بررسی کتاب دور دنیا گاج؛ (کنکور ریاضی، تجربی و انسانی)

کدخبر: 2376608

دوران جمع بندی کنکور سراسری، آخرین تلاش‌های کنکوری‌ها برای تثبیت مطالب و مرور مهم‌ترین نکات دوران جمع بندی است. به همین دلیل این فرصت، یک فرصت به‌شدت طلایی محسوب می‌شود! چه برای کسانی که نیمی از راه را با قدرت سپری کرده‌اند و چه برای آن‌هایی که در تنبلانه‌ترین حالت ممکن، فرصت‌های قبلی را از دست داده‌اند!

البته فرصت رشد و پیشرفت در دوران جمع بندی کنکور سراسری، به شرط انتخاب منابع کاردرست میسر می‌شود. راستش را بخواهید همه کتاب‌کارها و منابع کمک‌آموزشی برای موفقیت در این دوران مناسب نیستند؛ منابع جمع ‌بندی کنکور، سبک و سیاق خاص خودشان را دارند! در مقاله امروز وب‌سایت کتابانه، قرار است به بررسی یکی از بهترین‌های جمع‌بندی، مجموعه کتاب های دور دنیا بپردازیم که برای هر سه رشته علوم تجربی، ریاضیات و علوم انسانی یک پکیج آموزشی قابل اطمینان است.

چرا می توانیم به مجموعه دورِ دنیا برای دوران جمع بندی اعتماد کنیم؟!

به طورکلی دوران جمع بندی کنکور یک بازه زمانی سه تا یک ماه را شامل می‌شود که می‌تواند نمودار پیشرفت درسی‌تان را با یک سیر صعودی عجیب و غریب غافلگیر کند! غفلت از این دوران و ناامیدی از زمان باقی‌مانده، دقیقا برابر است با افتادن در تله همیشگی کمال‌گرایی و دل سپردن به آزمون سال آینده!

بنابراین بهتر است یک‌بار دیگر مزیت‌های کتاب های دور دنیا را مرور کنیم و با یک انتخاب به‌موقع، غول بی‌شاخ و دم کنکور را همین امسال سرجایش بنشانیم.


 

652

کتاب دور دنیا کنکور ریاضی

برای شرکت در کنکور ریاضی، همین که مهارت حساب و کتاب‌تان عالی باشد، کافی نیست! هنر اصلی در مهار کردن زمان به نفع خود و استفاده چندبرابری از منابع جمع بندی کنکور است! برای جمع بندی کنکور ریاضی، بهتر است از منابعی استفاده کنید که در حداقل زمان ممکن، حداکثر نکات مهم و سوالات پرتکرار آزمون‌های پیشین را مرور کرده‌ است؛ کتاب‌هایی که از یادآوری فرمول‌های مهم ریاضی، فیزیک و شیمی (سه درس بسیار مهمِ کنکوری‌های این رشته) غافل نشده و البته به سایر درس‌های اختصاصی نیز بی‌اهمیت نبوده‌اند.

کتاب دور دنیا ریاضی، یکی از منابع قابل اعتماد برای جمع بندی کنکور ریاضی است که انتخاب رتبه برترهای سالیان قبل نیز بوده است. با وجود این کتاب، تمرکزتان بر مطالب مهم و اساسی هریک از دروس رشته ریاضی حفط خواهد شد و خود را برای رقابت اصلی آماده‌تر خواهید کرد!


 

652

 

کتاب دورِ دنیا کنکور تجربی

شاید باورش دشوار باشد اما، کتاب دور دنیا تجربی، می‌تواند همه دروس رشته پرفراز و نشیب علوم تجربی را تنها در 4 ساعت به‌عنوان نکات دوران جمع بندی ارائه نماید. این موضوع با توجه به اینکه حتی تصور تورق کتاب‌های رشته تجربی بیش از 4 ساعت طول می‌کشد، کمی خنده‌دار است! البته که کتاب های دور دنیا برای هر کدام از سه رشته اصلی در دو جلد تالیف و تدوین شده‌اند؛ بنابراین خیالتان راحت باشد؛ خبری از نادیده گرفتن هیچ کدام از مطالب مهم درسی نبوده و پاسخ کامل سوال‌های مطرح شده در جلد دوم به صورت کاملا تشریحی ارائه شده است!

 پس به‌جای اینکه از مطالعه مجدد کتاب‌های قطور کمک‌آموزشی که پیش از دوران جمع بندی تهیه کرده‌اید، وحشت‌زده شوید، با چهار ساعت در راستای جمع بندی کنکور تجربی یک مرور جانانه داشته باشید!

 

652

 

کتاب دورِ دنیا کنکور انسانی

دوران جمع بندی کنکور انسانی نیز مانند دو رشته دیگر، نیازمند مطالعه فشرده در یک بازه زمانی کوتاه و یک برنامه‌ریزی حساب‌شده برای جمع‌بندی مهم‌ترین نکات است. بنابراین بهتر است همه کتاب‌های کمک‌درسی حجیم را در این دوران کنار بگذارید و به معجزه یکی از بهترین کتاب های جمع بندی کنکور ایمان بیاورید! به یاد داشته باشید تسلط بر دروس مهم رشته انسانی مانند روان‌شناسی، ادبیات، تاریخ و سایر دروس، نیازمند مرور چندین باره است و آزمون‌های شبیه‌ساز کنکور دقیقا به همین دلیل طراحی شده‌اند.

 کتاب دور دنیا انسانی، با ارائه آزمون‌های حرفه‌ای در چهارچوب استاندارد سوالات کنکور، می‌تواند یک راند مبارزه تمرینی و بدون استرس برای به خاک نشاندن رقبا در آزمون نهایی باشد!

راستی! نگران دسترسی به پاسخ‌ صحیح آزمون‌ها نباشید؛ در جلد دومِ این دسته از منابع جمع بندی کنکور انسانی، امکان تحلیل و بررسی سوال با پاسخ‌های کاملا تشریحی وجود دارد.


کتاب های دور دنیا در نیم ساعت

کتاب های دور دنیا در نیم ساعت، نکات دوران جمع بندی کنکور را به صورت درس به درس ارائه می‌کند؛ بنابراین می‌توانید کتاب‌های کمک‌درسی دوران جمع بندی را صرفا برای دروس مورد نظرتان تهیه کنید. فراموش نکنید که یک مرور سریع سی‌دقیقه ای می‌تواند بمب اعتمادبه‌نفس شما در رسیدن به راه‌حل سوالات پرتکرار باشد!

 

 

ارسال نظر: