معرفی سوغاتی های گرگان

کدخبر: 2376400

شهر گرگان مرکز استان گلستان است که در فاصله 5 ساعتی از تهران قرار دارد. این شهر با جاذبه های زیبا و چشم نوازی که دارد، پذیرای میهمانان و گردشگران در سرتاسر سال است. منطقه جنگلی نهارخوران، پارک جنگلی النگدره، روستای زیارت، دریاچه توشن، تپه هزار پیچ، جاده زیبای توسکستان، آبشار باران کوه، دهکده جهان نما، بازار نعلبندیان، مقبره خال نبی، مینودشت و خانه امیر لطفی از مراکز تفریحی و دیدنی گرگان هستند که نباید بازید آن‌ها را از دست داد. برای این که اقامت به یادماندنی در گرگان داشته باشید، بهتر است که رزرو هتل و خرید بلیط تهران گرگان را به صورت آنلاین انجام دهید و سفری راحت و دلچسب را تجربه کنید. همراه ما باشید تا درباره سفر به شهر گرگان بیشتر بدانید.

 محبوب ‌ترین سوغاتی های شهر گرگان

اگر در حال برنامه ریزی برای تهیه بلیط تهران گرگان هستید و قصد سفر به این شهر زیبا و سرسبز را دارید، خرید صنایع دستی و سوغاتی از این شهر را فراموش نکنید. خرید خوراکی به عنوان سوغات، بهترین قسمت سفر است. حلوای اوماج یکی از خوش طعم ترین حلواهای ایرانی است که مشابه طعمش را در هیچ کجا پیدا نمی کنید. یکی دیگر از شیرینی های معروف و خوشمزه گرگان، نان زنجبیلی است که به هیچ عنوان نباید خوردن آن را از دست بدهید.

8541

اگر به دنبال خرید خوشمزه ترین سوغات گرگان می گردید، شیرینی سنتی سرغربیلی را از یاد نبرید. لذت خوردن این شیرینی تخم مرغی شکل همراه با چای درحالی که از پنجره هتل محو تماشای زیبایی های خلقت هستید، لذتی است که به هیچ عنوان نباید آن را از دست بدهید.

اگر به دنبال زیباترین صنایع دستی گرگان هستید، قالیچه ترکمن یکی از بهترین انتخاب هاست. بیشتر طرح های قالیچه های ترکمن از اشکال هندسی تشکیل شده که آن را مناسب استفاده با هر دکوراسیونی کرده و چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می کند.

8541

یکی دیگر از ارزشمندترین سوغاتی های گرگان، ابریشم بافی است. شال، روسری، چادرشب و دستمال از سری محصولاتی هستند که ابریشم بافی می‌شوند و هدیه ای ارزشمند و گران جهت سوغاتی محسوب می شوند. جاجیم بافی از دیگر صنایع دستی است که خرید آن به عنوان سوغات می تواند ایده خوبی باشد. برای خرید سوغاتی از گرگان بازدید از بازارهای سنتی این شهر را فراموش نکنید.

رزرو هتل در گرگان

در شهر گرگان هتل های زیادی وجود دارد که می توانید آن ها را در مدت زمان اقامت خود رزرو کنید. توجه داشته باشید که گرگان یک شهر توریستی است و هتل های این شهر در بیشتر مواقع در حالت رزرو قرار دارند. برای این که در مسافرت خود دچار مشکل نشوید، هتل مدنظر خود را از قبل رزرو کنید.

در ادامه چند مورد از بهترین هتل های گرگان را معرفی کرده ایم:

·هتل جهانگردی ناهار خوران

هتل ناهار خوران یکی از بهترین هتل های گرگان است که در دل جنگل های هیرکانی و فاصله 8 کیلومتری از این شهر واقع شده است. این هتل در 3 طبقه و 150 اتاق بنا شده است و می تواند انتخاب خوبی جهت اقامت در گرگان باشد.

از مزایای رزرو هتل ناهار خوران می توان به دسترسی آسان به تفریحگاه های گرگان اشاره کرد. پارک جنگلی النگدره و روستای زیارت از مناطق تفریحی گرگان هستند که در فاصله 7 کیلومتری از این هتل واقع شده اند. سایر مراکز تفریحی نیز در همین محدوده زمانی با هتل فاصله دارند. بیشتر افرادی که در این هتل اقامت داشته اند، آن را به دیگر مسافران نیز توصیه کرده اند.

 

8541

·هتل زیارت گرگان

بعد از خرید بلیط تهران گرگان باید به دنبال رزرو بهترین هتل گرگان باشید. هتل زیارت با مساحت 2000 مترمربع در روستای خوش آب وهوای زیارت و در انتهای جاده زیبا و خاطره انگیز ناهار خوران واقع شده است. از امتیازات رزرو این هتل می توان به دسترسی آسان به مراکز تفریحی اشاره کرد. به طوری که فاصله هتل تا روستای زیارت حدود 8 دقیقه پیاده روی دارد. وضعیت دید اتاق های هتل بسیار فوق العاده است، به طوری که می توانید انتخاب کنید که اتاق شما رو به جنگل، کوه یا رودخانه باشد.

·هتل آذین

هتل بین المللی 4 ستاره آذین در ورودی شهر گرگان واقع شده است که چشم اندازی زیبا به دشت زیبای ترکمن و کوه و جنگل های سرسبز گرگان دارد. فاصله این هتل تا مرکز تفریحی ناهارخوران کمتر از نیم ساعت است که به راحتی و در کمترین زمان می توانید برای گشت وگذار به این تفرجگاه و سایر مراکز دیدنی گرگان بروید.

8541

 

سایت رسمی خرید بلیط هواپیما از طریق فلای تودی

مهمترین بخش در هر سفری، تهیه بلیط و رزرو هتل است. اگر قصد سفر به گرگان را دارید، می‌توانید از طریق سایت اینترنتی فلای تودی، خرید بلیط تهران گرگان را به همراه رزرو اتاق در هتل های زیبای این شهر انجام دهید.

سیستم رزرو بلیط هواپیما و هتل در فلای تودی به نحوی است که بهترین قیمت ها را به شما ارائه می دهد. به این ترتیب، می توانید در هزینه های سفر خود صرفه جویی کنید. علاوه بر تهیه بلیط، می توانید در دل جنگل های گرگان برای خود اقامتگاهی رزرو کنید و از تماشای جنگل های سرسبز این شهر لذت ببرید. برای رزرو هتل از طریق فلای تودی، فقط کافی است که قیمت و امکانات هتل ها را باهم مقایسه کرده و بهترین اتاق هتل را با توجه به سلیقه و بودجه خود انتخاب کنید. فلای تودی ارزانترین و متنوع ترین مرجع خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل با پشتیبانی 24 ساعته باکیفیت ترین خدمات سفر را در اختیار شما قرار می دهد.

 

 

 

 

ارسال نظر: