۱۶۰ میلیون دلار: ضرر مالی صهیونیست ها از حملات موشکی

کدخبر: 2372944

منابع صهیونیستی از خسارت بیش از ۱۶۰ میلیون دلاری به اقتصاد این رژیم در پی حملات موشکی مقاومت فلسطین خبر دادند.

انجمن تولیدکنندگان رژیم صهیونیستی اعلام کرد که طی 3 روز گذشته به دنبال حملات موشکی از نوار غزه، اقتصاد اسرائیل بیش از 160 میلیون دلار ضرر کرده است.

درگیری در مرز غزه با فلسطین اشغالی در پی اقدامات رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی و قدس شریف در روزهای اخیر بالا گرفته است.

گروه های مقاومت فلسطین پیش از این در واکنش به تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی و بیت المقدس از حملاتی تحت عنوان، «شمشیر قدس» خبر داده بودند.

شب گذشته منابع اعلام کردند که خطوط هوایی آمریکا پروازها خود به تل آویو را به دلیل تشدید درگیری در این منطقه لغو کرده‌اند. سخنگویان خطوط هوایی یونایتد و دلتا لغو پروازهای خود را تأیید و اعلام کردند که شرکت‌های هواپیمایی اوضاع در اسرائیل که در این هفته شاهد خشونت درگیری میان اسرائیلی ها و فلسطینیان بوده است را رصد می‌کنند.

همچنین رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد وزارت نیروی این رژیم طی ابلاغیه ای، دستور توقف فعالیت سکوی استخراج گازی رژیم صهیونیستی در دریای مدیترانه، موسوم به «تامار» را صادر کرد.

این تصمیم در پی هراس از رسیدن موشک های مقاومت به سکوهای گازی اتخاذ شد چرا که در صورت اصابت موشک های مقاومت به سکوی گازی در زمانی که فعال نیست، خسارت ها به اندازه خواهد بود که امکان راه اندازی آن در کوتاه مدت وجود خواهد داشت اما اگر سکو فعال باشد و هدف موشک قرار گیرد انفجاری در رخ خواهد داد که به طور کامل از بین خواهد رفت.

توقف فعالیت این سکو توقف صادرات گاز رژیم صهیونیستی را در بر خواهد داشت که موجب خواهد شد خسارت اقتصادی قابل توجهی به صهیونیست ها خواهد شد.

 

منبع: تسنیم
ارسال نظر: