در کمیسیون‌های چهارگانه مجلس به تصویب رسید؛

وزیر کشور مسئول مدیریت بحران زلزله در تهران می‌شود

کدخبر: 2002560

معاون سازمان مدیریت بحران کشور در گفتگو با «نسیم آنلاین» از تصویب انتقال مسئولیت مدیریت بحران زلزله در پایتخت از شهرداری به وزیر کشور در کمیسیون‌های چهارگانه مجلس خبرداد.

مرتضی اکبرپور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی «نسیم آنلاین» ضمن اعلام این خبر افزود: لایحه مدیریت بحران کشور از سوی دولت طراحی و تدوین شده بود در دستور کار 4 کمیسیون مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: کلیات و جزییات این طرح به صورت بندبند در کمیسیون های چهارگانه مجلس به تصویب رسیده است و قرار شد کمیسیون ها آخرین اصلاحات را مطرح کنند.

معاون سازمان مدیریت بحران کشور در پاسخ به این سئوال که آیا در چکش کاری های مجلس نظر مدیریت بحران کشور تامین شده است، گفت:از آنجایی که مهندس نجار بعنوان نماینده دولت در تمامی جلسات کمیسیون های چهارگانه مجلس حضور داشته است در این رابطه نظر دولت تامین شده است.

اکبرپور خبرداد که با تصویب کمیسیون‌های چهارگانه مجلس، مسئولیت مدیریت بحران زلزله در پایتخت از شهرداری به وزیر کشور منتقل می‌شود و در این راستا وزیر کشور از این پس بعنوان رئیس شورای مدریبت بحران در رابطه با زلزله احتمالی تهران به ایفای نقش خواهد پرداخت.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: شهرداری تهران و استانداری به عنوان دو بازوان سیاسی و اجرایی در کنار وزارت کشور به انجام وظیفه خواهند پرداخت.

ارسال نظر: