4 گام برای سودآورتر و کارآمدتر درآمد مطب

کدخبر: 2376609

اگر فعالیت‌های فراخوانی مطب شما نتایج ضعیفی ایجاد می‌کند، احتمالاً هر ماه مقدار زیادی درآمد از دست می‌دهید. جدای از رزرو کلی قرارهای بیشتر، واداشتن بیماران به برنامه‌ریزی ویزیت بعدی یکی از مؤثرترین راه‌ها برای افزایش درآمد مطب و کلینیک شما است. به این دلیل که از هر دو بیمار، یک نفر نوبت بعدی خود را رزرو نمی‌کند.

توانایی شما در ارتباط مؤثر و یادآوری بیماران برای انجام بازدیدهای معمول نگهداری و پیشگیرانه می‌تواند به مطب شما در دستیابی به اهداف تجاری متعدد کمک کند:

  • حفره‌های برنامه خود را پر کنید
  • افزایش حجم بیمار
  • فعال کردن مجدد بیمارانی که برای مراقبت‌های مورد نیاز تأخیر دارند
  • درآمد فراخوان ماهانه را به‌طور چشمگیری افزایش دهید
  • به بیماران کمک کنید از شکاف‌های مراقبتی که منجر به نتایج ضعیف‌تر می‌شود اجتناب کنند

چه اقداماتی می‌توانم انجام دهم تا فراخوانی مؤثرتر، کارآمدتر و سودآورتر باشد؟

در زیر چهار مرحله مرحله آورده شده است:

photo_۲۰۲۳-۰۵-۱۴_۱۱-۰۱-۲۲

1. از فناوری برای خودکار کردن فراخوانی خود استفاده کنید.

بسیاری از مطب‌ها ساعت‌های بی‌اثر را در هفته با تماس دستی یا ارسال ایمیل به بیماران برای قرار ملاقات می‌سوزانند. یک راه حل فراخوان دیجیتال ارسال متن، ایمیل یا پیام‌های صوتی را خودکار می‌کند و کارایی را افزایش می‌دهد و در عین حال به کارکنان شما اجازه می‌دهد بر روی وظایف با اولویت بالاتر تمرکز کنند. همچنین به شما کمک می‌کند زمان صرف شده برای یادآوری را به 30 دقیقه یا کمتر در روز کاهش دهید.

2. فواصل فراخوان بیمار را به انواع مراقبت‌های مداوم و بیماران فردی سفارشی کنید.

با دسته‌بندی اعلان‌های فراخوان بر اساس نوع قرار ملاقات مناسب، مطمئن شوید که گردش کار فراخوان شما کارآمد است. یک ابزار فراخوان دیجیتال می‌تواند به شما کمک کند تا به سرعت و به راحتی بیماران یا گروه‌هایی از بیماران را بر اساس معیارهایی مانند سن، تشخیص یا تاریخ آخرین ملاقات انتخاب کنید. همچنین می‌توانید فواصل زمانی این اعلان‌های خودکار را بر اساس نیازهای فردی بیمار و نیازهای مراقبت شخصی‌سازی کنید.

3. برنامه‌ریزی قرار ملاقات آنلاین را ارائه دهید.

با ارسال اعلان‌های فراخوان خودکار و دادن راه آسان‌تر به بیماران برای رزرو ویزیت، کارایی را برای کارکنان خود افزایش دهید. یک ابزار زمان‌بندی آنلاین حجم تماس‌های دریافتی را به حداقل می‌رساند و به شما امکان می‌دهد تا با سرعت بیشتری قرار ملاقات‌های فراخوان بیمار را رزرو کنید.

photo_۲۰۲۳-۰۵-۱۴_۱۱-۰۱-۲۲

 

 

1. ارتباطات شخصی سازی شده و متناسب با ترجیحات بیمار

اگر یادآوری‌های قرار ملاقات را برای بیماران بر اساس اولویت‌های ارتباطی فردی ارسال کنید، رزروهای بازدید فراخوان بیشتری را تبدیل خواهید کرد. ابزار یادآوری قرار ملاقات دیجیتالی به شما امکان می‌دهد به‌طور خودکار یادآوری‌های شخصی‌شده پیامک، ایمیل یا تلفن را برای مطابقت با نحوه برقراری ارتباط آن‌ها انجام دهید. چنین راه حلی همچنین به شما امکان می‌دهد یادآوری‌ها و سایر پیام‌های هر بیمار را به زبان دلخواه خود سفارشی کنید.

سخن پایانی

فراخوانی بیمار می‌تواند رویکردی سودآور برای رشد کسب‌وکار مطب شما باشد؛ اما این امر مستلزم اتخاذ بهترین شیوه‌ها و ابزارهای مناسب برای ساده‌سازی و بهره‌وری بیشتر فعالیت‌های یادآوری شما است. این به شما این امکان را می‌دهد که حجم قرار ملاقات خود را افزایش دهید، بیمارانی را که برای مراقبت عقب افتاده‌اند دوباره فعال کنید و درآمد ماهانه فراخوان خود را افزایش دهید. همچنین برای آشنایی با روش‌های مدیریت کلینیک می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر با آژانس تبلیغات پزشکی طب مارکتینگ در ارتباط باشید:

02122644773

02126643064

02126601795

وبسایت:

www.tebmarketing.com

اینستاگرام:

tebmarketing

 

 

 

 

ارسال نظر: