گانتس حماس را تهدید کرد

کدخبر: 2366011

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ساکنان نوار غزه و حماس را به مقابله با طرح‌های نظامی اسرائیل تهدید کرد.

«بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه در سخنانی، ساکنان نوار غزه و جنبش حماس را به مقابله با طرح‌های نظامی رژیم صهیونیستی که برای حمایت از شهرک نشینان یهودی در مناطق جنوبی سرزمین‌های اشغالی آماده شده است، تهدید کرد.

گانتز در جلسه هفتگی کابینه رژیم صهیونیستی مدعی شد: در پی شلیک موشک به سوی شهر اشکلون در شب گذشته، ارتش دفاعی اسرائیل حمله‌ای گسترده و قوی را به انجام رساند. بهایی که ما برای هرگونه نقض حاکمیت مان می‌تراشیم، ادامه خواهد یافت و هیچ گونه تسامح و چشم پوشی به سبب انتشار ویروس کرونا به وقوع نخواهد پیوست.

او در ادامه مدعی شد: ما طرح‌های نظامی زیادی برای دفاع از ساکنان مناطق جنوبی داریم. درصورتی که نقض حاکمیت ما و خسارت وارد آوردن به مردم ادامه یابد، بنابراین جنبش حماس و ساکنان غزه با طرح‌هایی روبرو خواهند شد که به آن‌ها توصیه می‌کنم این کار را انجام هندهند.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز، یکشنبه حملاتی هوایی را به برخی پایگاه‌ها در نوار غزه به انجام رساند و مدعی شد این حملات در پاسخ به شلیک موشک به سوی شهر اشکلون صورت پذیرفته است. ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد: هواپیما‌های اسرائیلی اندکی پیش، چند هدف متعلق به حماس را که در زمینه تقویت قدرت نظامی حماس نقش داشتند مورد هدف قرار داد که از این موارد هدف گرفته شده، دو پایگاه تولید وسائل موشکی، علاوه بر یک مکان زیرساختی در یک زیر زمین و یک مجتمع وابسته به نیرو‌های دریایی حماس را مورد هدف قرار داد.

گفتنی است مقامات رژیم صهیونیستی روز گذشته از به صدا درآمدن آزیر‌های هشدار در شهر اشکلون در جنوب سرزمین‌های اشغالی خبر دادند. این در حالی است که رسانه‌ای صهیونیستی از شنبده شدن صدای انفجار در این شهر سخن گفتند.

«باشگاه خبرنگاران جوان»

ارسال نظر: