راهنمای خرید گوشی و اتصال آن به لپ تاپ

کدخبر: 2377224

تلفن همراه یکی از ابزارهایی است که امروزه اکثر افراد از آن استفاده می‌کنند. در گذشته از این دستگاه برای برقراری ارتباط تلفنی و پیامکی استفاده می‌شد اما حالا شما با خرید یک موبایل هوشمند یا اسمارت فون می‌توانید از امکانات بسیاری برخوردار شوید و برنامه‌های زیادی را اجرا نمایید. با اتصال گوشی به لپ تاپ و کامپیوتر خود می‌توانید فایل‌ها را بین این دو دستگاه جا‌به‌جا کنید و حتی با لپ تاپ خود به اینترنت تلفن همراهتان متصل شوید. شرکت‌های معتبر و مطرح بسیاری گوشی را تولید و عرضه می‌کنند. آیفون، سامسونگ و شیائومی از محبوب‌ترین‌ برندها محسوب می‌شوند و همواره مشتریان خود را دارند. فروشگاه اینترنتی بروزکالا در ادامه مهم‌ترین نکات در انتخاب این محصول و نحوه اتصال موبایل به لپ تاپ را برای شما عزیزان توضیح خواهد داد تا راهنمای درست و مناسبی برای هر دو مورد داشته باشید.

 

512

نکات مهم هنگام خرید موبایل

بهتر است در اولین قدم به بدنه دستگاه توجه نمایید؛ معمولاً شاسی می‌تواند از آلومینیوم، استیل و یا پلاستیک باشد. در قدم بعدی توجه به صفحه نمایش اهمیت دارد. در واقع نمایشگر این دستگاه از اصلی‌ترین بخش‌های یک گوشی محسوب می‌شود؛ به سایز و نوع صفحه نمایش دقت کنید. به عنوان مثال Super AMO LED در حال حاضر یکی از بهترین‌ نمایشگرها به شمار می‌آید. به تراکم پیکسلی نیز توجه کنید. در قدم بعدی باید سیستم عامل دستگاه خودتان را انتخاب کنید. آیا شما از طرفداران اندروید هستید و یا با محصولات اپل و iOS  ارتباط بهتری می‌گیرید؟ حتی قادر به انتخاب موبایل با سیستم عامل ویندوز نیز خواهید بود.

در مرحله بعد به لنز یا لنزهای دوربین‌های موبایل توجه نمایید. امروزه تلفن‌های همراه دارای یک یا چند مدل لنز دوربین هستند. لنز واید Wide یا عریض، لنز اولتراواید Ultra Wide یا فوق عریض، ماکرو Macro، تله فوتو Tele Photo در محصولات امروزی به کار می‌روند. باتری نیز از اجزای مهم این دستگاه است. معمولاً گوشی‌های میان‌رده از نوع لیتیوم یونی بهره می‌برند و مدل‌های بالارده دارای نوع لیتیوم پلیمری هستند. هنگام انتخاب محصول مورد نظر خود حتماً به ظرفیت باتری توجه کنید و در نهایت انتخاب و خرید موبایل از بروزکالا با یک برند معتبر را فراموش نکنید. اپل، سامسونگ، شیائومی، هوآوی از جمله برندهایی هستند که معمولاً محصولات با کیفیتی را تولید و عرضه می‌کنند و می‌توانید از آنها برای اتصال گوشی به لپ تاپ نیز استفاده نمایید.

اتصال گوشی به لپ تاپ

اسمارت فون شما با هر مدل و هر برندی که باشد می‌تواند به لپ تاپ یا رایانه شما با کابل و بدون کابل متصل شود. اتصال گوشی به لپ تاپ به وسیله کابل فرایند بسیار سریعی است. این‌گونه شما یک سر کابل را به موبایل و سر دیگر را به کامپیوتر خود متصل می‌کنید. بلوتوث، نرم‌افزار و هات اسپات روش‌های وصل شدن بدون کمک سیم است.

اتصال با کابل USB

اگر قصد اتصال گوشی به لپ تاپ را از طریق کابل USB دارید، ابتدا وارد تنظیمات موبایل خود شوید. گزینه Connection و سپس Mobile Hotspot and Tethering را انتخاب نمایید. حالا دو دستگاه را به کابل وصل نمایید و گزینه USB Tethering را فعال کنید. در گوشی‌های اندرویدی باید قبل از شروع این مراحل، گزینه USB Debugging را بررسی کنید تا فعال باشد. حالا ممکن است پیامی روی موبایل خود ببینید که باید آن را با انتخاب گزینه Allow تایید کنید تا اتصال گوشی به لپ تاپ برقرار شود. به یاد داشته باشید که حتماً برای برقراری این ارتباط، کابل و البته پورت دستگاه شما سالم باشد. به این نکته دقت کنید که ممکن است که کابل USB، تلفن شما را شارژ کند اما قابلیت تبادل داده‌ها را نداشته باشد. همواره تلاش کنید از لوازم جانبی موبایل باکیفیت و مطلوب استفاده نمایید.

 

512

اتصال با برنامه

اگر تلفن هوشمند شما اندرویدی است، می‌توانید از برنامه Airdroid بهره ببرید. با این اتصال بی‌سیم قادر خواهید بود که فایل‌ها و داده‌های خود را بین دو دستگاه جابه‌جا و رد و بدل کنید. البته این برنامه قابلیت‌های دیگری نیز دارد. ارسال پیامک و منعکس کردن گوشی روی نمایشگر لپ تاپ از جمله این قابلیت‌ها هستند. اما برنامه‌ای برای کاربران آیفون هم وجود دارد؟ بله یکی از نرم‌افزارهای حرفه‌ای برای اتصال گوشی به لپ تاپ و رایانه، 3uTools است.این برنامه به خوبی آیفون شما را مدیریت خواهد کرد و شما با آن قادر به جا‌به‌جایی فایل‌ها و اطلاعات خواهید بود. این برنامه دارای امکانات و ویژگی‌های دیگری نیز هست.

اتصال با افزونه Vysor در گوگل کروم

ابتدا بدانید که شما باید به وسیله کابل، باعث اتصال گوشی به لپ تاپ شوید و سپس برنامه را اجرا نمایید. قابلیت USB Debugging موبایل را فعال و درایوهای ADB را روی کامپیوتر خود نصب کنید. حالا کابل را متصل کرده و با تایید کردن پیغام روی صفحه نمایش رایانه، اتصال را برقرار نمایید.

ایجاد یک شبکه مشترک با هات اسپات نیز یکی از پرسرعت‌ترین روش‌های متصل کردن گوشی به کامپیوتر محسوب می‌شود. این گونه موبایل شما مانند یک مودم خواهد بود و شما با روشن بودن اینترنت موبایل، قابلیت جا‌به‌جایی داده‌ها و فایل‌ها را خواهید داشت.

به فروشگاه اینترنتی بروزکالا مراجعه نمایید از انواع تلفن همراه با برندهای مختلف و قیمت‌های متنوع و لوازم جانبی موبایل دیدن نمایید. شما این امکان را خواهید داشت که پیش از نهایی کردن خرید، با تیم مجرب و حرفه‌ای این مجموعه مشاوره داشته باشید و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. برای برقراری تماس با فروشگاه اینترنتی بروزکالا، به آدرس www.berozkala.com مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 87700781 تماس بگیرید.

 

 

 

ارسال نظر: