شود، مقاومت بالای آن است. این سازه در برابر عواملی مثل رطوبت و خوردگی به معنای واقعی کلمه مقاوم است و به سادگی فرسوده نمی شود. بنابراین با انتخاب آن دیگر نیازی نیست مدام جهت تعمیر و ترمیم آن پول پرداخت شود.

  • نصب راحت

یکی دیگر از مزیت های مهم توری سرندی این است که به راحتی نصب می شود و لازم نیست زمان و هزینه هنگفتی به پروسه نصب آن اختصاص داده شود.

  • وزن سبک

توری سرندی، به گونه ای طراحی شده است که در عین کاربردی بودن وزن بسیار کمی دارد. از این رو به راحتی می توان آن را جا به جا کرد و به مناطق مورد نیاز فرستاد.

قیمت توری سرندیگالوانیزه بر چه اساس تعیین می شود؟

مقدار قیمت توری سرندیگالوانیزه بر اساس مؤلفه های مختلفی تعیین می شود و از آن جایی که معمولاً این مؤلفه ها متغیر هستند و وضعیت ثابتی ندارند نمی توان به صورت قطعی در مورد قیمت توری سرندیگالوانیزه اظهار نظر کرد. اما این در حالی است که قیمت همیشه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و نباید آن را نا دیده گرفت. به همین دلیل نیز ما در این قسمت به صورت اختصاصی در مورد قیمت این وسیله صحبت می کنیم و ملاک هایی که در حین محاسبه قیمت آن مورد توجه قرار می گیرند را بیان می کنیم و این مؤلفه ها عبارتند از:

  • وزن

یکی از مهم ترین و اصلی ترین نکاتی که در حین تعیین قیمت توری سرندی، مورد توجه قرار می گیرد وزن آن است که هر چه بیشتر باشد قیمت توری سرندی نیز به تناسب آن افزایش پیدا می کند.

  • متراژ

یکی دیگر از مسائلی که روی قیمت توری سرندی تأثیر می گذارد، متراژ آن است که مشتری می تواند بر اساس نیاز و بودجه خود در مورد آن تصمیم بگیرد.

تذکر: اگر  قصد خرید توری سرندی را دارید حتماً قبل از این که برای تهیه آن اقدام کنید با یک کارشناس مشورت کنید و راهنمایی بگیرید. از این طریق محصول مورد نظر خود را سریع تر می یابید و در وقت و پول خود نیز صرفه ‌جویی می کنید.

 

 

ارسال نظر: