نزدیکترین رستوران های کیش به هتل داریوش

کدخبر: 2379230

هتل داریوش کیش خدمات تفریحی بسیاری را در مجموعه خود برای مسافران فراهم آورده است. از یک‌سو می‌توانیم به بخش خدمات در حوزه پذیرایی اشاره داشته باشیم که با چهار رستوران و کافی‌شاپ برای شما در نظر گرفته‌شده است. از سوی دیگر به تفریحات ورزشی و سرگرمی‌های این هتل می‌توانیم گوشه چشمی بیندازیم. پس شما برای تفریح در کیش اصلاً نیازی به حضور در جزیره ندارید چراکه صفرتا صد نیازهای شما در این هتل برآورده می‌شود. حال اگر تمایل داشتید بعد از اقامت در هتل گشتی هم در جزیره بزنید و به بازدید از مکان‌های تفریحی این شهر بپردازید خارج از لطف نیست که اگر برخی از رستوران های نزدیک به این هتل را هم بشناسید. تا بتوانید در کنار خانواده در بیرون از هتل هم‌زمانی را برای دورهم بودن وقت بگذارید. شاید بد نباشد قدری از قیمت هتل داریوش کیش و اقامت در آن‌هم بدانید تا اصولی‌تر برای گشت‌وگذار و خوردوخوراک در این سفر بتوانید برنامه‌ریزی کنید.

 با هتل داریوش و هزینه اقامت آن چقدر آشنا هستید؟

 همه شما به‌خوبی می‌دانید که لوکس ترین هتل‌ها در ایران در سطح بین‌الملل هستند و پنج ستاره را از آن خودکرده‌اند. این یعنی قیمت تمام‌شده این هتل‌ها نسبت به هتل‌های که تعداد ستاره آن کمتر است بیشتر برای شما تخمین زده می‌شود؛ مثلاً قیمت هتل داریوش کیش که پنج ستاره است خیلی بیشتر از یک اقامتگاه بوم گردی در این جزیره است. تعرفه قیمتی اتاق ها به شرح زیر است.

سفر به کیش

  • کابانا دو نفره در محوطه باغ با ۷ درصد تخفیف ۴۶۵۰۰۰۰ هزار تومان
  • اتاق دو تخته استاندارد رو به باغ با ۶ درصد تخفیف ۵۳۰۱۰۰۰ هزار تومان
  • اتاق دو تخته لوکس رو به دریا با ۷ درصد تخفیف ۶۸۸۲۰۰۰ هزار تومان
  • سوئیت دو نفره آتوسا لوکس رو به باغ با ۵ درصد تخفیف ۸۴۶۰۰۰۰ هزار تومان
  • سوئیت رویال لوکس چهار نفره رو به باغ با ۵ درصد تخفیف ۱۳۰۶۶۰۰۰ هزار تومان
  • سوئیت رویال لوکس چهار نفره رو به دریا با ۶ درصد تخفیف ۱۵۳۲۲۰۰ هزار تومان
  • کابانا دو نفره حمام سانروف در محوطه باغ با ۷ درصد تخفیف ۴۸۶۳۰۰۰ هزار تومان
  • کابانا دو نفره رو به دریا در محوطه باغ با ۵ درصد تخفیف ۵۱۱۵۰۰۰ هزار تومان
  • سوئیت دو نفره استودیو لوکس رو به باغ با ۶ درصد تخفیف ۶۵۴۱۷۰۰۰ هزار تومان

آشنایی با رستوران های نزدیک به هتل داریوش کیش

بعد از آن که با شما از قیمت هتل داریوش کیش گفتیم می خواهیم قدری از رستوران های برگزیده این جزیره که در نزدیکی هتل واقع‌شده است با شما بگویم پس همراه ما باشید.

کوه نور

 همان‌طور که از نام آن مشخص است پذیرایی از شما در داخل فضای سنگی و صخره‌ای مانند دنبال می‌شود. غذایی به اسم بروشه فرانسوی در این رستوران بسیار محبوب است که توصیه می‌کنیم حتماً آن را نوش جان‌کنید. این رستوران در میدان امیرکبیر، رو‌به‌روی دانشگاه کیش واقع‌شده است.

میرمهنا

 یکی از قدیمی‌ترین رستوران های جزیره است که فرصت میل کردن غذا در ساحل را با یک چیدمان منحصربه‌فرد را برای شما فراهم کرده است. سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در این هتل برای شما دنبال می‌شود و از منوی متنوع آن می‌توانید محبوب‌ترین غذا را برای خود انتخاب کنید. آدرس این رستوران خیابان فردوسی، خیابان اعتصامی در کنار هتل تاپ رز است.

فودکورت فودلند کیش

رستورانی که حسابی سروصدا به پا کرده است در مرجان، انتهای لاین غربی بازار بین‌المللی مرجان واقع‌شده است. در این رستوران که سه سالن اصلی وجود دارد که غذاها باکیفیت و استانداردهای بین‌المللی برای شما طبخ می‌شود. بیش از ۱۰۰ نوع غذا، پیش‌غذا و دسر از کشورهای مختلف در منوی غذایی این رستوران برای ارائه به شما عزیزان مهیا شده است. وسعت این رستوران ۲۰۰۰ مترمربع است و فضا برای پذیرایی از ۴۰۰ نفر در نظر گرفته‌شده است.

رستوران دارچین

 استیک‌های خوشمزه آن قطعاً نیازی به معرفی ندارد. شما از صبحانه‌های رنگارنگ تا منوی غذایی خوشمزه و متنوع آن را می‌توانید برای یک وعده‌غذا در کیش مدنظر قرار داشته باشید و حسابی از آن لذت ببرید. این رستوران انتهای خیابان اندیشه واقع‌شده است و فاصله چندانی با هتل داریوش ندارد.

رستوران هواری کیش

 شاید خیلی بزرگ نباشد اما طعم و عطر غذاهای دریایی آن را هیچ‌وقت از یاد نخواهید برد. باید بگویم غذاهای خوشمزه و مخصوص این رستوران خیلی زود تمام می‌شود پس خیلی برای صرف غذا دیر نکنید. آدرس شهرک صدف، میدان گلستان، روبه‌روی مسجد امام حسن مجتبی است.

فودهال هشتگ کیش

خود به چهار بخش تقسیم می‌شود با غذاها و خوراکی‌هایی بسیار متنوع از سال ۱۳۹۴ پذیرایی از مهمان‌های جزیره را به شکل ویژه دنبال کرده است. غذاهای فست‌فودی، کبابی، چلویی و غذاهای ایتالیایی بخشی از تنوع غذایی این رستوران است که برای شما همه‌روزه از ۲ تا ۴ برای ناهار و از ۱۰ تا ۱۲ برای شام در نظر گرفته‌شده است. آدرس هم میدان خانه گستر در ساختمان گنجه ۲ است.

هتل داریوش کیش

کلام آخر در مورد رستوران گردی در کیش

 اینکه شما وارد یک شهر جدید می‌شوید هیچ‌چیزی به‌اندازه خرید سوغاتی از بومی‌های منطقه و صرف یک غذای محلی برای شما لذت‌بخش‌تر نخواهد بود. شما با حضور در رستوران های معرفی‌شده در مقاله پیش رو به‌راحتی می‌توانید طعم و مزه غذاهای سنتی و محلی مردمان این منطقه را تجربه کنید. البته که اقامت در هتل داریوش کیش شمارا از هر منظری بی‌نیاز می‌کند. چراکه طبخ انواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی و بومی محلی به لطف سرآشپزهای زبده این هتل برای شما میسر شده است. اطلاعات ارائه‌شده الزاماً برای گشت‌وگذار در بیرون از هتل به کار شما خواهد آمد و برایتان مؤثر خواهد بود.

 

 

ارسال نظر: