سفرکارت علی بابا یک تیر و دو نشان؛ هم هدیه و هم تصویر برند بهتر

کدخبر: 2376414

 

سفرکارت علی باب

اگر هنوز برای خرید هدیه سازمانی تصمیم خاصی نگرفته‌اید، کمی دست نگه دارید! پیش از خرید نهایی هدایای سازمانی باید همه ویژگی‌های مثبت و منفی آن را در نظر بگیرید؛ سپس هدیه‌ای را انتخاب کنید که علاوه‌بر خلاقیت، بسته‌بندی مناسب، شیک‌بودن و... به‌اندازه کافی احساسات مخاطب را درگیر کند.

سفرکارت علی بابا یکی از همین هدایای سازمانی است که همه جنبه‌های یک هدیه سازمانی خوب را دارد. این کارت هدیه ویژه سفر طوری طراحی شده که تصویری جذاب از برندتان در ذهن مخاطب بسازد و درعین‌حال، حال‌وهوای شگفت‌انگیز سفر را به او هدیه دهد. در این مطلب با ما همراه باشید تا صفر تا صد خرید و استفاده از سفرکارت شرکت سفرهای علی‌بابا را بررسی کنیم.

سفرکارت علی بابا چیست؟

سفرکارت علی بابا جدیدترین محصول این مجموعه است. سفرکارت طراحی شده تا به‌صورت هدیه سازمانی مورداستفاده قرار گیرد. این هدیه سازمانی جذاب و متمایز، روزهای خوش سفر را به مخاطب تقدیم می‌کند. مشتریان، همکاران و شرکای تجاری شما می‌توانند با استفاده از سفرکارت در یکی از لوکس‌ترین هتل‌های ایرانی یا خارجی اقامت کنند یا چند روزی مهمان اقامتگاه‌های بومگردی باشند.

متناسب با اعتبار سفرکارت، بلیط پرواز داخلی یا خارجی بخرند یا سفری زمینی را با قطار و اتوبوس پشت‌سر بگذارند. یکی دیگر از خدمات سفرکارت علی بابا را می‌توان خرید انواع تورهای خارجی و داخلی دانست. سفر با تور برای افرادی مناسب است که پکیج سفر را به خرید جداگانه هریک از آن‌ها ترجیح می‌دهند. هدیه‌گیرندگان سفرکارت حس ناب تجربه سفر را در شرایطی تجربه می‌کنند که دلیل اصلی این حال خوب را سازمان و برند شما می‌دانند. این موضوع باعث توسعه و گسترش کسب‌وکارتان خواهد شد.

امکانات کارت هدیه سفر علی بابا

یکی از ویژگی‌های جذاب سفرکارت علی بابا که آن را نسبت به دیگر کارت‌های هدیه سفر متمایز می‌کند، محدودنبودن آن در خرید محصولات گردشگری از طریق سایت یا اپلیکیشن علی‌بابا است. مخاطبان اصلی سفرکارت می‌توانند با اعتبار یک کارت هدیه سفر، چند محصول گردشگری (برای مثال بلیط پرواز، رزرو هتل و...) را با هم بخرند.

اگر مدیران شرکت‌ها و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک سفرکارت را در تعداد زیاد و مبالغ بالا سفارش دهند، می‌توانند از مزایای بیشتری برخوردار شوند که دستشان را برای خرید مناسب‌ترین سفر کارت باز می‌گذارد. تولید و چاپ اختصاصی کارت هدیه با درج لوگوی سازمان شما، دریافت کدهای سفرکارت در قالب فایل اکسل برای استفاده در سیستم‌های اتوماسیون سازمانی و... نمونه‌هایی از امکانات خاص سفارش ویژه سفرکارت هستند.

خوشبختانه در سفارش سفرکارت هیچ محدودیتی برای حداقل یا حداکثر اعتبار وجود ندارد. شما به‌عنوان صاحب کسب‌وکار، مدیر شرکت یا یکی از اعضای تیم منابع انسانی می‌توانید سفرکارت را در هر تعداد و مبلغ دلخواهی سفارش دهید.

محدودیت‌های سفرکارت

هرچند سفرکارت طوری طراحی شده که امکانات پرشمارش مدیران شرکت‌ها را شگفت‌زده کند؛ اما محدودیت‌هایی هم دارند. البته این محدودیت‌ها آنقدری نیست که چیزی از نقاط قوت سفر کارت علی بابا کم کند.

یکی از این موارد محدودیت سفرکارت در نقدکردن اعتبارش است. مخاطبی که سفرکارت را به‌عنوان هدیه دریافت کرده، نمی‌تواند اعتبار کارت را نقد کرده و از آن برای موارد دیگر استفاده کند. این کارت فقط طراحی شده است تا افراد اعتبارش را در خرید محصولات گردشگری علی‌بابا و تجربه سفر خرج کنند.

محدودیت دیگر سفرکارت مخاطبان آن هستند. درحال‌حاضر فقط کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ امکان استفاده از سفرکارت را به‌عنوان هدیه سازمانی دارند. مجموعه علی‌بابا فعلا برنامه‌ای برای عرضه سفرکارت در مصارف شخصی اجرا نکرده است.

خرید سفرکارت

خرید سفرکارت فرایند وقت‌گیری نیست و در چند دقیقه انجام می‌شود. همین مورد را می‌توان یکی دیگر از نقاط قوت جدیدترین محصول علی‌بابا به‌حساب آورد. برای خرید و سفارش سفر کارت علی بابا وارد صفحه معرفی آن در سایت شوید. پس از مطالعه ویژگی‌ها و امکانات سفرکارت روی گزینه ثبت درخواست ضربه بزنید. در این مرحله باید فرمی را پر کرده و اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی، شماره تلفن همراه، آدرس ایمیل، مبلغ درخواستی اعتبار و نام برند و سازمان‌تان را بنویسید.

 

 

 

در روش دوم برای سفارش سفر کارت می‌توانید این اطلاعات را با موضوع سفارش سفر کارت علی بابا به آدرس ایمیل safarcard@alibaba.ir بفرستید. درصورتی‌که دوست نداشتید از هیچ‌یک از این دو راه استفاده کنید، با شماره تلفن 02100000000 تماس بگیرید. با این روش به‌طورمستقیم با افراد تیم فروش سفرکارت صحبت خواهید کرد.

استفاده از سفرکارت علی بابا

استفاده از سفرکارت علی بابا از چیزی که فکر می‌کنید، ساده‌تر و راحت‌تر خواهد بود. این محصول یک کارت فیزیکی است که یک طرف آن تصویر لوگوی برند شما یا طراحی خود علی‌بابا ثبت شده و طرف دیگر آن یک کد فعالسازی و یک شماره سریال خرید اختصاصی قرار گرفته است.

برای استفاده از سریال خرید اختصاصی باید حتما پوشش روی آن را خراش دهید. مراقب باشید طوری پوشش را پاک نکنید که شماره سریال هم همراه آن از بین برود.

حالا وارد سایت علی‌بابا یا اپلیکیشن آن شوید و پس از کمی جستجو محصول یا محصولات دلخواهتان را بخرید. در صفحه ثبت نهایی سفارش و پرداخت هزینه، سریال خرید اختصاصی را در کادر مربوط به کد هدیه بنویسید. به‌اندازه اعتبارتان از هزینه سفر کاسته خواهد شد. اگر اعتبار سفرکارت بیشتر هز هزینه سفرتان باشد، باقی اعتبار در کارت باقی می‌ماند تا در خریدهای بعدی‌تان از آن استفاده کنید.

اگر در بررسی امکانات سفرکارت، سفارش کارت هدیه سفر یا خرید محصول از طریق سفرکارت علی بابا با مشکلی روبه‌رو شدید، حتما با تیم پشتیبانی علی‌بابا تماس بگیرید.

 

ارسال نظر: