لیست ۵ شرکت برتر حمل بار دریایی

کدخبر: 2376613

حمل بار دریایی یکی از مهم ترین و مناسب ترین روش های حمل بار به ایران می باشد. در واقع  این روش به علت داشتن خصوصیات برتر بسیار مورد توجه تجار در سرتاسر جهان قرار گرفته است. حمل بار دریایی خود دارای روش های گوناگونی می باشد که هر یک از آن ها جهت انجام امورات مختص به خود مورد استفاده قرار خواهند گرفت. در این بین شرکت ها در حمل بار به روش دریایی عملکرد بهتری دارند و سبب شده است که سهم آن ها از نقل و انتقالات دریایی بیش از دیگر شرکت ها باشد. شناخت برترین شرکت حمل و نقل بین المللی ( shipping company ) در زمینه حمل و نقل دریایی به بازرگانان کمک می کند که بتوانند مناسب ترین گزینه را برای حمل بار به ایران انتخاب کنند. در مقاله ای که پیش روی شماست تصمیم داریم به بررسی بهترین شرکت های حمل و نقل بین المللی از نظر حمل دریایی بپردازیم.

Picture1

آشنایی با روش حمل بار دریایی به ایران

کلی ترین تعریف از حمل بار دریایی شامل روش‌هایی می باشد که مسافرین و محصولات می‌ توانند از طریق راه‌ های آبی و با انواع ابزاری همچون کشتی، لنج، قایق و دیگر وسایل نقلیه شناور از مکانی به مکان دیگر فرستاده شوند. بنابراین حمل با کشتی یکی از روش ‌های حمل و نقل دریایی به حساب می آید. امروزه با به‌ کار‌گیری علم، تجربیات و فناوری‌ های مختلف می ‌توان حمل بار به ایران به روش دریایی را از ایمن ‌ترین روش‌ها دانست. البته ناگفته نماند لازم است اصول و قواعد مربوط به آن با دقت رعایت شود تا نتیجه لازم گرفته شود. بنابراین شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس ارائه دهنده انواع خدمات حمل و نقل دریایی می‌ باشد. شما همراهان گرامی می توانید برای دریافت اطلاعات جامع تر از طریق شماره های مندرج در سایت با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرار کنید.

به طور کلی روش حمل بار دریایی جهت تجارت بین المللی محصولات به عنوان بهترین روش شناخته شده است و در آمار حمل بار به ایران، بالاترین درصد را به خود اختصاص داده است. بارهایی با که وزن زیادی دارند، فقط با روش حمل دریایی قابل نقل و انتقال می باشند. در واقع حمل بار به ایران به روش دریایی از لحاظ مادی بسیار مقرون به صرفه می باشد. در ادامه این مطلب به معرفی پنج شرکت حمل و نقل بین المللی که نسبت به سایر شرکت های حمل و نقل برتری دارند می ‌پردازیم.

چرا برای حمل بار دریایی به یک شرکت حمل و نقل نیاز دارید؟

به دلیل این که مراحل واردات و گمرک در حمل بار دریایی دارای پیچیدگی های خاصی می باشد و اگر هر گونه خطایی رخ دهد سبب از بین رفتن مرسوله یا تحمیل هزینه های اضافی می شود جهت حمل بار به ایران به روش دریایی با ایمنی کامل و قانونی به یک شرکت حمل و نقل بین المللی معتبر نیاز است؛ با این کار تمام امورات مربوط به تجارت به روش دریایی بدون مشکل برای شما انجام خواهد شد. توجه داشته باشید برای حمل بار به روش دریایی به یک فریت فورواردر نیز نیاز خواهید داشت. در واقع فریت فورواردر به یک واسطه گفته می شود که فضای معینی را روی کشتی برای بارگنج ها خریداری می کند. به همین دلیل شما عزیزان قادر به رزرو مستقیم آن فضا نمی باشید و باید از یک شرکت حمل و نقل بین المللی معتبر کمک بگیرید.

از آن جایی که رقابت فراوانی بین شرکت های حمل بار دریایی وجود دارد باید شرکتی را انتخاب کرد که خدمات حمل بار به ایران را با مناسب ترین قیمت به مشتریان ارائه دهد. شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس بستری را ایجاد کرده که از راه استعلام قیمت از برترین شرکت های نقل و انتقال، بهترین قیمت را جهت حمل محصولات شما در نظر می گیرد و مرسولات شما را با امنیت بالا به هر نقطه ای در جهان ارسال می کند.

لیست برترین شرکت های حمل بار دریایی در ایران

مهم ترین خدمات شرکت ‌های حمل بار دریایی نقل و انتقال بار به هر نقطه ای در سرتاسر دنیا می باشد. به طور معمول هر شرکت حمل‌ و نقل بین ‌المللی به سه روش حمل بار هوایی ، زمینی و دریایی امکان حمل بار به ایران و دیگر کشورهای دنیا را دارد. بیشترین درصد نقل و انتقالات بین المللی در کل دنیا توسط شرکت ‌های حمل و نقل دریایی صورت می گیرد. این شرکت ‌ها در بسیاری از بندرهای داخلی یا خارجی دارای شعبه فعال هستند و با سازمان‌ های تجاری در حوزه واردات و صادرات همکاری لازم را دارند. بیشتر همکاری های این پنج شرکت‌ حمل ‌و نقل بین‌المللی با شرکت کشتیرانی در حوزه حمل‌ و نقل دریایی می باشد.

Picture1

 

حمل و نقل بین المللی ققنوس

شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس خدمات حمل بار دریایی از چین ، امارات و کشورهای اروپایی به ایران را به دو روش خرده بار و فول کانتینر به مشتریان و تجار ایرانی ارائه می دهد، این شرکت مفتخر است خدمات حمل و نقل دریایی با پایین ترین نرخ ممکن و به روش درب به درب برای مشتریان انجام دهد، سرویس حمل دریایی برای مشتریانی کاربرد دارد که حجم محموله های آن ها بیشتر از پانصد کیلوگرم است و در این بین پایین بودن هزینه تمام شده برایشان مهم تر از زمان تحویل کالا می باشد. همچنین شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس دارای انواع حمل و نقل های ترکیبی، درب به درب، حمل بار ته لنجی و... نیز می باشد و شما همراهان گرامی می توانید امور تجارت،  ترانزیت و …  خود را به این شرکت واگذار کنید.

کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران

شرکت حمل و نقل بین المللی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در سال 1346 به بهره برداری رسید و فعالیت حمل و نقل دریایی خود را یک سال پس از افتتاح در حوزه خلیج فارس با استفاده از دو کشتی بسیار کوچک و چهار کشتی اقیانوس پیما شروع کرد. اکنون گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با تقریبا نیم قرن فعالیت موفق در صنعت بین المللی حمل بار دریایی و برخورداری از شبکه بین المللی معتبر و توانایی ارائه متنوع ترین خدمات نقل و انتقال، با سرعت بالا و بیشتر از انتظارات شما عزیزان، به عنوان یک شریک بین المللی شایسته برای مالکین کالا و مشتریان خود شناخته شده است.

شرکت حمل و نقل دریایی و کشتیرانی بارمان ترابر

شرکت حمل و نقل بین المللی حمل و نقل دریایی و کشتیرانی بارمان ترابر در تهران و مشهد و همچنین در سطح بین المللی در ترکیه و قزاقستان دارای دفاتر مختص به خود می باشد. شما همراهان گرامی می توانید جهت حمل بار به ایران از دیگر کشورها از طریق بارمان ترابر  اقدام کنید. از خدمات گوناگون شرکت بارمان ترابر می توان به خدمات تخلیه و بارگیری،  انبارداری،  تدارکات، پروژه مدیریت، زنجیره تامین اشاره کرد. این شرکت حمل و نقل بین المللی قادر است برای بارهای فله مشتریان خود کشتی دریایی را به صورت چارتر در اختیار آن ها قرار دهد. از آنجا که شرکت محصولات فراوانی را برای مشتریان خود به صورت فله حمل می کند، حمل بار دریایی با قیمت های رقابتی به مشتریان پیشنهاد داده می شود.

حمل و نقل بین المللی ترابری جهانی اطلس (اطلس کارگو)

شرکت حمل و نقل بین المللی اطلس کارگو  با برخورداری از نماینده های کارکشته و مجرب در اکثر کشورهای جهان، مرسولات مشتریان را برای حمل بار به ایران در کمترین زمان و با بهترین قیمت انجام می دهد. شرکت ترابری اطلس کارگو با استفاده از دفاتر و نمایندگان معتبر در شهرهای تجاری شلوغ می تواند همواره نازلترین قیمت جهت حمل بار دریایی مرسولات مشتریان از هر نقطه ای در جهان به بندرهای جنوب کشور ارائه دهد.

شرکت جهان کالا کارگو

شرکت حمل و نقل بین المللی جهان کالا کارگو یکی از شرکت های ایرانی جهت حمل بار دریایی به تمامی کشورهای کل دنیا می باشد. این شرکت کلیه مراحل قانونی و بسته بندی کالا را با حساسیت بالا انجام خواهد داد و به مشتری این اطمینان را می دهد که مرسوله وی با امنیت کامل به کشور مورد نظر ارسال می شود. این شرکت می تواند هر نوع بسته بندی استاندارد را برای مشتریان خود فراهم کند. همچنین شرکت جهان کالا کارگو می تواند برای مسافرانی که تمایل به فریت مبلمان، تابلو نقاشی، تابلو فرش و یا وسایلی‌ که بیشتر در معرض خطر هستند را دارند؛ جعبه چوبی فریت مناسب با وسایل مورد نظر تهیه کند.

 

Picture1

 

جمع بندی

انتخاب شرکت حمل و نقل بین المللی از مهمترین اقداماتی می باشد که توسط شرکت ‌های بازرگانی باید انجام شود. همکاری با یک شرکت حمل بار دریایی معتبر در این زمینه باعث پایین آمدن قیمت ها و کلیه مخارج نقل و انتقال مرسولات تجاری می ‌شود. شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس با ارائه مشاوره تخصصی با مدنظر داشتن مقصد، نوع مرسوله تجاری و حجم و میزان هزینه در دسترس، مطمئن ترین مسیر حمل بار به ایران و سریع ‌ترین شیوه را در اختیار مشتریان قرار خواهد داد. از جمله خدماتی که شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس در راستای حمل بار دریایی ارائه خواهد داد شامل حمل ترکیبی، حمل کانتینری، کراس استافینگ، ترانشیپ و گروپاژ و حمل فله می باشد. شما عزیزان می توانید جهت دریافت خدمات در هر زمینه ای که نیاز دارید با پل ارتباطی 021-48000110 تماس گرفته و یا به وبسایت www.fnxcargo.com مراجعه فرمایید.

 

 

 

 

 

ارسال نظر: