بهترین ماشین های آفرود در ایران

کدخبر: 2377883

یکی از لذت‌بخش‌ترین کارهایی که علاقه‌مندان به رانندگی می‌توانند انجام دهند آفرود سواری است. طبیعی است که برای این کار نیاز داریم که ماشین مناسب آفرود نیز داشته باشیم. در این مطلب شما را با بهترین ماشین افرود در ایران آشنا خواهیم کرد. داشتن دیفرانسیل 4 چرخ و شاسی مستقل در کنار موتور پرقدرت موجب می‌شود که خودروهای آفرود بتوانند در مسیرهای ناهموار کوهستانی و یا بیابانی به خوبی به شما سواری دهند. در ادامه با ما باشید تا با تعدادی از این خودروها آشنا شویم.

بهترین ماشین های آفرود در ایران

در این بخش قصد داریم که بهترین ماشین های آفرود در ایران را معرفی کنیم. البته به یاد داشته باشید که برخی از خودروهای جدیدی آفرود هنوز به صورت عمومی به بازار ایران وارد نشده‌اند. این در حالی است که در دنیا حضور فعالی دارند و با داشتن آپشن‌های متعدد مشتریان خود را راضی می‌کنند.

 

20

 

تویوتا تاکوما TRD پرو ۲۰۲۲

این غول بزرگ یکی از ماشین‌هایی است که تا کنون به صورت عمومی به بازارهای ایران وارد نشده است. اما به دلیل اینکه یک خودرو بسیار حرفه‌ای برای آفرود سواران است آن را معرفی می‌کنیم. تویوتا تاکوما TRD پرو ۲۰۲۲ فیس لیفت است و به کیت بالابر مجهز شده است. در این خودرو سیستم ریلی استاندارد، شوک‌های بای پس داخلی FOX، صفحات لغزنده TRD Pro و نشان‌های داخلی تعبیه شده است که آن را برای آفرود سواری کاملاٌ آماده می‌کند. قیمت نهایی این خودرو نسبت به امکاناتی که دارد بسیار مناسب است. بنابراین می‌تواند گزینه خوبی برای آفرودسواران مبتدی تا حرفه‌ای باشد.

تویوتا هایلوکس

تویوتا هایلوکس قطعا یکی از بهترین گزینه‌ها برای علاقه‌مندان آفرود است. این خودرو در طول سال‌های 2004 و 2016 با ورژن‌های مختلف وارد بازار ایران شده و از همان همگام طرفداران بسیار زیادی به دست آورده است. این خودرو به یک موتور 2.7 لیتری مجهز است که 158 اسب بخار قدرت دارد و ۲۴۱ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. مصرف این ماشین 11 لیتر به ازای هر صد کیلومتر است. با توجه به مواردی که گفتیم در مجموع نمونه‌های مختلف هایلوکس به خصوص نسل‌های جدیدتر قدرت بسیار زیاد و مصرف و آلایندگی کمتری دارند و برای رانندگی در طبیعت گزینه‌های خوبی هستند.

میتسوبیشی پاجرو

پاجرو را می‌توان یار قدیمی آفرود سواران به حساب آورد. این ماشین در نسل‌های جدیدتر خود به امکانات متعددی مجهز شده است. به طور مثال نسل V80 این اتومبیل مجهز به یک موتور 3.8 لیتری 6 سیلندری است که می‌تواند قدرت زیادی تولید کند. در نتیجه شما را در مسیرهای سخت و نامسطح به خوبی یاری خواهد کرد.

کیفیت قطعات این خودرو بسیار زیاد است، استهلاک کمی دارد و هزینه‌های تعمیر نگهداری آن نیز نسبت به سایر آفرودها کمتر است. این ویژگی‌ها بعلاوه چندین مورد دیگر موجب شده که نام این ماشین را در بین لیست بهترین‌ها مشاهده کنیم.

20

 

تویوتا لندکروزر

تویوتا لندکروز و دیگر هیچ! این خودرو حقیقتا یه غول تمام عیار است که در قدرت، کیفیت، استحکام . دوام جز بهترین‌ها در دنیاست. لندکروز را می‌توان به عنوان بهترین ماشین آفرود در ایران معرفی کرد. این خودرو قدرت بسیار زیادی در پیمودن انواع مختلف جاده‌ها دارد و می‌تواند جان سرنشینان را در اتفاقات احتمالی آفرود سواری حفظ کند. برخی از امکانات این خودرو عبارتند از:

  • سیستم استارت بدون کلید
  • مانیتور 8 اینچی لمسی
  • ترمز پارک برقی
  • 6 عدد ایربگ برای سرنشینان
  • قابلیت شروع حرکت با دنده 2
  • داشتن ظاهری بسیار جذاب و چشم‌نواز
  • سنسور پارک عقب و جلو
  • سیستم تهویه هوا اتوماتیک و....

سانتافه

سانتافه را نمی‌توان اتومبیلی تخصصی برای آفرود سواری به حساب آورد. اما این ماشین با داشتن برخی از ویژگی‌ها شما را در جاده‌های ناهموار تنها نخواهد گذاشت. نمونه‌های فول آپشن سانتافه به کنترل حرکت در شیب، قفل دیفرانسیل الکترونیکی، تقسیم هوشمند گشتاور میان تمامی چرخ‌ها مجهز بوده و برای مسیرهایی نیمه هموار مناسب است. به صورت کلی می‌توان گفت که  سانتافه برای رانندگی شهری گزینه مناسب‌تری است؛ اما استفاده آفرود نیز دارد.

لکسوس RX350

RX350 یک خودرو لوکس از کمپانی لکسوس است که موتوری با حجم 3.5 لیتر دارد و به یک پیشرانه چهار سیلندر خطی توربو با حجم ۲.۴ لیتر مجهز است. نمونه‌های جدید این ماشین قدرت موتور کمتری نسبت به نمونه‌های قدیمی دارند. در عوض گشتاور بیشتری تولید می‌کنند. موتور جدید چهار سیلندر توربو، ۲۷۵ اسب بخار قدرت و ۴۳۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد.

این ماشین لوکس قدرت زیادی دارد و برای رانندگی در جاده‌های ناهموار کارایی آن مناسب است. شما می‌توانید این اتومبیل را نیز به عنوان ماشینی برای آفرود سواری در نظر بگیرید. به یاد داشته باشید که کمپانی لکسوس بسیار خوشنام و قدرتمند است. بنابراین هرگز خودروی بدی در اختیار مشتریان خود قرار نخواهد داد.

تجربه سواری ماشین‌های شاسی بلند آفرود

 

20

 

اگر دلتان می‌خواهد که سوار شدن به ماشین‌هایی از جمله لکسوس  RX350، هیوندا سانتافه نیو و تویوتا لندکروز را تجربه کنید می‌توانید با اجاره خودرو از شرکت‌هایی اعم از کافه رنت  این خواسته را عملی کنید. البته اجاره خودرو با اهداف مختلفی انجام می‌شود. به طور مثال ممکن است که شما ترجیح دهید که ماشین عروستان یک شاسی بلند بسیار لوکس مانند تویوتا لندکروز باشد. یا ممکن است که در سفر به شهرهای بزرگ با اجاره یک ماشین به گشت و گذار در آنجا بپردازید.

برخی افراد نیز با اهداف تشریفاتی خودروهای لوکس و شاسی بلند را اجاره می‌کنند. در هر صورت فرقی نمی‌کند که هدف شما کدام مورد باشد. شما می‌توانید به راحتی و با مراجعه به وب سایت کافه رنت یا سایر شرکت‌های اجاره خودرو  از خدمات آنها استفاده کنید. تنها کافی است که مدارک و مبلغ مورد نیاز برای اجاره را بپردازید، کار تمام است.

جمع بندی

با مطالعه سطور پیشین با تعدادی از بهترین ماشین های آفرود در ایران آشنا شدیم. این نمونه‌ها با داشتن برخی از امکانات ویژه برای استفاده در جاده‌های ناهموار گزینه‌های بسیار مناسبی هستند. یکی از بهترین و قدرتمندترین ماشین‌های آفرود در ایران خودروی لندکروز است که قدرت بسیار زیادی در پیمایش جاده‌های مختلف دارد. همانطور که می‌دانید این خودرو یک شاسی بلند لوکس است که آمار رضایت بالایی از طرف مشتریان خود دارد. این خودرو کاملاٌ امن است! پس اگر بودجه کافی را دارید، برای خرید یا اجاره آن با خیالی کاملاً آسوده اقدام کنید.

 

ارسال نظر: