کدام شرکت باربری معتبر است ؟

کدخبر: 2376523

بهترین و تخصصی ترین خدمات باربری

 

شاید برای شما عزیزان نیز پیش آمده باشد که قصد داشته باشید محموله و کالا و یا اثاثیه خود را از نقطه ای از استان تهران به سایر نقاط منتقل نمایید اما با یک شرکت معتبر و مناسب آشنایی نداشته باشید . از انجایی که مدتی است اخباری در خصوص شرکت های غیر معتبر فعال در حمل و نقل و باربری تهران به گوش می رسد بر آن شدیم که یکی از بهترین و قدیمی ترین شرکت های حمل و نقل در استان تهران را به شما عزیزان معرفی نماییم .

 

شرکت باربری آنی بار از قدیمی های حمل و نقل در ایران می باشد که با کمترین هزینه امکان انتقال اثاثیه و کالاهای صنعتی و تجاری را برای شما عزیزان فراهم می نماید .

در مجموعه آنی بار شما عزیزان می توانید از انواع خودروهای باربری استفاده نموده و محموله های خود را داخل تهران جابجا نمایید و به سایر شهر های کشور ارسال کنید . آنی بار یکی از معتبر ترین شرکت ها می باشد که به دلیل ارائه نرخنامه و هزینه های کمتر از سایر شرکت ها به عنوان یکی از برترین ها در سال 1401 شناخته شده است .

در ادامه به بررسی برخی خدمات این شرکت می پردازیم

 images_1682416934_6447a5260e990.jpg

باربری از تهران به شهرستان ها

 

یکی از مهمترین ویژگی های آنی بار ، در اختیار داشتن انواع خودروهای باری است که امکان ارسال محموله های مختلف برای سایر شهر ها و استان ها را فراهم می نماید . خدمات باربری تهران آنی بار با استفاده از کامیون و تریلی و کامیونت برای ارسال محموله ها به شهر های مختلف انجام میشود و کالاهای تجاری ، صنعتی و شخصی ، قطعات بزرگ ، ماشین آلات و . . . . را با کمترین هزینه برای نقاط مختلف ارسال خواهد نمود .

 

برای باربری تهران به شهرستان ، مجموعه آنی بار از بهترین و حرفه ای ترین رانندگان با خودروهای به روز استفاده می نماید که انتقال محموله ها را در اسرع وقت و با کمترین هزینه انجام خواهند داد.

 

علاوه بر این برای این خدمات از بهترین بیمه نامه استفاده می شود که پوشش کاملی را برای محموله های شما در نظر خواهد گرفت.  

 

استفاده از بهترین بیمه نامه در باربری تهران

 

مجموعه آنی بار از بیمه نامه ایران برای انتقال محموله های مختلف شما استفاده می نماید که بهترین و کاملترین پوشش بیمه را برای شما فراهم می نماید.

محموله ها و کالاهایی که توسط انواع خودروهای باربری بارگیری و حمل می شوند به دلیل شرایط جاده ها همواره در معرض خطرات زیادی هستند و عدم استفاده از بیمه نامه ممکن است موجب بروز مشکلات بسیار زیادی شود.

 

در مجموعه آنی بار برای انتقال محموله های شما به نقاط مختلف کشور از تهران تا 100 میلیون تومان بیمه به صورت رایگان ارائه میشود و برای محموله های با ارزش بالاتر امکان افزایش میزان پوشش بیمه نامه فراهم است.

اگر قصد دارید محموله و کالایی را به نقاط مختلف کشور ارسال کنید ، با شماره 57669-021 در تماس باشید تا بهترین خدمات را با کاملترین بیمه نامه تجربه کنید.

 

انواع خودرو برای باربری تهران

 

برای باربری تهران به شهرستان ها و یا حمل و نقل محموله های شما در استان تهران ، شرکت حمل و نقل آنی بار بهترین خودروهای باربری را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهد.

از آنجایی که محموله های مختلف دارای ابعاد ، وزن ، شرایط بارگیری متفاوت و . . . می باشند ، انتخاب یک خودروی باربری مناسب برای بارگیری و حمل ایمن آن بسیار مهم است . شرکت آنی بار به دلیل در اختیار داشتن انواع خودروهای باربری و همچنین سابقه طولانی در حمل و نقل محموله های مختلف امکان انتقال انواع محموله ها را خواهد داشت.

خودروهای باربری آنی بار به صورت زیر می باشند :

 

  • انواع کامیون ( تک / جفت / 911 )
  • انواع تریلی ( کفی / چادری / کمرشکن / کمپرسی )
  • انواع خاور و کامیونت ( مسقف و روباز )
  • نیسان وانت

 

هر یک از این خودروهای باربری برای انتقال نوع خاصی از محموله ها مناسب هستند و توان بارگیری محموله های متفاوتی را دارند . از همین جهت بهتر است پس از مشاوره با کارشناسان تیم آنی بار بهترین خودروی باری را انتخاب نموده تا کالاها در امنیت کامل و با کمترین هزینه منتقل شوند .

 images_1682416809_6447a4a9c55c6.jpg

باربری اسلامشهر

 

همانطور که گفته شد ، تیم متخصص انی بار در سطح استان تهران به صورت حرفه ای و همه روزه بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه می نمایند و اسلامشهر نیز از این قاعده مستثنی نیست .

برای باربری اسلامشهر ، همه روزه تیم متخصص آنی بار بهترین خدمات را با کمترین هزینه برای انتقال محموله های شما ارائه می نماید تا شما عزیزان بدون دغدغه محموله های خود را به ما بسپارید.

 

در خدمات باربری اسلامشهر نیز از بیمه نامه ای کامل استفاده میشود که همه نوع خسارات کوچک و بزرگ را به صورت کامل پیش بینی نموده و امکان جبران خسارات بر اثر عوامل طبیعی و غیر طبیعی را فراهم نموده است.

 

اگر قصد ارسال بار و کالا از اسلامشهر به سایر شهرستان ها و یا نقاط مختلف تهران را دارید ، فقط کافیست با شماره 57669-021 در تماس باشید و انتقال محموله های خود را به آنی بار بسپارید .

 

باربری رباط کریم

 

برای انتقال محموله های مختلف از رباط کریم نیز می توانید از خدمات همه روزه آنی بار استفاده نمایید . همانطور که گفته شد ، شرکت آنی بار به صورت کامل تمام نقاط استان تهران را تحت پوشش خود قرار داده است و امکان انتقال محموله های مختلف را برای شما در اسرع وقت فراهم نموده است .

 

در باربری رباط کریم نیز مجموعه آنی بار با انواع کامیون ، تریلی ، خاور و نیسان وانت انتقال محموله های شما را در اسرع وقت انجام خواهد داد . مشاوره 24 ساعته و تخصصی شرکت آنی بار از طریق شماره 57669-021 آماده ارائه راهکارهای مختلف برای حمل و نقل کالاهای شما می باشد .

 

باربری پرند

 

پرند یکی از شهر های کوچک اطراف تهران است که به نام شهر جدید پرند شناخته می شود . این شهر به دلیل جمعیت بالا و همچنین قرار گرفتن شهرک صنعتی در نزدیکی آن ، همه روزه نیاز به خدمات باربری را احساس می نموده است .

شرکت آنی بار برای رفع نیاز شرکت ها و کارخانجات این محدوده و همچنین ارائه خدمات اثاث کشی و حمل و نقل لوازم خانه ، به صورت همه روزه از این ناحیه بهترین خدمات را در اختیار شما قرار میدهد.

 

برای باربری پرند ، شرکت حمل و نقل آنی بار در اسرع وقت کامیون ، تریلی ، خاور و نیسان وانت را در راستای انتقال کالاها با کمترین هزینه و با بهترین ایمنی و کیفیت در اختیار شما قرار میدهد.

 

شما عزیزان می توانید برای ثبت درخواست خود با شماره 57669-021 در تماس باشید و پس از مشاوره با کارشناسان ، محموله های خود را بدون هزینه های اضافی بارگیری و منتقل نمایید.

 

 images_1682417299_6447a693cf1c4.jpg

مشاوره تخصصی برای خدمات باربری تهران

 

همانطور که در طول مقاله گفته شد ، شرکت حمل و نقل آنی بار و تیم متخصص آن برای انتقال محموله های مختلف به همه شهر های کشور به صورت همه روزه آماده ارائه خدماتی متمایز و تخصصی می باشد . از همین جهت ، تیم مشاوره مجرب به صورت تلفنی و حضوری آماده ارائه اطلاعات لازم و همکاری با شما برای انتقال کالاها و محموله به شما عزیزان می باشند .

 

برای مشاوره تخصصی می توانید با شماره 57669-021 در تماس باشید و یا از طریق وبسایت آنی بار اطلاعات کافی را برای انتقال محموله های خود کسب نمایید و ثبت سفارش خود را انجام دهید .

 

ارسال نظر: