از انتخاب فلش تبلیغاتی تا سفارش و چاپ فلش مموری تبلیغاتی + قیمت فلش تبلیغاتی

کدخبر: 2376618

بررسی انواع فلش مموری تبلیغاتی

کمتر کسی است که تا کنون از دخیره اطلاعات در دنیای امروزی نشنیده باشد. تمامی اطلاعات امروزه انسانها بیشتر به صورت فایلهای کامپیوتری دخیره میشوند مانند عکسها ، اطلاعات متنی و غیره .از گذشته بیشتر از فلاپی دیسکها و نوارهای کاست  و ویدئو های VHS برای حفظ این اطلاعات استفاده میشداما بارشد تکنولوژی همانطور که ابر کامپیوترها تبدیل به کامپیوترهای جیبی و یا موبایلهای هوشمند کوچک شده اند ، محصولات دخیره سازی اطلاعات هم روزبه روز ظرفیتهای بیشتری پیدا کرده و اندازه و ابعادشان نیز کوچک و کوچکتر میشود.از اینرو از سالهای گذشته شرکتهای تبلیغاتی که به دنبال ایده ای برای خلق هدایای تبلیغاتی هستند،ازاین نیازمندی بشر به ذخیره اطلاعات استفاده کرده و روی به فروش فلش تبلیغاتی به عنوان هدیه تبلیغاتی نموده اند.

 سفارش فلش مموری تبلیغاتی | خرید فلش مموری تبلیغاتی

زمانی که ایده ای خاص برای هدیه تبلیغاتی خود ارائه میدهید مسلما گستردگی مخاطبان محصول هم زیاد میشود . فلش مموری به دلیل ماهیت اصلی اش که دخیره سازی اطلاعات است بایستی گارانتی معتبری نیز به همراه داشته باشد ولی چون این محصول هیچ قطعه الکترونیکی بچر چیپست ندارد ، احتمال خرابی کمتری نسبت به لوازمهای الکترونیکی دیگر دارد.این نکته مهم تاثیرگذاری برند شما رابیشتر میکند زیربا محصولی که سالیان سال درکنار مشتری شماست و کاربرد دارد ، برند خودرا تبلیغ کرده اید.

قیمت فلش مموری تبلیغاتی | قیمت فلش تبلیغاتی

قیمت این مدل فلش مموریها به دلیل اینکه درظرفیتهای متفاوت و ساختارهای مختلفی ارائه میشوند بسیار متغییر است و خلاصه میتوان گفت گستردگی گیفت تبلیغاتی با فلش تبلیغاتی حد و مرزی نمیشناسد، شرکتها مختلفی چون هدایای تبلیغاتی کادو با ارائه قیمت و گارانتی چاپ و کیفیت سعی درارائه این محصول با ارزشی قابل اثرگذاری هستند.

 خرید فلش کارت تبلیغاتی | فلش کارتی تبلیغاتی

یکی از انواع زیبا و خاص فلش تبلیغاتی فلش مموری تبلیغاتی طرح کارت ویزیت است ، فلش  کارتی همانطور که ازنامش پیداست،ابعادی دقیقا به اندازه کارت ویزیت دارد و به راحتی میتوان درکیف پول در کنار کارتهای بانکی حمل و نگهداری نمود.این فلش مموری در ظرفیتهای مختلف 8-16-32-64 گیگ تولید میشود و میتوان با کیفیت چاپ فلت برروی بدنه آنها جاپ نمود.هدایای تبلیغاتی کادو خدمتی متفاوت هم دراین راستا به مشتریان خود ارائه میدهدو آن گارانتی چاپ برروی بدنه فلش کارتی است.

خرید فلش مموری تبلیغاتی به عنوان هدیه تبلیغاتی خاص

فلش مموری تبلیغاتی ارزان کدام است؟

فلش تبلغاتی متنوعی توسط شرکت های تبلیغاتی در تهران و دیگران شهرها ارائه میشود که شرکت تبلیغاتی در تهران توانسته اند بیشترین تنوع را به مشتریان خود به نسبت فلش مموری تبلیغاتی در اصفهان،  شرکت تبلیغاتی مشهد و شرکت تبلیغاتی در تبریز ارائه دهند.ازاین بین فلش مموری کارتی تبلیغاتی که به عنوان فلش مموری تبلیغاتی ارزان به شمار میرود زیرا بدنه فقط از یک کارت ویزیت از جنس PVC تشکیل شده است که در داخل آن چیپست در ظرفیتهای براساس سفارش مشتری متفاوت قرارداده میشود.

فروش عمده فلش مموری تبلیغاتی و  عمده فلش کارتی

 اینکه یک سازمان وشرکت برای هدیه تبلیغاتی سازمانی خود فلش تبلیغاتی را انتخاب کرده است نشان از هوشمندی مجموعه است اما یکی از ارکان مهم در سفارش هدایای تبلیغاتی سازمانی ، بهینه سازی  هزینه ها و قیمت هدایای تبلیغاتی است. بسیار از شازمانها به دنبال هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت هستند اما مسلما هزینه برای تبلیغات اگر درست انجام شود نتیجه درست و موثری را به دنبال خواهد داشت. صاحبان کسب و کار با انتخاب یک هدیه تبلیغاتی خاص میتوانند از امکان ارائه دهندگان خدمات تبلیغاتی بهره مند شده و از تخفیف فروش هدایای تبلیغاتی بصورت عمده بهره مند گردند.

یکی ازاین محصولات فلش مموری تبلیغاتی کارتی است که بدلیل حجم کوچک میتتوان سفارش عمده فلش کارتی را به شرکتها ارائه داد و از تخفیف خوبی نیز استفاده نمود.                         

قیمت فلش تبلیغاتی | قیمت فلش مموری کارتی

فلش مموری جزو محصولات الکترونیکی محصوب میشوند ازاینرو تاثیر تعییرات ارزی برروی این محصول مشهود است ، بدلیل اینکه قسمت اصلی این فلش از خارج از کشور تامین میشود همیشه نه تنها

قیمت فلش مموری کارتی تبلیغاتی بلکه  تمامی  قیمت فلش مموری تبلیغاتی دستخوش تغییرات محسوسی بوده است.

برای پیدا کردن بهترین قیمت این محصولات خاص شما بایستی پس از استعلام قیمت از شرکتهای تبلیغاتی ،بهترین و منصف ترین فروشنده را پیدا کنید.

خرید فلش مموری کارتی | خرید اینترنتی فلش مموری کارتی

خرید فلش مموری های کارتی بدلیل کاربردی بودن محصول برای دخیره سازی اطلاعات و انتقال اطلاعات در بین دستگاهها و پشتیبان گیری از اطلاعات بسیار حائز اهمیت است و زمانی که وسیله ای ارزشمند را به عنوان هدیه تبلیغاتی هدیه میدهید حس ارزشمند بودن برند و نام خود را قوی تر نموده اید.

 

دلایل انتخاب هدیه تبلیغاتی بصورت فلش مموری تبلیغاتی

  • افزایش شناخت برند: استفاده از لوازم جانبی الکترونیکی مانند فلش مموری در زندگی روزمره افراد، امکان شناسایی برند و تبلیغ آن را برای افراد بیشتری فراهم می کند.
  • افزایش ارزش برند: هدیه دادن آنهم از نوع خاص و کاربردیش به مشتریان و کاربران، در حقیقت یک نوع بازگشتی است که می تواند به شناخت برند، اعتبار و ارزش آن در ذهن مخاطبان کمک کند.
  • قیمت مناسب دربرابر محصول: تبلیغات بصورت فلش تبلیغاتی به دلیل قیمت مناسب و اثرگذاری بالا می توانند برای بسیاری از کسب و کارها قابل استفاده باشند.
  • کاربردی: فلش مموری و لوازم جانبی مشابه دیگر، برای مشتریان به عنوان یک لوازم جانبی کاربردی و مفید در زندگی روزمره خود قابل استفاده هستند.
  • افزایش تعامل: استفاده از فلش تبلیغاتی، می تواند فرصتی برای برقراری ارتباط با مشتریان و کاربران فراهم کند و در برقراری ارتباط با آنها به مرحله بعدی برویم.

 

فلش مموری چرمی ، فلش مموری فلزی ، فلش مموری کریستالی

فلش مموری چرمی تبلیغاتی | فلش مموری بدنه فلزی | فلش مموری کریستالی تبلیغاتی

فلش مموری های تبلیغاتی با بدنه چرمی، فلزی یا کریستالی، انتخابی شیک و با کلاس برای استفاده در کمپین های تبلیغاتی هستند. هر یک از این نوع فلش مموری ها، ویژگی های خاص خود را دارند که به شرکت ها و برند ها کمک می کنند تا ارتباط بهتری با مخاطبان خود برقرار کنند.

 - فلش مموری چرمی تبلیغاتی: فلش مموری های چرمی تبلیغاتی از چرم با کیفیت بالا ساخته می شوند و به دلیل ظاهر زیبا و جذابی که دارند، انتخابی شیک برای استفاده در هدایای تبلیغاتی خاص هستند.

 - فلش مموری بدنه فلزی: فلش مموری های با بدنه فلزی، مانند آلومینیوم، از مقاومت بالایی برخوردارند و می توانند برای استفاده در محیط های سخت و برای مشتریانی که از لوازم الکترونیکی خود مراقبت خوبی می کنند، مناسب باشند.

 - فلش مموری کریستالی تبلیغاتی: فلش مموری های کریستالی تبلیغاتی، با یک بدنه شفاف و براق، بسیار زیبا و جذاب به نظر می رسند. این نوع فلش مموری ها اغلب با یک لیزر شیشه ای دائمی، برای تبلیغ برند شما و ثبت نام آن در ذهن مخاطبان، تزئین می شوند و به عنوان هدیه تبلیغاتی خلاقانه مورد استفاده قرار میگیرند.

 به عنوان یک ابزار بازاریابی و تبلیغاتی، فلش مموری های تبلیغاتی می توانند به شما کمک کنند تا برند و محصولات خود را به صورت موثری به مخاطبانتان معرفی کنید و رشد و توسعه کسب و کار را بوجود آورید.

 خرید و فروش عمده فلش مموری تبلیغاتی

شرکت هدایای تبلیغاتی کادو ، وارد کننده و پخش کننده انواع متنوعی از فلش مموری تبلیغاتی در تهران با ارائه گارانتی سه ساله تمامی فلش مموری های تبلیغاتی با قیمت رقابتی درراهنمایی شما برای بهترین انتخاب در کنار شماست.

وب‌سایت هدایای تبلیغاتی کادو  www.ka2.co

تلفن 88890890 – 88914846 - 88914628

 

ارسال نظر: