روزنامه‌نگار طرفدار ترامپ: شکست را قبول کن

کدخبر: 2367787

«جرالدو ریورا» روزنامه‌نگار و مجری سابق شبکه فاکس نیوز که از متحدان دیرینه رئیس‌جمهور آمریکا محسوب می‌شود، با این استدلال که دیگر هیچ راه قانونی برای زیر سوال بردن نتیجه انتخابات باقی نمانده، از ترامپ خواست شکست را بپذیرد.

«جرالدو ریورا» نویسنده و روزنامه‌نگار آمریکایی و مجری سابق شبکه «فاکس‌نیوز» که از متحدان دیرینه رئیس‌جمهور آمریکا محسوب می‌شود با این استدلال که هیچ راهی برای تغییر نتیجه انتخابات آمریکا باقی نمانده، از «دونالد ترامپ» خواست شکست را بپذیرد.

ریورا روز دوشنبه به فاکس نیوز گفت: رئیس‌جمهور اشتباه می‌کند. هیچ راهی باقی نمانده. هیچ راه قانونی وجود نداشت، هیچ راه قانونی و قضایی وجود ندارد.

به گزارش «ایندیپندنت»، او به توییت «مارک میدوز» رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید هم واکنش نشان داد و آن را «کاملاً بی‌پروا و غیرمسئولانه» توصیف کرد. میدوز در توییتی نوشته بود رئیس‌جمهور به همراه اعضای کنگره شواهد زیادی درباره تقلب جمع‌آوری کرده و آماده مبارزه است.

ریورا گفت: ساختگی است! راهی برای تغییر آن باقی نمانده! گفتنش دردناک است اما واقعیت دارد.

بنابر این گزارش، این کارشناس شبکه فاکس نیوز که زمانی پیشنهاد کرده بود نام ترامپ را روی واکسن کرونا بگذارند، از رئیس‌جمهور آمریکا خواسته نتیجه انتخابات را بپذیرد و با زیر سوال بردن آن به آنچه میراث وی خوانده لطمه نزند.

شبکه فاکس نیوز زمانی بسیار محبوب ترامپ بود اما بعد از آن که نتیجه انتخابات آریزونا را جلوتر از سایر رسانه‌ها به نفع «جو بایدن» رقیب ترامپ در انتخابات اعلام کرد، چندین بار از سوی رئیس‌جمهور آمریکا مورد انتقاد و حمله قرار گرفته است. ترامپ فاکس نیوز را شبکه خبری «مرده» خواند و بدون ارائه مدرکی، مدعی شد در رتبه‌بندی‌ها در حال تنزل است.

رئیس‌جمهور آمریکا به رغم تایید پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری این کشور توسط مجمع گزینندگان (الکترال کالج) و اذعان قانونگذاران ارشد کنگره از قبیل رهبر اکثریت جمهوری‌خواه سنای این کشور، همچنان اصرار دارد که او در انتخابات پیروز شده و دموکرات‌ها دست به تقلب گسترده و سرقت انتخابات زده‌اند.

ستاد انتخاباتی ترامپ و همپیمانان وی از زمان اعلام نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا حدود ۵۰ شکایت مربوط به تقلب انتخاباتی در دادگاه‌های آمریکا مطرح کرده‌‌اند که تقریباً تمامی آنها به شکست منجر شده است.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: