هتل‌‌های میلان در نزدیکی مراکز خرید

کدخبر: 2379365

میلان پایتخت مد و فشن جهان دارای بزرگترین و محبوب‌ترین مراکز خرید دنیا می‌باشد. بیشتر علاقه‌مندان به مد ‌‌و‌‌ فشن و طراحی لباس دوست دارند برای یکبار هم که شده به این شهر هیجان انگیز سفر کنند و از برترین برندها خرید نمایند. جالب است بدانید کم‌‌یاب‌ترین برندها و محصولات در جهان را به راحتی می‌توان در فروشگاه‌های لوکس میلان یافت. به همین منظور سالانه بسیاری از گردشگران به این شهر سفر می‌کنند.

اگر شما هم دوست دارید بروزترین و شیک‌ترین لباس‌های دنیا را امتحان کنید و تجربه‌ای لذت بخش از خرید کسب کنید، پیشنهاد می‌شود هر چه سریع‌تر به میلان بروید.

اقامت در هتل‌های مجلل و لوکس قطعا می‌تواند لذت سفر به میلان را چندین برابر کند. خوشبختانه در این شهر با توجه به بودجه و سلایق مختلف هتل‌های زیادی قرار گرفته است. چه افرادی که به قصد خرید به میلان سفر می‌کنند و چه افرادی که به منظور بازدید از مکان‌های دیدنی و مراکز تفریحی به این شهر می‌روند، می‌توانند هتل‌هایی با موقعیت جغرافیایی مناسب رزرو کنند. با رزرو هتل میلان در نزدیکی مراکز خرید، دیگر دغدغه کمبود زمان را نخواهید داشت.

مجموعه فلای‌تودی در مراحل رزرو هتل میلان همراه شماست تا بهترین‌ها را با ارزان‌ترین قیمت‌ها انتخاب کنید. در ادامه به معرفی بهترین هتل‌های میلان که در نزدیکی مراکز خرید مهم این شهر هستند، می‌پردازیم.

  1. هتل ان اچ کالکشن میلان NH Collection Milano President

اگر دوست دارید در هتلی اقامت داشته باشید که رفاه و آرامش شما در اولویت کارکنان آن باشد، هتل ان اچ کالکشن میلان انتخابی طلایی است. از برجسته‌ترین ویژگی‌های هتل می‌توان به موقعیت جغرافیایی فوق‌العاده آن اشاره کرد که به طور تقریبی هتل از مکان‌هایی مانند پیازا دل دومو، کاخ دادگستری میلان، کلیسای جامع میلان، Via Montenapoleone Fashion District و... تنها چند دقیقه به صورت پیاده‌روی فاصله دارد.

 

 

از دیگر مزایای این هتل 5 ستاره، وجود امکاناتی مانند خشک‌شویی / لباسشویی، دستیار تهیه تور/بلیط، کارکنان مسلط به چند زبان، خدمات مراسم عروسی، انبار چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق کنفرانس و تصفیه آب است

چنانچه قصد خرید از مراکز مختلف میلان را دارید اما با وجود کودکانتان این کار برایتان دشوار است، راه‌حل شما هتل ان اچ کالکشن می‌باشد. با پرداخت هزینه اضافه، پرستاران متخصص در هتل از کودکان شما به راحتی مراقبت و نگهداری می‌کنند.

  1. هتل کلیما میلانو فیر میلان Klima Hotel Milano Fiere

هتل کلیما میلانو فیر میلان، جز بهترین هتل های شهر میلان است که با رزرو اتاق در این هتل با شما همانند سلبریتی‌ها و ستاره‌ها رفتار خواهد شد. درست است که این هتل یک ستاره کمتر از هتل‌های 5 ستاره دارد اما از نظر امکانات و سرویس دهی با آن‌ها قابل رقابت است.

معمولا کسانی که به قصد کاری به میلان سفر می‌کنند، هتل کلیما میلانو فیر، جز انتخاب‌های اول آنان است چرا که این مجموعه دارای اتاق‌هایی مخصوص برای کنفرانس و برگزاری جلسات می‌باشد. این اتاق‌ها امکانات و تجهیزات لازم را برای برگزاری یک جلسه و یا کنفرانس بی‌نقص دارند.

روزنامه رایگان در لابی، صندوق امانات در پذیرش، وای‌فای رایگان، حمام/حمام ترکی، خدمات اسپا در محل، تلویزیون در فضاهای مشترک، کافی‌شاپ، رستوران، امکانات بدنسازی و... بخشی از خدماتی هستند که هتل در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.

از نکات برجسته این هتل، چیدمان و دکوراسیون اتاق‌هاست که در بهترین و مدرن‌ترین حالت ممکن قرار گرفته است.

  1. هتل نووتل نورد کا گراندا میلان Novotel Milan Nord Ca Granda

قطعا بعد از گشت‌و‌گذار در مراکز خرید مختلف، شنا کردن در یک استخر سرباز با فضاهای شیک و لوکس می‌تواند حال روحی شما را بهبود ببخشد. هتل نووتل با وجود خدمات و سرویس‌دهی عالی که دارد، همیشه نامش در میان گردشگران این شهر زبانزد است. از جز به جز دکوراسیون و طراحی داخلی هتل، زیبایی و شکوه می‌بارد. از آنجایی که در فضاهای داخلی هتل از رنگ‌های مناسب استفاده شده، مهمانان به راحتی با محیط ارتباط می‌گیرند و اقامتی آرامش بخش را تجربه می‌کنند.

آسانسور، وای فای رایگان، روزنامه رایگان در لابی، کتابخانه، صندوق امانات در پذیرش، استخر فصلی روباز، امکانات بدنسازی، تلویزیون در فضاهای مشترک و.. از خدمات و امکاناتی است که هتل برای شما فراهم می‌کند.

  1. هتل هیلتون گاردن میلان Hilton Garden Inn Milan North

هتل هیلتون گاردن یکی از بهترین هتل های میلان در ایتالیا می‌باشد که توانسته 4 ستاره طلایی را به خود اختصاص دهد.

گفتنی است که بیشتر اتاق‌های هتل دارای چشم انداز وسیعی از شهر می باشند که قطعا برای مهمانان این چشم انداز لذت بخش خواهد بود. این هتل از جاذبه‌های توریستی و مراکز خرید میلان فاصله اندکی دارد بنابراین با وجود اقامت در این هتل رفت‌و‌آمد به مرکز شهر برایتان بسیار آسان است. کارکنان هتل به چند زبان آلمانی، فیلیپینی، انگلیسی، ایتالیایی، فرانسوی و اسپانیایی پذیرای حضور شما خواهند بود.

جالب است بدانید ورزشکاران در هتل هیلتون گاردن می‌توانند به صورت 24 ساعته از خدمات و امکانات بدنسازی بهره ببرند و اوقات خوشی را سپری کنند. از برجسته‌ترین نکات هتل، توجه به افراد کم توان است. در این مجموعه سعی شده تا حد ممکن مسیرها برای عبور ویلچر و سالمندان راحت طراحی شود تا این افراد نیز به محیط‌های مختلف دسترسی داشته باشند.

رزرو هتل میلان از فلای‌تودی

اگر به دنبال رزرو بهترین هتل‌های میلان ایتالیا هستید که هم به مراکز خرید و هم مکان‌های دیدنی این شهر نزدیک باشد، مجموعه فلای‌تودی بهترین راه‌حل شماست. با مراجعه به وب‌سایت یا اپلیکیشن فلای‌تودی می‌توانید به بهترین اقامتگاه‌های میلان دسترسی داشته باشید. چه بودجه زیادی برای هتل در نظر گرفته باشید و چه بودجه کم، این مجموعه گزینه‌های متنوعی را برای رزرو به شما معرفی خواهد کرد.

خدمات این مجموعه تنها محدود به رزرو هتل‌های خارجی نمی‌باشد و خدمات ویژه‌ای مانند رزرو انواع تورهای داخلی و خارجی، ارائه ارزان‌ترین بلیط‌های هواپیمایی داخلی و خارجی، دریافت ویزا از کشورهای مختلف ( ویزای توریستی، تجاری و سفارت) و فروش مناسب‌ترین بلیط‌های قطار به کاربران ارائه می‌شود.

اگر استفاده از خدمات اینترنتی برای شما دشوار می‌باشد، می‌توانید تمامی خدمات ارائه شده توسط این مجموعه را به صورت مراجعه حضوری نیز رزرو و خرید نمایید. کارشناسان تیم پشتیبانی به صورت 24 ساعته همراه شما هستند تا در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر یا وجود مشکل، شما را به شایسته‌ترین نحو راهنمایی کنند.

 

 

 

ارسال نظر: